دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

دنیای من

1393/8/29 1:0
نویسنده : مامان افسانه
596 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان بغل

سلام ساندویچ من خوشمزه

فلافل من محبت

اخه من عاشق فلافلممممممممخندونک

قربون چشمات بشم من هر روز داری ماه تر و نازتر و بزرگ تر میشی فقط نمی دونم چرا خانمتر نمیشی شیطونتر میشیسکوت

شوخی کردم تو ماه اسمون منی عشقمممممممممممممممممبوسبوسبوس

حالا بریم سر اصل مطلب...

چند وقتی هست که بدون کمک می ایستی و به من نگاه میکنی و تندتند میگی ماما تا نگاهت کنم بعد تا میگم افرین نفسم میخندی و زود میشینی

بعد از بابا و ماما اولین اسمی که گفتی یلدا بود البته باید بگی خاله یلدا ولی شما خودمونیش کردی هر وقت میریم خونه مامانی راه می افتی پشت سر خاله یلدا و هی میگی یدا یدا

بعضی وقتها هم که داری بازی میکنی به جای اینکه تو بری پیشش خیلی طلبکارانه داد میزنی یدا یدا یعنی زود یلدا زود پاشو بیا ببینم سکوت

کلمه نه رو یاد گرفتی به همه میگی نه میگم سیری میگی نه میگم پس گرسنه ایی میگی نه میگم خوابت میاد میگی نه میگم پس بیدار میمونی میگی نه یعنی ببینید من و این دخمل چه دیالوگهای پر محتوایی با هم داریمهیپنوتیزم

حالا اینها رو بگذریم بریم سراغ مسایل عاطفیتعجب

میگم بابا رو دوست داری میگی نه

میگم مامان جون رو دوست داری میگی نه

میگم خاله یلدا و باباجون رو دوست داری میگی نه

اینها که هیچ وقتی میگم منو دوست داری میگی نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهدلشکستهخطا

اخه این بچه اس من دارم مورد داشتیم بچه ایی به مامانش گفته تو عروسک منی(اصلا منظورم اهورای شهرزادم نبودااااا بوخوداااخندونک) اونوقت تو یه بله خشک و خالی هم نمیگی دلم خوش باشه

فدای صورتت بشم هرجا میرم مثل سایه پشت سرمی تند تند صدام میزنی ماما ماما میگم بله گلم تا برمیگردم چندتا برام ماچ میفرستی اگرم نشسته باشم میایی بوسم میکنی و میری بازیت رو ادامه میدی یعنی میخوام بخورمتبوسبوسبوسبوس

یادت دادم که چطوری از تختمون پایین بیایی صبح تا بیدار میشی از تخت میایی پایین و میری جلوی اینه کمد وایمیستی و کلی با خودت اختلاط میکنی میگم نی نی رو بوس کن خودتو بوس میکنی ناز میکنی و بعد یهو نمیدونم چی میشه با نی نی تو اینه دعوا میکنی کلی هم دد بب بارش میکنی تازه یه جاهایی سرش داد هم میزنی چون موقع داد زدن قیافه ات رو تو اینه با عرض پوزش ناجور میبینی میترسی گریه ات میگیرهقه قهه

در طول روز کلی باهم درد و دل میکنیم البته جواب همه حرفهام نه ستدلخور

عاشق لباسشویی هستی اگر در حال کار کردن باشه که تا تموم شدن کارش میشینی جلوش اگرم نه که همش میری درب شو باز میکنی تا کمر میری توش چند روز پیش دیگه پاهات رو هوا بود جنان رفته بودی تو عمق لباسشوییخندونک از ترسم همیشه لباسشویی رو از برق در میارم تا خیالم راحت باشه خسته

راجع به کمد لباسات و کشوهای اتاقت دیگه چی بگم که زبونم قاصره از بلاهایی که سرشون میاری هی من جمع میکنم تو خالی میکنی کف اتاق گریه

غروبها خیلی بهانه گیر میشی دائما میری پشت در و میگی بابا فکر کنم دلت برای بابا تنگ میشه بغل

