دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

دنیای من 25 ماهگیت مبارک

1394/10/23 16:43
نویسنده : مامان افسانه
969 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین زندگیم 25 ماهه شدنت مبارک عشقم

هر روز داری بزرگتر میشی و من عاشقتر

نمیدونی چقدرررر عاشق عطر تنتم هر لحظه با تمام وجوووود بو میکشم تنت رو نفست رو معصومیتت رو ...

جدیدا همش میخوایی درب رو باز کنی و بری بیرون خیلی شیک میایی از من خداحافظی

میکنی کیفتم میذاری رو دوشت میگی من دارم میرم سر کار پول بخرم کاری نداری؟؟سکوتخندونک

عشقی دیگه عشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــقمحبت

هروقت هم تو ماشین تا بابایی از ماشین برای خریدن چیزی پیاده میشه زودی می پری جای راننده

و خیییلی جدی فرمون رو میچرخونی و میگی من دور میزنم میرم فرانسه !!!!درسخوان یعنی اولین باری که اینو گفتی

شااااخ دراوردم بوخوداااا تعجبما تا حالا اصلا از فرانسه رفتنمون حرفی نزدیم خندونک

دختر نازم سعی می کنیم زود به زود ببریمت خانه بازی و کمی سرگرم بشی

اینم عکس یکی از همین روزاستبوس

 

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان دلنیا
23 دی 94 18:00
الهی دورت بگردم خوشکل خاله فدای موهای خوشکلت عزیزم چطور صندلی گذاشته میشخواد در وباز کنه خوشکلم عاشقتم عزیزم خیلی خیلی دوستت داریم مامانی یه عالمه ببوس دخمل عسلی نازو هزار ماشالله
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست مهربون و عزیزم خوبی گلم خدا نکنه عزیییزم الهی همیشه زنده باشییییی ما هم شما و خییییلی دوست داریم ممنونم که با همه گرفتاریها بهم سر میزنی روی ماه دلنیا و خودت رو می بوسم
مامان هستیا
24 دی 94 9:48
عزیزم 25 ماهگیت مبارک بشه فداااااات نانازی خاله چه ماه شدی دلم می خواست پیشم بودی و اون لپهای توپولوتو می خوردم
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلممممم قربون محبتت عزیزم خییییییلی لطف داری دنیا به پای لپها و صورت نازه هستیا جونم نمیرسه عزییییییزم روی ماه هستیای نازمو خیییییییییییییییییییییییلی ببوووووس
مامی آتریسا جون
28 دی 94 15:46
25 ماهگیت مبارک عزیز دلم فدای فرانسه رفتنت بشم؛ با آتریسایی با هم برین آتریسا هر وقت از دست من ناراحت میشه؛ میگه برو... برو فرانسه یه بوس گنده از دنیا جون شیرینم
مامان افسانه
پاسخ
سلووووووووووم خخخ این فرانسه چیه داستانش اینا میکن
نگین
1 بهمن 94 12:31
سلام افسانه جون خوبی؟ من یه مدت نبودم الانم خیلی کم میام نت.اخه چشام عمل لیزیک کردم بخاطر عینک فعلا هنوز خوب نشدم کامل.گفتم فکر نکنید از یاد بردمتون. بیادتونم همیشه. دنیا جونم خیلی ناز شده ها شیطوشیطونیشیریننهمه شیرینن. بووووووووووووس
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزیزم خیلی از مهربونیت ممنونم من خبر نداشتم شرمنده ان شاالله الان بهتری عزیزم خییییییلی بوووووووووووووووووووووووس