دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

اولین عکس از روی ماه دنیای ما

1393/3/24 1:10
نویسنده : مامان افسانه
750 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من امروز که تو بغلم بودی دلم هوای روزایی رو کرد که توی دلم بودی چه روزای ناب و عزیزی بود

هر چند وقت یکبار برای دیدنت الکی به بابایی میگفتم دلم درد می کنهخندونک اونم که خیلی شما رو دوست داشت و نمیخواست شما طوریتون بشه به سرعت از سر کار میومد تا منو ببره دکتر تا بریم سونوگرافی تا روی ماه شما دختر نازمونو  از مانیتور اقای دکتر ببینیم دکترم هم که میفهمید که بازم رفتم سونوگرافی دعوام می کرد و میگفت یوسفیییییییییییییییییییییییییییییییی تو منو کشتی اخه من دکترم یا توووووووووووووو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا همش سرخود میری سونوگرافی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی میخواست منو نابود کنه دیگه

دیگه اونقدر الکی رفته بودم اقای دکتر  از دستمون این شکلی شده بود اخه دختر نازم تا شما کم تکون می خوردی دلم هووری میریخت که نکنه دخترم طوریش شده و دلیل بعدی اینکه دلم میخواست توی عکسهای سونوگرافی صورت ماهت معلوم بشه که برای خودم نگهش دارم هر دفعه یه عکسهایی از شما می گرفتن که معلوم نبود چی به چیه

حتی یه بار صبح که بیدار شدم به مامانی زنگ زدم که بیا بریم سونوگرافی وقتی رفتم داخل دیگه طاقت نیاوردمو به اقای دکتر گفتم میشه از صورتش عکس بندازینخندونک اقای دکتر یه نگاه به من انداخت و با عصبانیت شدید که انگاری به کارش توهین کرده باشم گفت مسخره ام کردین مگه اینجا اتلیه ست خانننننننننننننننننننننننننننننننممن که حرف بدی نزده بودم ملت الکی حساس شدن بخداسکوتغمگین

خلاصه دخترم برای یه عکس همه دعوام کرده بودن ولی من مامان بااراده شما بیدی نبود که با این بادها بلرزه و باید به خواسته ام میرسیدم و از شما گلم عکس میگرفتم برای یادگاری

تا اینکه یه روزی که برای هزارمین بار رفته بودیم سونوگرافی صورتتو چسبونده بودی به مانیتور تا روی ماهتو ببینیم وای خدا چه قدر لحظه قشنگی بود داشتم واضح صورتتو میدیدم همش تو دلم می گفتم کاش عکسشو داشتم اخرش که اقای دکتر نتیجه رو داد دیدم یه عکس ناز از روی گلت گرفته اونقدر واضح بود که وقتی دنیا اومدی انگار هزار سال بود دیده بودمت چون کپی عکسی بودی که ازت داشتم عشق ناز من و بابایی

این هم همون عکس پر ماجرا*********************

دوست داریم عشق ناز مامحبتبوس

پسندها (5)

نظرات (10)

مامانی شهرزاد
24 خرداد 93 8:46
واااي از دست تو مامان افسانه كلي خنديدم دكتر رو بيچاره اش كردي . البته عزيزم دكتر بخاطر ني ني ميگفته ديگه چون ميدوني كه سونو واسه ني ني خيلي خوب نيست مخصوصا از نوع سه بعديش. ولي چقدر اين عكس باحاله خدايي حتما براش نگهش دار بزرگ كه شد ببينه
مامان افسانه
پاسخ
بله عزیزم می دونم ولی من فقط سونوی معمولی می رفتم که بی ضرر هستش عکسشو قاب کردم دوست خوبم بووووووووووس
مهتاب
24 خرداد 93 10:06
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامی آتریسا جون
24 خرداد 93 13:54
الهی من فدای لپ هاش بشم ، عزیزم خیلی خوب دیده میشه دنیا جـــــــــــــــــــــونم، این هم نتیجه ی اون همه سونو رفتیه دیگه عزیزم ببین چی شکار کردی حسودیم شد
مامان افسانه
پاسخ
ممنون عزیزدلم خدا نکنه همیشه زنده باشی گلم شما لطف داری بله قشنگ صورتش فقط تو عکس هست
مامانی شهرزاد
24 خرداد 93 14:04
دوست جونم من بلد نيستم چجوري بايد جزو هواداران باشم هرچي ميزنم پيغام ميده كه بايد اول ني ني وبلاگي باشي خوب من هستم كه ميشه لطفا كمكم كني
مامان افسانه
پاسخ
دوست عزیزم بایداول وارد منوی کاربریت بشی از اونجا بری توی وبلاگهای دیگه
مامان فاطمه
24 خرداد 93 16:17
واااااااای عزیزم. چقدر جالب. واقعا انگار سرشو چسبونده به مانیتور. پس واقعا راسته که میگن خواستن توانستنه هاااااااااااااااا !!!!!!!!!
مامان افسانه
پاسخ
سلااااااااااااااااااااام فاطمه جونم جانک ماهم چطوره حسابی داره لگد کاری میکنه؟ بله پس چی فکر کردی من اگه بخوام باید بشه بوس دوست خوبم
مهدیا
24 خرداد 93 18:43
سلام خیلی جالب بود
sana jooooni
24 خرداد 93 23:16
خيلي نازي افسانه جوووون کلي خنديدم چون منم همين کارها رو ميکردم باورت ميشه از اول بارداريم تااخرش هر دو هفته ميرفتم سونو خيلي دلم ميخواست زيد ببينمش . خيلي ناز لپاش معلومه تو سونو ، واي خدايا شکر به درگاهت که انقدر بزرگي و.اين فرشته کوچولو ها رو به ما ها دادي تا از زندگيمون لذت بيشتري ببريم ، به حق حضرت مهدي (عج)خداوند همه کساني که بچه دار نميشن دامنشونو سبز کنه به حق فاطمه زهرا (س)
مامان افسانه
پاسخ
ممنونتم دوست خوشگل و عزیزم بله واقعا خدا رو هزار هزار مرتبه شکر که ما رو لایق مادر شدن دید و اینکه همه اونایی که میخوان زود زود مادر بشن
مامان هستیا
25 خرداد 93 7:57
واااااااااااااااااااااااااااااي ماماني چه نازه چقدر واضحه چطور تو سونو معمولي عكس صورت انقدر واضحه گل دخترتونو ماااااااااااچ كنيد خاله اي هستيا جونم هم خوبه ممنون
مامان افسانه
پاسخ
خدا رو شکر که هستیا جونم بهتره همیشه خوب باشه بوووووووووس
مامان جونم(سوگند من)
26 خرداد 93 21:53
عزیزم قربونت برم مامانی دلواپس حالا که گذشت ولی کار درستی نکردی عزیزم حرف دکترت و گوش نکردی از حون اولشم خواستنی بودی عزیز دله خاله دنیا توپولو
مامان افسانه
پاسخ
خودم می دونم ولی دوست داشتم زیاد ببینمش خووو ممنونم خاله جونم بوووووووس
عطی
27 خرداد 93 12:29
نازززززززززی لپای قشنگش از اینجا هم پیداس
مامان افسانه
پاسخ
خواستم خوب معلوم بشم خاله نازم