دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

دنیا خانم کتابشو خووووووووووورد

1393/3/27 18:20
نویسنده : مامان افسانه
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی چند روز پیش با بابایی رفته بودیم بیرون تا برای گل دخترمون اسباب بازی های مناسبشو بخریم تا با اونا بازی کنه وقتی رفتیم توی فروشگاه دیدیم کتابهای تقویت هوش6تا 9 ماهگی داره منو بابا هم گفتیم کتابارو برات بخریم تا خیلی باهوش تر بشی  و اینکه خواستیم امار مطالعه رو تو کشور بالا ببریم   خندونک

دیروز که تو خونه تنها بودیم گفتم فرصت مناسبیه تا کتابهاتو بیارمو با هم تمرین کنیم

همین که کتابو گذاشتم جلوت خیلی علاقه نشون دادی و از فرط  شوق علم اموزی به خوندنش بسنده نکردی و داشتی کتابو می خوردیییییییی یعنی پدر کتاب در اومد و من شرمنده نویسنده کتاب خانم بئاتریس میلتر شدم  اگه اون لحظه رو می دید سکته میکرد

اره دیگه گلم فکر کنم وقتی بری مدرسه از اون دانش اموزایی می شی که  روزای امتحان همه در موردشون میگن این اونقدر درس خونه  حتما کتابو خورده

 

پسندها (10)

نظرات (8)

مامی آتریسا جون
28 خرداد 93 10:48
افسانه جون این عکس دنیا جیگر ز دیدم یادم به چند وقت پیش ها افتاد که آتریسا هم همین کتاب و وقتی می خواستم نشونش بدم، می خوردش
مامان افسانه
پاسخ
فدای اتریسای نازم بشم من جیگریه برای خودش نفس من
مامانی شهرزاد
28 خرداد 93 12:59
قوربون اون كتاب خوردن و موز خوردنت بشم من .
مامان افسانه
پاسخ
خدا نکنه عزیزم همیشه زنده باشی
عاطا(دختر خاله)
29 خرداد 93 1:05
خییییییییییییلی عزیزی برام.... ب منم سربزن کوشولوی نازم
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم چشم حتما عزیزم
sana jooooni
29 خرداد 93 16:44
من نميدونم چرا ني ني ها عاشق کتاب هستن فکر کنم خوش مزه باشه.، اخه يه سري من داشتم ظرف ميشستم امدم ديدم بالاي برگه کتاب شعرش نيست گفتم شايد پاره کرده همه جا رو گشتم و فهميدم که ثنا خانووووم خورده و بهشم چسبيده بود چون همش ميگفت ، ب ه ، حتما خيلي خوشمزه است من که ميخوام امتحانش کنم شما چه طور ؟؟؟ الهی فداش بشم جیگر منه خاله اخه چرا خوردییییییی اره منم باید امتحان کنم حتما خوبه دیگه
مامان لیلی
31 خرداد 93 12:20
ای جووووووووووووووووووووووووووونم ! دخملمون چه میکنهههههههههههههههههههههههههه.... خاله قربون کتاب خوردنت آخه آرسام من هم کتاب میخوره..... فکر کنم نی نی های ما میخوان دانشمند بشن ...نه؟
مامان افسانه
پاسخ
فدای ارسام عزیزم بشم بله دوستم احساس میکنم بچه های ما مغز متفکر میششن
عاطا(دختر خاله)
31 خرداد 93 18:41
خاله ی عزیزم قربون این دختر نازت... ممنونم ک بهم سرزدی بازم بیا پیشم... تو نی نی گپ درخواست دادم قبولم کن خاله
مامان افسانه
پاسخ
با افتخار عزیزم حتما میام
مامان لیلا
3 تیر 93 12:52
دخملا اینجورین دیگه , جاداشت ماماناشونم میخوردن , دخمل من که هووووم شده از الان , یه دل و قلوه ای با باباش میده میگیره که با هیچکس اینجور نیس !!!
مامان افسانه
پاسخ
خدا همه دخملا رو حفظ کنه چون واقعا عسل هستن البته همه نی نی ها در پناه خدا باشن
مامان دلنیا
7 تیر 93 10:07
افرین دخملی باهوش . افرین مامانی ناز که اینقد به اینده دخملی اهمیت میده. فدات بشم من .دلنیا هم عاشق کتابه البته واسه خوردنشااااااااا. این دخملای شکموووووووووووووووو
مامان افسانه
پاسخ
ما اینیم دیگه کاری که از دستمون بر میاد