دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

پانزده ماهگی فرشته خونه ما

1393/12/20 1:42
نویسنده : مامان افسانه
781 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق ناز من 15 ماهگیت خیلی مبارکت باشه گلمممممجشنجشنجشن

مادر فدای روی ماهت الهی همیشه از چشم بد و ادمهای پوچ دور باشی گلمممممحبتمحبت

خیلی دلم میخواد هر روز بیامو از کارای و روزانه هات بنویسم ولی خدا شاهده اصلا وقت نمیشه

یه مدتیه کارای عید رو شروع کردم ولی شما نمیذاری که تمومش کنم همش کار برام درست میکنی دیگه اونقدر کار کردم زوارم در رفته بوخودااااسکوتغمگین

این روزها بیشتر در گیر  سرماخوردگی شما هم هستم خیلی حالت بد بود ولی الان خدا رو شکر بهتری دقیقا یک هفته لب به غذا نزدی و فقط شیر خوردی و کلا رنگ و رو برات نموندهخطاغمگین

گل محمدی من این روزا بیشتر روی کلمه ها کار میکنی و هر روز کلمات جدیدی رو میگی مثلا:

اب به یا اباس =اب (خیلی باحاله هر وقت میگی اباس بابا میگه این عباس کیههههههه؟؟؟؟؟؟قه قهه)

قوقولا=ترقه

مواست=ماست (کلا این کلمه رو خارجکی ادا میکنی ناناااااازخندونک)

موس=موز

اویا=خاله رویا

نانا=نی نی

دوده=جوجه (اینو که میگی میخواییم بخوریمتبوس)

ابو=هاپو

پیسی=پیشی

سده=سرده (تا میگیم هوا سرده زود دستاتو بهم میزنی و میگی هو هو سده سده)

یه کار مورد علاقه ات هم این شده که دستت رو تو لیوان اب کنی بعد دست بزنی تا ابش بپاشه تو صورتت چه کیفی میکنی عشقمممم

فدای چشات یه روز من تو اشپزخونه داشتم اشپزی میکردم شما هم گریه و زاری که منو بذار رو مبل منم گفتم نمیشه و اومدم به کارم ادامه دادم بعد چند دقیقه دیدم صدایی نمیاد اومدم دیدم کوسن هارو انداختی زمین و ازشون بالا رفتی و دراز کشیدی و داری فیلم میبینی اصلا هم به من محل نمیدادی که داشتم بر و بر نگاهت میکردمزبان

عاشق اینم وقتی سرت رو رو پاهام میذاری و کارتون میبینیمحبت

دنیای من وقتی تاب بازی میکنه شعرش رو هم خیلی ناز میخونیبغل

وقتی سوار تاب میشی هر چی عروسک داری میگیری بغلت طوری که دیگه خودت جا نمیشی

خو یهویی عروسکات رو فقط سوار کن دیگهخندونک

مثلا داره تو کارای عید کمکم میکنهسکوت

چقدرم دقیق داره دل و روده جارو برقی رو خالی میکنهبوس

دنیااااااااااااااااااااااااااااااا نریز کچل

اینجا فکر کنم راحت دوازدهمین بار بود که من جمعشون میکردم

میرفتم میومدم میدیدم بازم ریختهگریه

دنیا بر سر مزار وسایل کشوعصبانی

این کلاهتو وقتی 6ماهت بود از کاشان خریده بودیم فدات بغل

اینم از ابتکارات عشقم

از دست این بابایی که خلاقیتش بالاست

با گیره لباس برات تاج درست کردهتشویقخندونک

همینجا بذار بخورمت نانااااااز

عروسکم توی این عکس قبلش با بابایی رفته بودیم بیرون خیلی راه رفته بودی

اومدیم خونه و اصرار برای تاب  همین که نشستی رو تاب

من و بابایی سرگرم صحبت با هم شدیم و بابایی تکونت میداد دیدیم صدایی ازت نمیاد

نگاهت کردیم دیدیم خواب خوابی عشقممممممممبوسمحبت

بعد کلی کار کردن به خیال اینکه اخرین کارم عوض کردن پوشکته یهو کل پودر رو

خالی کردی رو خودت و زمینعصبانیگریه

الان دوستان میتونن حالمو درک کنن بیشتر توضیح نمیدمخطا

 

دنیا در حال انهدام کمد لباساشعینک

عشقم اینجا رابط شلنگ حیاط رو برداشته بودی و طفلی نظافتچی ساختمون

2 ساعت داشت پله بالا پایین میکرد تا اونو پیدا کنه بعدا متوجه شدیم دست تو بودهقه قهه

