دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

روزانه های دنیای نازم

1393/3/2 0:38
نویسنده : مامان افسانه
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل من 

هر روز که می گذره بیشتر می فهمیم که چقدر تو رو تو زندگی قشنگمون کم داشتیم عاششششششششششششقتیممحبت گلم

روزهای پایانی شش ماهگیتو می گذرونی 

حالا بگم از کارات....

جیگرم صبح که از خواب  بیدار میشی به محض اینکه چشم باز می کنی  سریع شروع می کنی به  دور زدن حتی بعضی وقتا چشمات هنوز خوابه ولی شما تو همون حالت دور می  زنیخواب آلود

خوشم میاد پشت کار خوبی داری نفسم خندونک

تازگی ها هم  یاد گرفتی  برای اینکه بفهمونی کسی بهت نگاه کنه الکی سرفه می کنی مثلا دیروز که با خاله یلدا برای خریدبه مغازه رفته بودیم  اولش شما زل زدی به خانم فروشنده و  به خیال خودت شروع کردی به حرف زدن و هی از خودت صدای حرف زدن  در میاوردی ولی اون خانم نگاهت نمی کرد شما هم کوتاه نمیومدی هم زل زده بودی تو چشماش هم تند تند صدا در می اوردی تا اینکه دیدی نه نگاهت نمی کنه  

برای اینکه متو جهش کنی شروع کردی الکی سرفه می کردی عششششششششششقم 

بخورمت که خاااااااااااااااااااااااااااانمی دیگه

خلاصه دایما در حال الکی سرفه کردنی تا  با شما صحبت کنیم

کار جدیدی هم که یاد  گرفتی اینکه  وقتی ااز چیزی تعجب میکنی یهو می گی   ا  یعنی  تعجب کردم در این موقع میخوام  بخورمت دیگههههههه الهی من دورت بگردم

راستی دختر ماهم تازگی ها  بجز تبلیغ لوسی قسمت اشپزی به خانه بر میگردیمو  خیلی دوست داری  خندونکدر هر حالی که باشی اگه این برنامه رو ببینی  زود بر می گردی و تا اخر نگاه می کنی  فدای تو بشم که از الان خانه داری و  اشپزی رو داری یاد می گیری اب نباتم  خودت کم خوش مزه ایی چیزای خوشمزه هم واسه ما یاد می گیره!!!

کار قشنگ دیگه ایی که می کنی اینکه بعضی وقتا که می خوایی بازی کنی  اگه بغلم باشی  تا من بوست کنم تو هم دو دستی صورتو می چرونی تا بکنی تو دهنت  سکوت

شما هر چی میخوایی صورتمو بچرونی تو دهنت جا نمیشهزبان

یکم دردم میادا اخه با تمام زورت فشار می دی ولی من غش میکنم برای این کارت جیییییییییییگر

ناز من دیگه همه رومی شناسی وقتی دیگران و با اسم صدا می زنم به سمتش بر می گردی مثلا اگه بگم بابا به بابا نگاه می کنی اگه بگم خاله یلدا کو زود به خاله یلدا نگاه می کنی

چی بگم از کنجکاوی شما نانازی کافیه کسی تکون بخوره زود زیر نظر می گیریش تا کارش تموم نشهول نمی کنی کهعینک مخصوصا در مورد خاله یلدای بیچاره که از دست شما نمیتونه تکون بخورهغمگین

چند وقت پیش رفته بودیم مغاره دوست بابایی شما رو که دید شروع کرد یه تعریف کردن   و عکس گرفتن از شما  

شما هم  خیره خیره نگاهش می کردی اقاه هم بیچاره فکر می کرد شما خوشت اومده هی بیشتر با شما صحبت می کردکه یهو زدی زیر گریهگریه با یه شدتی که چیزی نمونده بود اب قند لازم بشی  اخه دخترم یکم مردمداری کن  گریه چرااااااسکوتسوال

از اونجایی که اقاه خیلی مهربون بود و خیلی از شما عسلم  خوشش اومده  بود زودی رفت و برای شما گلم یه عروسک ناز و خوشگل مثل خوت خرید  و به شما کادو داد

این هم عکسش عمو دستتون درد نکنه...

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان دلنیا
1 خرداد 93 13:55
الهی من فدات بشم که اینقد عسلیییییییییییییییییی. فدای سرفه زدنای الکیت. عزیزم خیلی شبیه دلنیاس. بخدا من عاشق این سرفه زدنای الکیم.ادم دوست داره بخوردشون. دست بردارم نیستن .وقتی شروع میکنن سرفه زدن. فدات بشم که اینقد مامانی گلتو دوست داری. چه عروسک نازی.مبارک باشه.ولی خودت خوشکل تری. ایشالله کادوی عروسیت.
مامان افسانه
پاسخ
خاله جونم دوست دارم که اینقده دوستم داریدلنیای نازو خوشگلمو ببوس دوستش دارم عسل خانممو
مهدیه
1 خرداد 93 14:34
عزیز دلم چه خانمی به خدا افرین که داری از الان اشپزی یاد میگیری درسای منم از تبلیغ لوسی خوشش میاد
مامان افسانه
پاسخ
دخمل منه دیگههههههههههه خانمه البته به پای درسای نازم نمی رسه جیگرشو برم من
sana jooooni
2 خرداد 93 1:09
الهي خاله فداي اون نگاه کردنت بشه که به عروسکت نگاه ميکني .
مامان افسانه
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم چیکارکنم زیادی کنجکاوم دیگه
مامانی شهرزاد
3 خرداد 93 12:53
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووي عسل خانوم خوشگل خوردني دوست داشتني بخووورمت من بعد خيالم كامل راحت ميشه خودش مثل عروسكش خوشگله . هزارماشاله به اين گل دختر ناز و دوست داشتني
مامان افسانه
پاسخ
نــــــــــــــــــــــــــــه خاله منو نخور نظر لطفتونه مامانی اهورا جونم اهورای عزییییییییییییییییییییییزمو ببوس