دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

مسابقهههههههههه*****

1393/5/26 2:09
نویسنده : مامان افسانه
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گل و مهربونمممممممممممممحبتمحبت

دنیا خانم ما مسابقه شرکت کرده و باید رای جمع کنه تا اول بشه خجالت

اگه دوست داشتین به دخملی من رای بدین زیبابغل

بووووووووووووووووووس برای همگی و نی نی های ماهتوووووووووووونبوسبوسبوس

اینم ادرسشه ممنووووووووووووووووووووونبوسمحبت

http://okno.ir/index.php?route=information/pictures9

(فائزه جونم دوست گلم فوت شدن دخترخاله عزیزتو تسلیت میگم قرین رحمت حق باشه و به شما صبر بده)

پسندها (5)

نظرات (15)

مامان میم
26 مرداد 93 2:16
چه خوردنیه این دنیای شما
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونمممممم
مامان هستیا
26 مرداد 93 8:21
چشم مامانی حتما به دنیا جونم رای میدم
مامان افسانه
پاسخ
مری عزیزم مثل همیشه خیلی ماهیییییییییییییییییییییی هستیای علمو ببوووووووووووس
مامان دلنیا
26 مرداد 93 8:54
چشم عزیزم. ایشالله اول میشه قربونش برم الهی دلم برات یه ذره شده خاله. مامانی حسابی ببوسش از طرف من
مامان افسانه
پاسخ
سلااااااااااااام دوست جون مهربونم خوبی دلنیا جونم خوبههههههههه؟؟خاله مهربونم به زودی با کلی عکس میاااام بوووس
مامان دلنیا
26 مرداد 93 9:19
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا منتظریم مامانی
مامان افسانه
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووون دوست نازنینمممممم
fatima
26 مرداد 93 12:34
سلام دوستم.... به وبلاگ من یه سر بزن. خیلی خوشحالم می کنی اگه بیای...... منتظرتم نظر یادت نره..........
مامان افسانه
پاسخ
چشممممممممممممممممم حتما دوست گلم
مامان یسنا
26 مرداد 93 14:50
افسانه جون.منم عکس یسنا رو اونجا فرستادم... ناراحت نشدی که؟؟؟؟؟؟؟
مامان افسانه
پاسخ
نه عزیزم
مامی آتریسا جون
26 مرداد 93 18:55
فدای دنیا جونم بشم من ، حتما افسانه جون الان میرم
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم دوست گلمممممم زنده باشی عزیزم
مامان سمانه
27 مرداد 93 1:38
افسانه جون دنیا جونم بین اون بچه ها از همه نازتر و خوشگلترو جیگرتر فداش بشم الهی
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم پس چرا اونجا رای ندادیییییییییی
مامان نیلا
27 مرداد 93 11:15
عزیزم من به نفس خانم خوجل رای دادم بوووووووووووووووســـــــــــــــــــــــــــــــــــ
مامان افسانه
پاسخ
سلام عمه فاطمه مثل همیشه مهربون و ماهی عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممم نیلای عسلمو ببوووووووووووووووووووووس
مامی آتریسا جون
27 مرداد 93 13:01
افسانه جون عزیزم؛ خیلی خوشم اومد شاید یکی از عکس های آتریسا جون و بفرستم ، دوست ندارم حتی یه ذره ناراحت شی؛ اگه دوست نداشتی بهم بگو دنیا جونمم ببوس
مامان افسانه
پاسخ
نه عزیزم راحت باش
مامان یسنا
28 مرداد 93 1:56
خاله جونم.مامان من به دنیا جون نظر داده و امتیاز داده.میشه شما هم برید به من نظر بذاری؟؟؟؟ اسم مامانم مهدیه هستش...
مامان افسانه
پاسخ
چشمممممممممممممممم حتما گلمممم
مهتاب
28 مرداد 93 12:22
رای ما دنیاااااااااااااااااااا
مامان افسانه
پاسخ
مچکریمممم
مامان سمانه
28 مرداد 93 12:25
عزیزم من ک رای دادم... نظر دادم دیگه ... مگه چجوری باید رای میدادیم جدی رای نشد خب کدوم صفحه باید رای بدم؟؟؟؟
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم بلهههههههههههههه دیدمممممم ممنونم دوست گل و مهربونمممممم
فائزه مامانه سوگند
28 مرداد 93 21:39
مرسی گلم دوستون دارم رای هم دادم
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزیز و مهربونم ممنونم گلم
مامان لیلی
2 شهریور 93 10:34
مهلت مسابقه تموم شده؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا غیر فعاله؟؟؟؟؟؟ پس من چطوری به عشق خاله رأی بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان افسانه
پاسخ
لیلی نازم یکم زیادی دیر اومدی ولی دوست گلی مثل تو هر وقت بیاد روی سر جاشه بوووووووووووووس