دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

تا اخر بخوان...

1393/6/2 0:08
نویسنده : مامان افسانه
294 بازدید
اشتراک گذاری

لطفا تا آخر بخون
این روزها مسلما پیام های زیادی مبنی بر اینکه آخر آنها نوشته شده آن را برای 10 نفر بفرست تا امروز یا چند ساعت دیگه یا این هفته معجزه ببینی ،به چشم خورده است.
راستی تا حالا فکر کردی مبدا این پیام ها از کجاست؟متفکرمتفکر
به کجا میروند؟
هدف از ارسالشان چیست؟
و یا از کدام کشور شروع میشوند؟
پس خوب توجه کن!
چندی پیش روزنامه ی تلاویو در چاپ سراسری خود با این تیتر که چگونه اسلام را متزلزل کنیم سپس آنرا در اختیار بگیریم منتشر شد.
هنری لیونر (که به عنوان فقیه دینی در اسرائیل فعالیت میکند)تصریح کرده که همکاران ما شب و روز در واتساپ در حال تلاش برای تضعیف اسلام در بین مسلمانان هستند.
هنری لیونر افزود:ما با طراحی پیام های فارسی،عربی ترکی و اردویی و آوردن نام پیامبر و ائمه،در آخر پیامها مینویسیم به 10 نفر بفرست تا امروز معجزه ی آن را ببینی!
با گذشت امروز یا ساعت یا هفته مسلمانان میبینند که خبری از معجزه نیست،پس آنرا خرافه تلقی میکنند و اینگونه ایمانشان را کم کم از دست میدهند.
انشاءالله از امروز با دیدن این گونه پیام ها از ارسالشان خودداری کنیم.
ممنون از نگاه مهربونت.
اگه دلت برای دینت میتپه و میخوای اسرائیلو ناامید کنی منتشرش کن....

 (این متن رو توی وب دوست خوبم مامان فاطمه سادات خوندمو منم خواستم سهم خودمو تو اطلاع رسانی انجام داده باشمممممحبت)

پسندها (9)

نظرات (8)

مامان دلنیا
2 شهریور 93 9:29
وااااااقعا عالی بود. عزیزم منم خیلی پیش اومده از این پیاما برام بفرستن. هیچموقع هم نفرستادم وسریع حذفش کردم . ولی خیلیارو دیدم با تلاش فراوون میخوان به تعداد خواسته شده بفرستن ویه جورایی میترسن نفرستن. ولی نمیدونستم از کجا اب میخوره.
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم خوهش میکنم منم مثل تو بودم هیچوقت توجه نمی کردم دلنیای نازمم بوووووس
مامانی شهرزاد
2 شهریور 93 9:31
چقدر جالب بود عزيزم واقعا نمي دونستم مرسي از اطلاع رسانيت
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم
مامی آتریسا جون
2 شهریور 93 11:47
کاملا موافقم عزیزم؛ شاید باور نکنی افسانه جون هر وقت توی نظرات از این مدل نظرها می خوندم چقدر بهشون می خندیدم و جالب بود واسم که خیلی ها رو تحت تاثیر گذاشته ما آدم ها اونقدر اعتقاداتمون باید قوی باشه که اصلا به این چیزها نرسه ولی متاسفانه هر روز داریم بدتر میشیم
مامان افسانه
پاسخ
خوشحال شدم که شفاف سازی کردمپ بله دوستم منم همیشه میگفتم این چیزا چه ربطی داره که معجزه کنه
ابجی سجا
2 شهریور 93 14:33
همان بالا بمان ! لذت می برم وقتی همه ب من میگویند تاج سرت زیباست
مامان افسانه
پاسخ
همیشه خیلی متن ها و شعر های قشنگی برام میزاری و منم خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحال و مسرور میشم چون خودم عاشق ادبیاتم خیلی ماهی دوستمممممممممممممم
ابجی سجا
2 شهریور 93 14:33
مامان جون
2 شهریور 93 15:18
سلام ممنون از متن خوبی که گذاشتی. منم همیشه نظرم همین بوده قبل از خوندن این متن. معتقد بودم که اگر کسی حاجت نگیره به همه چیز بدبین میشه.برای همین همیشه همه جا میگفتم که این جور پیامها رو نفرستند. موفق باشید
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم دوست گلم
فائزه مامانه سوگند
4 شهریور 93 23:57
ممنون عزیزم واقعا استفاده کردم منم هیچ وقت اهمیت نمی دم و کلا پاکش می کنم باز ممنونم افسانه جون چقدر دلم براتون تنگ شده ببوس دنیا جونمو
نگین
22 دی 93 9:11
خیلی عالی بود این مطلب .برا خود من چندین بار میومد از این پیامک ها و من واقعا ناراحت میشدم .میفرستادم یجور تو عذاب بودم نمیفرستادم یجور دیگه .خداروشکر این مطلب دیدم دیگه مطمئن شدم خرافات هست . افسانه جون با اجازت همین مطلب درست کپی زدم تو وبم ...وقت نداشتم بنویسم فقط کپی زدم.امیدوارم ببخشی...فقط میخوام دوستای جوون من هم این مطلب بخونن و اگاه بشن . اگه احیانا ناراحت میشی برا کپی زدنش بیایید تو وبم اعلام کنید بردارم
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزیزم خیلی کار خوبی کردی کاش هرکسی که میخوند همین کا رو میکرد