دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

حرفایی از جنس دل برای دنیای من

1393/2/25 2:18
نویسنده : مامان افسانه
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

سلام همدمم

اینها رو برای شما می نویسم گلم

شمایی که روزی بزرگ میشی عشق من

روزهایی میاد که باید تجربه کنی زندگی کردن رو...

مامانی اینو بخاطر داشته باش ادمی که دوست همه باشه دوست هیچکس نیست

گلم حرفهای شکستنی دلت رو به کسی نگو چون ظرفیت ادمها فرق داره

همیشه دل به دل کسی بده که دلش دریا باشه

اره عروسکم قلب ادمها با بزرگ شدنشون بزرگ میشه ولی از وسعتش کم میشه

ادمها تو موقعیتهای مختلف عوض میشن دخترکم و این تقصیر اونها نیست

تقصیر زمانه ست...

ممکنه روزی بیاد که دوستی دلت روبشکنه شاید هم اشک توی چشمای نازت حلقه ببنده

ولی اون روز کاری نکن که حرمت دوستی رو بشکنی

اره گل خوش بوی من هر چیزی حرمتی داره دوستی هم حرمتی داره

مراقب باش دلی رو نشکنی

موقعی نمشکنی که ببخشی نازم

ببخش نه به خاطر اینکه اونها سزاوار بخششن نــــــــــــــــــــــــــه بخاطر اینکه تو لایق ارامشی عزیزکم

عشق من من مادرت تا ابد خریدار نگاهتم هیچوقت یادت نره من هستم که سنگ صبورت باشم

از خدا میخوام بهترینها رو برای شما که دار و ندارمی رقم بزنه

هرجای دنیا که بودی و دلت هوای یاری کرد هر وقت دلت شکست

اروم زمزمه کن...

اون وقت دل دریاییت اروم میشه ....

 

پسندها (5)

نظرات (6)

مهدیا
25 اردیبهشت 93 2:01
سلام دوست گلم وبلاگ زیبایت را خواندم .خوشحال میشوم که بیشتر با همدیگر آشنا شویم
مامان افسانه
پاسخ
نظر لطفتونه منم خوشحال میشم شما لینک شدی
مامان دلنیا
25 اردیبهشت 93 10:07
مامانی خیلی قشنگ بود. واقعا لذت بردم. ایشالله هیچوقت اشکای دنیای ناز ونبینی ولبای خوشکلش همیشه خندون باشه. یه ماچ ابدار از اون لپای خوشکلش بکن.
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم دوست من ممنون ان شاالله دل ولب وجان همه ادمها خندون باشه دلم برای دلنیا جونم تنگ شده عکس جدید بزار ازش ببنمش هر روز میام وبش
مهدیا
25 اردیبهشت 93 15:01
سلامگلم شما هم لینک شدین آپ شدی خبرم کن ........ خیلی ماهی
مامان افسانه
پاسخ
مرسی چشـــــــــــــــــم عزیزم
مهدیه
25 اردیبهشت 93 17:19
خیییییییییییییلی زیبا بود افسانه جونم
مامان افسانه
پاسخ
ممنون عزیزم
مهدیا
26 اردیبهشت 93 20:01
سلام عزیزم بازم مثل همیشه پر از احساس ........... چه خوب نوشتی......عالی بود
مامان افسانه
پاسخ
ممنون دوست عزیزم شما همیشه لطف داری
مامانی شهرزاد
28 اردیبهشت 93 9:00
خيلي قشنگ بود ممنون از نوشته هات
مامان افسانه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم