دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

عکس شکار لحظه های دنیا خانم تنبل ما...

1393/2/29 10:57
نویسنده : مامان افسانه
1,115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

ما بخوریمت ؟ نخوریمت ؟ خودت بگو چیکارت کنیم ما؟؟؟؟؟ (خدایی دیگه کم اوردیم )

جیگرم ماجرا ازاین قراره که شما به صورتی کاملا فعال دایما در حال دور زدن هستی طوری که بعضی وقتا خودتم کلافه میشی و بعد دور زدن دادشو سر ما میزنی بعد من میام برت می گردونم تو دوباره می چرخی و داد میزنی فکر کنم اخرش من و تو اینطوری میشیمتو میگی من و برگردون منم میگم نمی کنم خلاصه ماجرایی داریم.

چند روز پیش هم همین اوضاع بود نگو شما گلم از بس دور در جا می زنی خسته شدی همین که اومدی از پهلو به شکم بشی وسط چرخش خوابت برد یعنی حتی نرسیدی دور زدنتو تکمیل کنی اخه چی بگممممم من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه خواب عمیقی هم رفتی  فدای تو بشششششششششششششششششششم در حدی بودم که اون لحظه می خواستم بیام تو رو بذارم لای نون ساندویچ بخورمت راحت بشم

اینم عکسش عشقمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (6)

نظرات (10)

fatane
27 اردیبهشت 93 1:11
جـــــــــونم یه کمشم بزا من بخورم خو
مامان افسانه
پاسخ
سلاااااااام مرسی عزییییییییییزم
مهتاب
27 اردیبهشت 93 9:43
اخ که الهی من فداش بشم عروسک ناز منه طلا خانوووووووووووووووووووووووووووم
مامان افسانه
پاسخ
مرسی عزییییییییییییزم بووووووس دوست خوبم[
مامان دلنیا
27 اردیبهشت 93 11:09
الهی فدات بشم که اینقد ناز میخوابی . مامانی دلنیا هم همینجوری میخوابه . ماهم موندیم چیکارش کنیم .[
مامان افسانه
پاسخ
بیایین با هم بخوریمشون مزه میده هاااااااااا فکرشو بکن 2 تا تپل خوردنیییییییییییییی
مامانی شهرزاد
28 اردیبهشت 93 9:03
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووي خوردن داره والا
مامان افسانه
پاسخ
ممنون اهورا جونمو ببوووووووووووووس
مامان مهدیه
28 اردیبهشت 93 11:33
_______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ __
مامان افسانه
پاسخ
شما خودت گلی خاله جونم ممنونم بوس بوس
مامان جونم(سوگند من)
28 اردیبهشت 93 18:06
فداش بشم قربونش بشمعاشقتم توپولوی من افسانه جون میام خونتون این دخملت و می خورماخیلی خوششمزه است به به
مامان افسانه
پاسخ
مرسی مامان سوگند نازم دخملم از این همه تعریف خجالت کشید نه دخمل منو نخورین سوگند عسلمو ببوسی جیگر منه عروسکم
مهدیا
31 اردیبهشت 93 13:53
سلام عزیزم خیلی دوستت دارم......... از ته دلم میگم از طرف من فرشته نازت رو ببوس [پاسخ ] سلام دوست عزیییییییزم من هم شما رو دوست دارم شرمنده ام نکنین تو رو خدا
خاله یلدا
31 اردیبهشت 93 16:56
پیش پیشی خاله خیلییییییییی دوست دارم بووووسسسسسس گگگگنده \/\/ (●¥●) ( ♥ ) ⊙⊙
مامان افسانه
پاسخ
منم دوست دارم خاله جونم چون هر چی موهاتو میکشم ناراحت نمی شی
عطی
5 خرداد 93 12:19
الهی فداش بشم که مدل برسام خوابیده . عاشق لپاشم .
مامان افسانه
پاسخ
ماهم عاشق شماییم عطی جونم برسام گل و گلاب ما رو ببوسی
مامان آرزو
2 مرداد 93 18:00
سلام.خیلی خیلی خیلی جیگره.بدینش من خودم میخورمشششششششش.ماشاالله.اسپند دود کنید حتما حتما.
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم چشمای نازتون قشنگ میبینه