تا بابا رو میبینی داد خوشحالی میزنی محبت

راستی با داروخانه ایی سر خیابون مامانی خیلی دوست شدی اونا عاشقتن هروقت میریم بدون نوبت کارمون رو راه میندازن تازه یکیشون میگفت تو رو خدا خواستین برین مسافرت بدین دنیا رو ما نگهداریمسکوت یعنی اینهمه دوستت دارن بنده خداهای از همه جا بی خبرررردلخوردیروز با مامانی رفتی داروخونه تا عمو مجید دیدتت شروع کرده به صحبت کردن باهات مامانی هم گفته عمو رو دوست داری بیچاره اقاهه هم جلوی همه قیافه گرفته که الان میگی اره وکلی ذوق میکنه که طبق معمول خیلی بلند و بی تفاوت گفتی نـــــــــــــــــــــــــــه خندونکدیگه در مورد عمو مجید چیزی نمیگم چون درست نیستسکوت

حالا بریم سراغ عکسهات عشق منمحبتمحبت

اینجا اول ماجراست اتاق مرتب و تمیز که ناگهااااان دنیا وارد میشوددددترسو

اخرش خسته میایی وسط حال تا کمی استراحت کنیخسته

این زمانی نه چندان دور اسمش روروئک بود و میگفتن بچه باهاش راه میره ولی نگو 

اشتباه میکردنسکوت

این مثلا تلفن خونه مامانیه که کلا داغون شده

اینجا داری فکر میکنی چطوری برم اون مهر نماز رو بردارم ایاااااا؟؟؟متفکر

اینجا هم وسایل خاله یلدا رو ریختی بیرون و داری انالیز میکنیدرسخوان

این جا تو خونه مامانی داری ماکارونی میخوری خیلی هم دوست داریخوشمزه

این بود انشای من

مثل همیشه بازم میگم تو عشق من و بابایی هستی الهی همیشه از چشم بد دور باشیمحبتفرشته

 

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (18)