و اینکه خدایا تو رو بابت دنیای نازم خیلی خیلی سپاسگذارم

و امیدوارم در این روزهای پایانی سال همه دلها گرم و عاشق و سلامت باشه

امیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

 

پسندها (10)

نظرات (24)

مامی آتریسا جون
20 اسفند 93 17:12
15 ماهه شدن خوشگلکم مبارک باشه فدای شیرین کاری ها و شیطونی هات بشم خاله اونجا که رو تاب خوابت برده خیلی باحاله عزیزم، پیشت بودم می خوردمت عسلکم افسانه جون حسابی ماچ مالی کن دنیا جونمو
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست جونی مهربونم خوبی اتریسا خوبه تبش بهتر شده خیلی مهربونی گلم خیلی مراقب اتریسایی باش بوووووس برای خودت و جیگری
مینا مامان نازنین زهرا جون
20 اسفند 93 17:50
سلام مامانی خوبی؟وبتون عالی بود خوشحال میشم به وب ماهم سر بزنید وتبادل لینک کنیم.منتظرحضورتون هستم.وای چقد نانازه این جیگر
مامان افسانه
پاسخ
سلام مینا جونی خیلی لطف داری چشمات ناز میبینه چشممممم حتما پیش شما هم میاییم
مامانيه نيكا
20 اسفند 93 19:12
عسلم 15ماهگيت مبارك انشالله15000000000000000000000 ماهگيت واااي اونجا كه پودرو خالي كرده بود رو خودش كاملاااااااا دركت كردم واسه منم كلي پيش اومده مثلا كلي تو اشپزخونه كار كردم و همه جارو تميز كردم خسته خسته كه الان برم پوشك نيكا عوض كنم راحت ميشينم كه ميام سر وقت نيكا ميبينم همه لباساش خيسه خيسه تا موهاشو كثيف كرده كه اون موقع بايد بارو بنديل حمام ببندم ببرمش حمام... چه خوب كه دنيا قشنگ را ميره نيكاي من كه هنوز درست و حسابي را نميره يعني ميره ولي نه در حدي كه كفش پاش كنم ببرمش بيرون ... عاشق اون تيپ و قيافه عسل طلا شدم اونجا كه تو حياطه خداااااااااااااا عزيزم يه سري چيز خيز تو خصوصي واست مينويسم
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست ماهم خوبی نیکا جونم خوبه وای از دست این وروجکهااااا خخخخ خوبه نیکا حموم میره بد بختی دنیا حموم هم نمیره تو خونمون بهش میگن حسنی مطالبت رو خوندم واقعا عالی و خوب بود منم از اول سعی کردم تنوع غذای دنیا زیاد باشه خدا رو شکر هم خورد و خوراکش خوبه خیلی محبت داری دوست مهربونم بابت همه راهنماییهات خیلی ممنون
مامان دیانا
20 اسفند 93 20:36
به به از این عکسهای خوشگل خانم.هر روز خوشگلتر و شیرین تر از قبل مخصوصا اونجا که بی توجه به مامان رو کاناپه خوابیده و محو تماشای تی وی هستش. خدا کنه این زمستون زودتر تموم بشه.دیانا هم چند روزی سرماخورده و حسابی این آخر سالیمونو پر مشغله کرده. ان شالله امسال سال خوبی واستون باشه در کنار فرشته کوچولوتون
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست مهربونم خوبی خسته نباشی خیلی ممنونتم که در کنار این همه مشغله بیرون و درون همیشه به ما سر میزنی اره بخدا مامان همیشه میگه 10 تا ادم بزرگ مریض بشه ولی یه بچه تو خونه مریض نشه راستم میگه واقعا وقتایی که دنیا سرما میخوره همه ما درگیرش میشیم طفلی خودشم که خیلی بیشتر اذیت میشه ان شاالله این روزها هم به سلامتی بگذره و فرشته های نازمون برای عید صحیح و سلامت برن عید دیدنی روی ماه دیانا رو هم ببوووووس
مامی آتریسا جون
21 اسفند 93 16:43
عزیزم سلام تقویم آتریسایی آماده شده
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم به سلامتی ان شاالله هر روزش پر خوشی باشه
نگین
22 اسفند 93 18:06
