دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

السلام علیک یا ابا عبداالله السلام علیک وعلی اصحاب الحسین

1393/8/3 15:34
نویسنده : مامان افسانه
331 بازدید
اشتراک گذاری

و باز هم رسید روزها و شب های عاشقی

 

 

 

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی

 

اصحاب الحسین علیه السلام

 

 سال 91  بود ماه محرم از امام حسین و حضرت عباس خواستم تا واسطه خواسته بزرگم نزد خدا بشن و بچه سالم و صالحی به من و همه کسانی که این خواسته رو داشتن عطا کنه یادمه اون سال خیلی اشک ریختم و حضرت عباس رو به مهربونیش

به رقیه و علی اصغرش قسم دادم که برای اوردن اب براشون دو تا دست که هیچ جونشم داد  

که واسطه ام بشن

خدا رو قسم دادم به آبروی خون حسین و شهدا تا یه وقت خدا منو با بچه ایی بیمار به امتحان نکشه چون در توانم نبود

بعدها فهمیدم در تمام اون شبها همسر عزیزمم همین خواسته رو از خدا داشته

روزها گذشت و من تو روزهایی که خودمم نمیدونستم باردارم یه شب خواب حضرت رقیه رو دیدم که عروسکی که دختر بود به من دادن وقتی از خوب بلند شدم حال عجیبی داشتم فردای همون روز متوجه شدم باردارم و یقین داشتم بچه ام دختره و مطمئن بودم که سالمه چون من از عزیزترین کس خدا خواستم برام آبرو گرو بذاره

وقتی توی هفته 12 رفتم سونوگرافی مطمئن بودم که خدا یه فرشته مثل حضرت رقیه امام حسین بهم داده

و همینطور هم بود

فرشته ناز من پارسال تو شکمم بود و صدای عزاداری امام حسین رو از دورنم میشنید

و حالا دنیای من صحیح و سالم بدون کوچکترین کم و کاستی توی بغلمه وامسال اولین محرم امام حسین رو قراره تجربه کنه و لباس سقا به تن کنه

خدایا با تمام بند بند وجودمون بخاطر هدیه نابت ممنوتیم

الهی به حق حضرت رقیه که خودش اولین خبره اومدنه دنیامو به من داد  ازت میخوام خودشم کمکم کنه دختری زینب وار و حسینی تربیت کنم

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (16)

مامان روشا
4 آبان 93 1:54
امیدوارم فرشته ی نازنینت همیشه سالم و تندرست باشه و سایه مامان و بابا بالای سرش
مامان افسانه
پاسخ
مرسی دوست گلممممم و همچنین شمااااا
مامانی شهرزاد
4 آبان 93 8:46
عزيز دلم چقدر قشنگ نوشته بودي افسانه چقدر قشنگ خواسته بودي از خداي بزرگ و مهربون .ايشالا ساليان سال دختر عروسكت صحيح و سالم باشه . الهي كه من قوربونششششششش برم دخملو
مامان افسانه
پاسخ
ممنووووونم ان شاالله شما هم کنار هم همیشه خوشبخت باشین خدا نکنه همیشه زنده باشی دوست گل و نازمممممممممممم اهورای نازمم بوس بارونش کنی
مامان یه پسر بازیگوش
4 آبان 93 10:44
هميشه خدا بزرگ بوده و هست.قدر اين فرشته كوچولوتو بدون.التماس دعا
مامان افسانه
پاسخ
بلههههه دوست خوبم خدا جیگملی شما رو هم حفظ کنههه
مامی آتریسا جون
4 آبان 93 17:57
نازم آن آموزگاري را که در يک نصف روز دانش‌آموزان عالم را همه دانا کند ابتدا قانون آزادي نويسد بر زمين بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند ... التماس دعا
مامان افسانه
پاسخ
دوست گلم اون یکی نظرتو بعد از جواب دادن اشتباهی به جای تایید حذف رو زدم ببخشییییییییییید دوست نازم تو این شبها منم دعا کن بیشتر برای عاقبت بخیری بچه هامون اتریسای خوشگلمم خیلی ببووووووووس باز هم شرمندهههههههه
حمیده
4 آبان 93 18:52
وااااااااای افسانه اشک تو چشمام حلقه زد ... یه جوری شدم ...وقتی این پستتو خوندم توروخدا برای همه دعا کن عزیزم
مامان افسانه
پاسخ
سلام حمیده نازنینم خوبی خانمی بهتر شدی الهی بگردم که دلت خیلی مهربونه دوست گلممممم نخودی تو راهیمون خوبه سلاله ماهمو ببووووووووووووووووس تو خودت الان جز فرشته های خدایی تو رو خدا یادت نره منم دعا کنی خیلی حاجت بزرگی دارم ان شاالله گل نازمون صحیح و سلامت بیاد بغلت و زندگیتون شادتر از قبل بشه دوست عزییییییییییییییییزم
فائزه مامانه سوگند
4 آبان 93 20:10
سلام افسانه جون خوبی دنیا جونم خوبه ممنووووووووووووونم به ما سر میزنی گلم فربون قلب مهربوووونت برم که چنین خوابی دیدی معلومه خیلی مومن و با خدای حتما تو این شبها ما رو از دعای خیرت بی نصیب نکن خیلی دوووووووووووستون دارم بهم انرزی خوبی میدی انشالله زیر سایه خدا و پنج تن همیشه سالم و شاد باشی,ماچ] سلام دوست عزیزم مرسی دنیا هم خوبه من هم بد نیستم خواهش میکنم عزیزم وظیفه امه ببخش دیر دیر میام دنیا همه روزهامو پر کرده سوگند نازمم ببوس نه بابا قلبم زیادم مهربون نیست هرچی که هست اینکه لطف شما دوستای خیلی گلم زیاده خود شما ها خیلی پاکید که همه رو مثل خودتون میبینید خیلی دوستتون دارررررررررم اگه قابل باشم چشم عزیزم شما هم منو از دعای خیرت محروم نکن بوووووووووووووس
مامی آتریسا جون
5 آبان 93 8:34
خواهش میکنم عزیزم، این چه حرفیه
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم دوست گلممممممممممممممممم
مامان لیلی
5 آبان 93 13:57
هیچی نمیتونم بگم....... به احترامشون سکوت میکنم
مامانيه نيكا
6 آبان 93 0:02
وقتي خوندم يه حس خوبي بهم دست داد واسه منم دعا كن عزيزم انشالله دنيا جونم هميشه سالم و سلامت باشه و زير سايه پدر مادر بزرگ شه، خدا انشالله واست حفظش كنه و بهترين هارو نصيبش كنه يادت نره واسم دعا كنياااااااااا
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست خوبم از لطف و مهربونیت خیلی خیلی ممنونم ان شاالله همه بچه ها همیشه کنار خانواده اشون خوشبخت باشن چشم حتما ولی تو هم حتما منو دعا کن خیلی محتاج دعام دوست عزیزم
مامان دیانا
6 آبان 93 7:58
عزاداریهاتون قبول باشه عزیزم.حالا که خدا حاجاتتونو انقدر خوب اجابت میکنه حتما حتما واسه سلامتی و عاقبت بخیری همه کوچولوها تو عزاداریهاتون دعا کنید
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزیزنم ممنونم دعاهای شما هم قبول باشه محتاج دعاییم برای ما هم دعا کن
مامی آتریسا جون
8 آبان 93 9:49
سلام افسانه جونم؛ خوبی عزیزم، دنیا جونم خوبه؟ چند وقتیه عکس از دنیا خوشگل خاله نذاشتی دلمون واسش تنگ شده
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم این چند وقت سرم شلوغ هست بعد عاشورا تاسوعا با عکسای جدید دخملی حتما میام اتریسای خوشگلمو ببوووووووووس مرسی از اینکه به یادمون هستی دوست مهربونمممممم
مامان دلنیا
9 آبان 93 16:55
سلام دوست گلم خوبی ؟ دنیای نازم چطوره ؟ خیلی دلم براتون تنگ شده بود. دندونای دخملی مبارک . عزیزم ما فعلا نت نداریم خیلی نمیتونم بهتون سر بزنم . ولی در اولین فرصت میام پستای جدید ومیخونم. ایام محرم و تسلیت میگم التماس دعا.
مامان افسانه
پاسخ
سلااااااااااااااام منظر جونممممممم خوبی چه خبرا خیلی دلمون برات تنگ شده کجایید اخههههههه؟؟؟؟؟؟؟دلنیای ماهم خوبه فدای صورتش بشم روی ماه هر دوتاییتون رو میبوسمممممممم
مامان سامیه
10 آبان 93 8:29
عزیزم مطلب قشنگی نوشتی منم از خدا می خوام که دخترت زینبوار بزرگ بشه
مامان افسانه
پاسخ
مرسی دوست عزیزم لطف داری گلممممم
مامان نیلا
10 آبان 93 12:24
دنیای عزیزم به حق صاحب این ماه همیشه سالمو شاد باشی ودر کنار خانواده خوش وخرم دوست دارم عزیزم
مامان افسانه
پاسخ
سلام فاطمه مهربونم ممنونم ان شاالله نیلای خوشگلم هم همیشه کنار عزیزانش خوشبخت باشه ما هم عاشقتونیمممممممم
مامان فاطمه سادات
11 آبان 93 14:22
چه دل پاکی داری عزیزم ما رو هم دعا کن
مامان افسانه
پاسخ
نه بابا این طوریا هم نیست چشم دوست گلم شما هم تو دعاهای قشنگتون ما رو از یاد نبر
مامان باران
12 آبان 93 1:51
چشمان زمین دوباره تر خواهد شد ماه از سر شب بدون سر خواهد شد تاریخ دوباره بر خودش می لرزد شق القمری بزرگتر خواهد شد... یا ابا عبدا..
مامان افسانه
پاسخ
مرسی دوست عزیزم خیلی شعر قشنگی بود التماس دعا دارم