دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

روز مادر امسال خانواده 3 نفری ما....

1393/1/31 1:05
نویسنده : مامان افسانه
228 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم امسال روز مادر برام حال و هوای دیگه ایی داره چون به لطف خدای مهربون مادر فرشته ایی مثل شما شدم صبح شما نازم رو بیدار کردم تا بریم برای مامانی کادو بخریم غروب هم قرار شد بابایی که از سر کار اومد بریم تا برای مامی کادو بخریم هوا بارونی بود شما هم چون یکم دلپیچه داری تو بیرون اصلا طاقت نیاوردی و همش گریه می کردی منم مجبورشدم از اولین مغازه خریدمو بکنم تا بیشتر اذیت نشی بعد رفتیم خونه مامانی بعد از ظهر بابا که اومد با هم رفتیم پیش خانم دکتر تا معاینه بشی برات دارو نوشت تا دلت درد نکنه برگشتیم خونه مامانی تا شما گلمو بذاریم خونه مامانی تا بابایی برای منـــــــــــــــــــــــــــــم کادو بخرهقلب

چون مامانی رفته بودبیرون و خاله یلدا هم داشت نمازشو می خوند منتظر شدیم تا مامانی برگرده تا بریم تلفن خونه زنگ خورد مامانی بود گفت بت خاله یلدا کار داره باهم رمزی حرف می زدن همش خالهیلدا می گفت شماره 2 اولش F داره و نه اون یکی خلاصه من وبابایی هم با تعجب گوش می دادیم که اینها چی می گنآخ؟؟؟؟؟؟؟؟

مامانی که اومد ما اومدیم بیرون هرچی گشتیم چیزی که دلم می خواست نبود ناراحتاز طرفی چون تو خونه بودی و یکم حال ندار بودی فکرمون پیش شما بود بابا هم گفت میخوایی پول بدم تا سرفرصت چیزی که دل دلخواهت باشه بخری منم که عاشــــــــــــــــــــــــــــــــــق پول خیلی هم خوشحال شدمنیشخندو نقدا کادومو دریافت کردم بعد بابا برام گل خرید و اومدیم خونه.

باباجون هم اومد و شام خوردیم بعد شام نوبت خوردن کیکی شد که باباجون خریده بود خیلی خوشمزه بود نازنینم خوشمزهبعد اوردیم کادوهای مامانی رو دادیم بابایی هم کادوشوتوی پاکت قرمز خوشگل گذاشته بود و داد دست شما تا کادو رو از دست بگیرم اره عسلم این کادو یه مزه دیگه داشت گرچه تو برای من بهترین وناب ترین کادوی عالمی که خدا به من وبابایی داد.

یهو مامانی و خاله یلدا مثل فشنگ رفتن تو اتاق و با چند تا کادوی خوشگل برگشتن اره عشقم چون امسال اولین سالیه که مادر شدم باباجون و مامانی و خاله یلدا برام کادو خریده بودن خجالتمن و بابایی هم تازه متوجه شدیم اون همه رمزی صحبت کردن مامانی وخاله یلدا واسه چی بود دستشون درد نکنه کادوهاشون خیلی قشنگ بود.

اول از همه از بابایی بخاطر همه مهربونیاشقلبقلبقلبقلب و بعد بخاطر کادوی عالیــــــــــــــــــــــــــــــــــش ممنونم و بعد از باباجون و مامانی و خاله یلدا بخاطر هدیه هاشون تشکر میکنم.قلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)