مامی آتریسا جون
29 آبان 93 9:48
سلام دنیا جونم، دلم واست یه ذره شده بود عسیسم خوشگل من ، اگه پیشم بودی و میرفتی جلوی آینه و با خودت حرف میزدی تا الان خورده بودمت ماشالله هزار ماشالله واسه دنیا جونم که هروز ناناز تر میشه خوشگل تر میشه، نفسی تر میشه بوووووووووووووووووووووووووووس عزیزم آتریسایی هم از این لباس تو عکس آخریه، داشت فدای هر دو تون بشم من کلاهش و ببین خیلی نازی عزیزم، یه عامه بوس واست می فرستم و از خدا میخوام همیشه سالم و صالح باشی جیگر طلایی
مامان افسانه
پاسخ
سلام خاله مهربون و ماهم خیلی عاشقتممممممممممممممممم خیلی لطف دارییییییی بووووووووووووووووووووووووس
مامان فاطمه سادات
29 آبان 93 11:26
قربون اون شیطونیات آخه رفتی تو کشو کمد چیکار خااااااااااااااااله
مامان افسانه
پاسخ
ما اینیم دیگه خالههه ازم هرکاری بر میاد
مامان دیانا
29 آبان 93 12:39
بعد از مدتها که عکس دنیا خانمو ندیده بودیم بالاخره صورت خوشگلش خستگیمونو در آورد.از شیطونی نگو که ......ما فکر میکردیم دیانا بچه آرومیه ولی الان دوست داره از دیوار راست بالا بره.خدا به همه بچه ها سلامتی و به والدینشون صبر عظیم بده
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست ناز و مهربونمممم خیلی ممنون خوشگلی از خودتونهههه اره بابا ان شاالله همه بچه ها سلامت باشن عیبی نداره شیطنت هم بکنن روی ناز دیانا رو هم ببوس
مامانی شهرزاد
29 آبان 93 14:18
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی قوربون این عررررروسک خوشگل . ببببببببووووس .افسااااااااااااااانه چه توقعایی از این کلوچه داری. اهورا دو ساله و خورده ای سن داره دنیای خوشگل من هنوز ی سالشم نشده .بعد توقع داری مثل اهورا بگه مامان تو عروسک منی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به اونجا هم میرسه که حسابی واست زبون بریزه و بخوای بخوووووووووووریش. قوربون قد و بالاش برم من آخه توی کشوی کمد چیکار داری جیگر من . کلاهشو نگا توروخدا . خیلی اسپند دود کن هم واسه خودت هم واسه این جیگر طلای ناز خدا حفظتون کنه
مامان افسانه
پاسخ
هههه مادرم دیگه حسودی کردم خوووو دنیا باید دو ساله شد به 3 زبان زنده دنیا بگه دوستم داره خدا نکنه دوست جونی خودممممم همیشه سلامت باشی همیشه با مهربونی قلب و روحت باغث ارامشی عزییییییییییییییییزم
مامان صفورا
29 آبان 93 15:49
سلام دنیای نازم ماشالا به این شلوغکاری هات ایشالا تنت همیشه صحیح سالم باشه و از کارا کنی عزیزم خیلی شیرینو دوس داشتنی هستی فدات بشم که جلو لباسشویی میشینی و بدون کمک وایمیسی ایشالا هر چه زودتر راه بری اونوقت مامانتو این شکلی ببینم حتما خاله صفورارو هم دوس نداری نه بیتا رو چی ؟ افسانه جووووون خیلی عکسا قشنگه راستی دنیا شبیه خودته عکس نداری تو وبت نه
مامان افسانه
پاسخ
سلام خاله ناز و مهربونم خیلی ملبونیهاااااااا چشممممممممممممممممم حالا که خاله جونم میگه وایستا راه بیوفتم ببین چه کنممم خیلی دوستت دارررررررررررررررررررررررررم
سوگندعشق مامان و بابا
30 آبان 93 15:22
سلام چ میکنید با دنیای مجازی ماااا
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم خوبیمممم
مامان هستیا
1 آذر 93 8:22
سلام عزیزم خوبی خوشگلم؟ با اینهمه شیطنت پیشم بودی که می خوردمت نانازیم . قربون نه گفتنت بشم. عزیزم نصف بیشتر سیب زمینی ها رو زمینن که گلم .دقیقاً مثل هستیای من داری سیب زمینی می خوری گلم.هستیا اول چند تا میزاره دهنش بعدش همه رو میریزه رو زمین بعد از رو زمین برمیداره می خوره ای واااااااااای
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون مهربونیت بله دقیقا همینطوره دیگه اونقدر جارو برقیکشیدم دیسک کمر گرفتم همش میگم نکنه چیزی رو زمین باشه و دنیا بخورهاخه همه چیز رو خوردنی میدونهروی ماه هستیارو ببوس