15ماهگیت مبارک خوشگل خالــــــــــــــــه.... وای بازم شیرین کاری کردی خاله دستت درد نکنه خیلی باحال بود بخصوص ماجرای جاروبرقی اصلا کیف کردم افسانه جون دخترت خیلی نازه شما هم با اب و تاب مینویسی دیه دوس دارم باقلوای شما رو درسته قروت بدم بره هاااااااااااا البته با اجازه مامیش
مامان افسانه
پاسخ
سلام نگین جونم خوبی عزیزم لطف داری گلم نوش جونت دوستممم
مامی فاطمه خانوم
23 اسفند 93 8:41
سلام عزیزم ماشاالله دخملی چه خوردنی شده
مامان افسانه
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم
نازدونه
24 اسفند 93 14:34
چقد ناز و زیبا بازگو میکنید کار دخملتون رو ....اصلا خیلی خوردنیه این ناناز شما
مامان افسانه
پاسخ
سلااام نازدونه خودم خوبی عزیزم ممنونم از لطفت خانمی خیلی مهربونی
مامان هستیا
25 اسفند 93 12:44
سلام عزیزم 15 ماهگیت مبارک باشه عسلم شما نی نی ها چقدر کاراتون مثل همه. هستیا هم وقتی سوار تابش میشه همه عروسکاش رو باید سوار تابش کنه و با هم تاب بازی کنن فدای شیطنتهات بشم عزیزم می بوسمت گلم انشالله هیچوقت مریض نشی خوشگلم
مامان افسانه
پاسخ
سلام گلم خوبی ممنونم عزیزم اره واقعا همه فرشته ها شبیه همن هستیای نازمو ببوس دوست گلم بوووووووس
مامانی شهرزاد
25 اسفند 93 13:20
الهی که من دور این دختر ناز و مامان مهربون بگردم . انشاله که از چشم بد به دور باشید همیشههههههههههه. آمین . یعنی اون عکس روی تابشو دیدما دلم میخواست خودم خفه کنم از هیجان . اینقدر این دخملی ناز و خوردنیه. راستی افسانه جونم از پودر اصلا استفاده نکن . مخصوصا واسه دخمل . پماد بزن براش اگه میسوزه . چون پودر خمیر میشه ضرر داره . فدای جفتتون بشم من . و در آخر هم پیشاپیش سال نورو تبریک میگم انشاله سالی پر از خوشی وسلامتی براتون باشه عزززززززززززیز دلم. دنیا رو ماچش کن محکم از طرف من
مامان افسانه
پاسخ
سلاااام شهرزاد خودممممم دوست گل و ناز و خیییییلی مهربونم خوبی خانمی خیلی دلم برات تنگ شده همش میخوام بهت اس بدم هی کاری پیش میاد نمیشه اهورای عزیزم خوبه؟؟ روی ماه هردوتاییتون رومیبوسممم دوست گلم من برای زیر بغل و ران دنیا از پودر استفاده میکنم برای قسمت حساسش حتما پماد میزنم خیالت راحت دوستمممم بازهم بابت نذکرت خیییییییلی ممنونمممم پیشاپیش هم عید رو تبریک میگم ان شاالله سالی پر از روزهای شادی و خوشی و سلامتی و برکت پیش رو داشته باشین بوووووووووووووووووووووووس برای خودت و اهورا جونی
نگین
25 اسفند 93 19:06
سلام افسانه جون خوبید؟ من تا 13 عید نیستم گفتم از الان عید رو پیشاپیش تبریک بگم انشالاه سال پر برکت و خیری باشه همراه خونواده به شادی سر کنید.دلم بر شیطونی های دنیاجون میتنگه ولی اشخال نداره بعد اومدن میخونم .بوس تا بعد
مامان افسانه
پاسخ
سلاااام دوست گل و ماهم خوبی خییییلی ممنون از تبریکت عزیزم الهی سالی پر از عشق و دوست داشتن و برکت و سلامتی داشته باشی دلم خیلی برات تنگ میشه بوووووووس تا وقتی بیایی
مامان سمانه
26 اسفند 93 17:00
15 ماهگیت مبارک باشه دنیا خانوم ایشا...150000000000000 بشی قربونت بشم قربون خارجی حرف زدن خوشگل خانوم بشم که اینقد بامزه میحرفه خانوم ، دخترتو بزرگ کردی راحت شدی واست خونه تکونی هم میکنه قربونش بشم ی دنیا ببوسش از طرف من بووووووووووووووووووس
مامان افسانه
پاسخ
سلام سمانه جونم اره اره دنیا خانم خیلی با سلیقه ست چون هر روز برام کار عید میکنه ان شاالله اریسا هم زودتر به جمع کار عید کنا بپیونده تا حالت رو بپرسمم
مامی آتریسا جون
27 اسفند 93 9:39
دلهامان را نزدیک ، دستهامان را به همدیگر بدهیم و در سال جدید با یاری هم منظری زیبا و زندگی خاطره انگیز خلق کنیم . . . نوروز 1394 بر شما مبارک امیدوارم عید با بوسه هایش بهار با گلهایش و سال نو با امیدهایش بر تو ای عزیزترین مبارک باشد . . .
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست مهربونم الهی که سالی پر از عشق و برکت و دوستی و سلامتی داشته باشین
مهدیا
11 فروردین 94 23:25
سلام سال نو مبارک
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست ساکت و ماهممم سال نو شما هم مبارررررک
مامان هستیا
15 فروردین 94 8:18
سلام عزیزم سال نو مبارک باشه انشالله سال خوبی داشته باشین
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنون سال نو شما هم مبارررک
مامان دلنیا
17 فروردین 94 15:07
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک 15ماهگیت مبارک عزیزم
مامان افسانه
پاسخ
سلاااام دوست خوبم ممنونممم عزیزم سال شما هم مباررررک
حمیده
18 فروردین 94 11:16
سلام افسانه عزیزم خوبی سال نو مبارک ..... دیگه خیلی خسته ام سنگینم شبا خوابم نمیبره ... برام دعا کن 17 ماه دیگه وقت سزارین دارم ... دعا کن اذیت نشم دخترم سالم و خوشگل باشه ...راستی دنیا جونو ببوس خیلی محکم....
مامان افسانه
پاسخ
وایییییی خدایا این قدر زووووود گذشت به سلامتی ان شاالله که صحیح و سلامت میاد بغلت خیییییلی خوشحال شدممم دوستمممم خیلی مراقب خودت و فرشته امون باش
نگین
20 فروردین 94 21:52
ز طرح و نقشه ی عالم هدف ، طلوع تو بود هدف تو بودی و عالم بهانه. یا زهرا ... ولادت حضرت زهرا و روز مادر برهمه مبارک... کجااایی افسانه جون .بابا عید تموم شد ها همچنان نیستید شما.دلمون براتون تنگ شد .بخصوص دنیاجون.روز زن و روز مادر بودنتون مبارک
مامان افسانه
پاسخ
سلووووووووووووم نگین جونم خوبی نیست ما خیلی با عید حال کردیم هنوز نفهمیدیم تموم شدهعید شما هم مبارک دوست جونی
مامان دلنیا
23 فروردین 94 23:01
مادرها شبیه به نخ تسبیح میمانند نسبت به دانه ها کمتر خودنمایی میکنند اما اگر نباشند هیچ دانه ای کنار دیگری نمیماند خدایا نخ هیچ تسبیحی پاره نشود دوست خوبم روزت مبارک
مامان افسانه
پاسخ
چه متن قشنگی الهی سایه هیچ مادری از سر بچه ایی کم نشهروز تو هم مبارک باشههههه
مامان دلنیا
23 فروردین 94 23:01
عزیزم سال نو مبارک کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان افسانه
پاسخ
سلااااااام اومدمممممممممممممممم
مامان دیانا
24 فروردین 94 8:57
سلام عزیزم.سال نو مبارک. هنوز در تعطیلات به سر میبری که انقدر کم پیدایی یا مثل من گرفتار شیطنتهای دنیا خانم؟ من هر روز برای دیدن عکسهای دخمل خوشگلتون میام ولی متاسفانه خیلی وقته هیچ خبری ازتون نیست به هر حال امیدوارم سرتون به شادی گرم باشه
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست مهربونم خوبی خیلی شرمنده مهربونیتم عزیزم بخدا خیلی درگیر دنیا شدم اصلا کارام تمومی نداره خییییلی دلم برای همتون تنگیده بوووووس حتما با پستهای جدید میام
kosar
24 فروردین 94 16:37
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف داری چشک حتما میاییم
مامان صفورا
27 فروردین 94 1:59
واااااااااااااااااای که ضعف رفتم براش
مامان افسانه
پاسخ
خیییییییلی لطف داری
عسل
29 فروردین 94 13:35
بازي مي يعه مي
مامان افسانه
پاسخ
ممنون عزیزم