دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

مادرانه....

1393/1/27 22:27
نویسنده : مامان افسانه
165 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم داشتن تو حسی فراتر از تمامی حس هاست تو دلیلی برای داشتن خوشبختی هستی از وقتی تو رو دارم دیگه خودم برای خودم مهم نیست تو شدی سطر هر خواسته من شدی بهانه هر لحظه من.

راست میگفتن که وقتی مادر میشی همه چیز عوض میشه همه چیز فرق می کنه تمام لحظه هام از تو جاری شده همه فکرم شده دنیا اره مامانی از وقتی حست کردم فقط تو برام مهم شدی داشتن تو یعنی باید بدونم که دیگه مال خودم نیستم کسی هست که از منه از خون منه از وجود منه خیلی قشنگه که هر لحظه موجودی توی وجودت از وجود تو جون میگیره در تو بزرگ میشه حالا می فهمم وقتی مامانم می گفت تیکه وجودمی یعنی چی.

وقتی اولین بار لمست کردم باورم نمیشد که خدا منو لایق تو دونست اینکه جاری بشی توی زندگیم توی لحظه هام .

وقتی اسمتو انتخاب کردیم شب تا صبح به اسمت فکر می کردم اینکه واقعا داری میشی دنیای من وشدی همین که اومدی تو بغلم همین که اولین بار سیرابت کردم فهمیدم مادر شدن چه حس عجبیبه.

چقدر ثانیه هام با تو عزیز شدن چقدر بودنم با تو معنا گرفته وقتی نگاهم می کنی غرق داشتنت میشم.

هیچوقت فکر نمی کردم با داشتن تو تبدیل به کوه بشم تبدیل به دریاها اینو می دونم که تا اخرین نفس بعد خدا پناهتم پشتتم مثل کوه . غصه هاتو توی خودم غرق می کنم مثل دریا.

وقتی اروم کنارم می خوابی نگاهت می کنم از خودم می پرسم این رویاست؟ داشتن تو رویاست؟ از خدا تا دنیا دنیاست ممنونم که منو لایق تو دید لایق اینکه مادر تو باشم .

نگاه معصومت خنده های بی الایشت معنای کل زندگیه چقدر معصوم زندگی میکنی گریه می کنی زود یادت میره ناراحت می شی زود یادت میره دردت می گیره زود یادت میره اینها مگه دلیل فرشته بودنت نیست؟؟؟

کوچولوی نازم روزی بزرگ می شی نمی دونم شاید باشم شاید هم نه نمی دونم تو عزیز ترین داشته زندگی منی عزیزترین زندگیم رو به عزیزترین هستی می سپارم خدایا همیشه فرشته امو حفظ کن از همه چیز از همه کس. همون طور که همیشه کنارم بودی و هستی هیچوقت دنیای منو تنها نذار همیشه کنارش باش .

امیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

ا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)