مامان لیلی
1 آذر 93 10:35
سلام عزیزم....... خوبی افسانه جان خدا قوت عزیزم الهی دنیای خاله سلامت باشه و هر روز شیطونی کنه و به شما هم قوت و آرامش روان بده تا از شیطنت ها و شیرین کاریهای این جیگر طلا بیشتر لذت ببری الهی قربونش برم که چقدر هم ماشالا شیرین زبون و ناز شده راستش آرسام هم عاشق ماشین لباسشویی و آینه و کشوهای اتاقشه اسپند و و ان یکاد برای دخملمون یادت نذره افسانه جون
مامان افسانه
پاسخ
سلام لیلی مهربونمممممممممنونممم خدا نکنه عزیزم الهی همیشه سلامت باشی گلمممم از دست این فزشته های کوچولو که اینهمه ماهن عسلن جیگرن از طرف من ارسام نازمم ببووووووووووووووووووووووووس چشم دوست عزیزممممم
دنیا
1 آذر 93 21:28
fadat besham khanoom khoshkele.asheghataaaaaaaaaaam donyami
مامان افسانه
پاسخ
ممنونمممم عزییییزم
مامان زری
2 آذر 93 8:01
سلام شکلات خاله جدا دختر خوردنی هستی دوست دارم از نزدیک ببینمتو محکم گازت بگیرم الهی قربون اون نه گفتناتو با یدا گفتنت بشم که خیلی خیلی شکلاتی
مامان افسانه
پاسخ
سلااااام خاله خیلی مهربونمممممممنم دوست داشتم از نزدیک شما رو میدیدممممممنونمممم خیلی مهربونی خالهههههههههه
مامان نیلا
3 آذر 93 23:48
دنیای قشنگـــــــــــــــــــــــــــم سلام .پری کوچولو دلم براات یه ذره شده فدات شم عزیزم چقدر بزرگ شدی ماشاا...عکساتم که مثل همیشه حرف ندارن نانازی میبینم که شیطنتهات حسابی گل کرده و مثل دخملی من در چشم بر هم زدنی همه جا رو زیر و رو میکنی دوست دارم عزیزم
مامان افسانه
پاسخ
ممونم
مامان هستی
4 آذر 93 22:21
سلام افسانه جون خوبی گلم؟ دنیا جونم خوبه؟ ماشاالله واسه خودش خانومی شده چقدرم ملوس و خوردنی شده دلم خیلی واستون تنگ شده بود با اتفاقی که افتاد کلا بهم ریخته بودم 5 ماه گذشته اما الان بهترم دیگه گفتم بیام از دوستای گلم سربزنم حالم بهترمیشه
مامان افسانه
پاسخ
سلاااااااااااااام دوست گلممم خوبی چقدر خوشحالم کردی چقدر دل تنگت بودم ولی وقتی اومدم وبت خیلی ناراحت شدم خیلی خیلی تسلیت میگم عزیزم خدا رحمتشون کنه
مامانیه نیکا
6 آذر 93 15:37
الهی من دورت بگردم خوشگلم ماشالله هزار ماشالله چقدر تو نازو خوشگلی هزچی میگذره عسل تر میشییییییییی افسانه چون الان اومدم تو وبت نیکا با اهنگی که گذاشتی میرقصه ایتقدر ازش خندیدم
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم ای جانم بگو میام میخورمتااا
مامانیه نیکا
6 آذر 93 15:39
افسانه جونم بیا درگوشی
مامان افسانه
پاسخ
چشممم
مامان دلنیا
7 آذر 93 16:08
سلام عزیزدلمممممممممممممم الهی من قربونش برم. خاله دلم برات یه ذره شده بود. توروخدا ببین چطور رفته رو روروئکش فدای ماکارونی خوردنش.نوش جونت عسلم.
مامان افسانه
پاسخ
سلااااااااااااااام خاله ماه و مهربونمممممممممم چه خوب شد بازم اومدییییییییی من و مامان هم دلمون براتون یه ذره شدههههههههههه بود بله دیگه خیلی شیطون شدم
مامان دلنیا
7 آذر 93 16:23
عزیزم منم رمز میخوام
مامان افسانه
پاسخ
چشمممممممممممم عزیزم
نگین
10 دی 93 15:09
سلامممممممممممممممممم.ای جونم دخترتون چه نازه از وب اتریسایی وبتون رو یافتم همه مطالب خوندم ولی این تیکه اش خیلی جالب بود کلی خندیدم برا نشاتون برا نه گفتن هاش الهی جونم خوشحال میشم وب منم سر بزنید.... منم بعد سه سالی میپیوندم به وبلاگ مامان ها البته هرچی خدا مصلحت بدونه .موفق باشید
مامان افسانه
پاسخ
سلام نگین عزیزم ممنونم گلم خیلی لطف کردی و برای من افتخاره دوستی مثل شما داشته باشم چشمممممممممم حتما به وب قشنگ شما هم سر میزنمممم ان شاالله شما هم هر زمانی که صلاح بود مادر میشی و یه نی نی ناز رو خدا بهتون هدیه میده امیـــــــــــــــن