دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

دنیا خانم ما هم با گفت هم ما

1393/3/6 17:02
نویسنده : مامان افسانه
166 بازدید
اشتراک گذاری

دنیا خانم ماهم  شما عسلی دیرزو که بغل بابایی بودی  از بس ذوق کرده بودی با  هیجان زیاد با گفتی یعنی می خواستی بابا بگی دیدی خیلی ذوق کردیم ترسیدی کاملشو بگی ما از دست بریمخندونک

بعد دوباره ذوق زده شدی ما هم گفتی نمیدونم چرا کاملش نکردی خوووووخطا

این جوری بگم که از بس خانمی نخواستی دل ما رو بشکنی اسم هر دوتاییمونو با هم گفتی شد باماتشویق

فقط یه مشکلی هست حالا اگه از این به بعد خواستی بگی باما من باید بیام یا بابایی؟؟؟؟سکوتبدبو

مامانی بدون من و بابایی عاشقتیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم و خیلی دوست داریم حتی اگه 10 تا بچه دیگه داشته باشیمخندونکخندونکخندونک

 

 

پسندها (3)

نظرات (8)

sana jooooni
6 خرداد 93 22:46
ببينيد چه دختري داريم دل مامان و باباشو نميشکونه ميگه باما افرين دختر گلم .
مامان افسانه
پاسخ
بلـــــــــــــــــــــه خاله جون من اینقده خوبمممممممممممممممم
مامان جونم(سوگند من)
7 خرداد 93 1:00
جونه دلمدختر دوست داشتنی و مهربون
مامان افسانه
پاسخ
خاله مهربون دوست دارم
مامان نیلا عسل
7 خرداد 93 2:10
یعنی چـــــــــــــــــــــــــــتی خوب
مامان افسانه
پاسخ
چی بگم منم نمی دونم
مهديه
7 خرداد 93 9:40
الهههههههههي خيلي ماهي به خدا انشالاه به زودي تند وتند بگي مامان وبابا
مامان دلنیا
7 خرداد 93 18:40
الهی فدات بشم که دل مامان وبابارونشکوندی واسم 2تارو باهم گفتی. مامانی دنیاجونمو یه بوس گنده بکن.این عسل خانومیو
مامان افسانه
پاسخ
بله همچین دخمل با فرهنگی دارم منننننننننن
مامان هستی
7 خرداد 93 22:03
خاله جون به مامانی بگو من تو دنیا تکم اگه 10 تا دیگه خواهربرادرداشتم بازم من دنیاتون بودم همه یه طرف دنیا جیگریه طرف
مامان افسانه
پاسخ
از طرف دنیا برای خاله مهربونش
ندا
8 خرداد 93 13:17
خدا حفظش کنه واستون
مامان افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی لطف داری
مامان جونم(سوگند من)
12 خرداد 93 19:11
خصوصی خصوصی گلم
مامان افسانه
پاسخ
برات کامنت گذاشتم عزییییییییییزم