دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

اولین سوغاتی دنیای ما ....

1393/3/1 1:28
نویسنده : مامان افسانه
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم امروز باباجون از مشهد اومد باباجون زیارت قبولمحبت

باباجون برای 3 روز رفته بود مشهد که امروز بعد عصر اومد خونه و از همه بیشتر دلش برای شما تنگ شده بودغمگین

و اینکه از همه بیشتر برای شما سوغاتی اورده بود لباس و عروسک موزیکال و نبات خوب برای فرنی شما و ....

از اونجایی که باباجون  شما رو خیلی دوست داره توی مشهد زمانی که می خواسته از حرم عکس بندازن به اقای عکاس گفته می خوام عکس نوه ام رو هم تو عکس کنارم بذارید اقاهه هم گفته میشه ولی عکستون نصفه ست و فقط صورت میشه باباجون هم گفته اینجوری نه و میخوام کلش باشه اقاهه هم گفته چطوری ؟؟؟ اخه نمیشه

اینطوری بگم گلم که علم هم جلوی عشق باباجون به شما کم اورد و پرچم تسلیم بالا اورد که چرا نشد عکس نصفه نوه باباجون کامل بشه و توی عکس حرم گذاشته بشه

در کل باباجون دوست داریم

 

 

پسندها (11)

نظرات (13)

مامان جونم(سوگند من)
1 خرداد 93 12:59
عزیزم پس دخملمونم سوغاتی خوران داشتی فدات بشم قربونت برم عسلکم عروسکم زیارت بابایی قبول باشه نوه شیرین دیگه حبه قند مغز بادام همه چی نفس ممممممممممممممممممممبارکت باشه عزیزم
مامان افسانه
پاسخ
مممنونم عزیزم قسمت شما بشه بله دنیا خانم حسابی سوغاتی داشت دست شما درد نکنه دوست خوبم سوگند ناز و جیگرمو ببوس
مامان دلنیا
1 خرداد 93 14:05
زیارت باباجون قبول .ایشالله زیارت خونه خدا عزیزم چه کادوهای نازی . بازم مبارکههههههههههههههههه. ای خداجووووووووووووووووونم خودت مواظب دنیای نازمون باش وایشالله همیشه سلامت باشه وسایه مامان باباروسرش ازچشم بد دور باشی نفسممممممممممممممممممم مامانی حتما اسپند دود کن. بالاخره تحمل نمیارم ومیام اون لپاتو میخورم. بالاخره تحمل نمیارم ومیام اون لپاتو میخورم بالاخره تحمل نمیارم ومیام اون لپاتو میخورم.
مامان افسانه
پاسخ
نــــــــــــــــــه دخمل منو نخورین خوووووووووو خودم می دونم خیلی عسله همیشه سلامت باشی دوست عزیییییییییییییییییییییییز راه دورممممممممممممم
مامان مهدیه
1 خرداد 93 14:27
سلام افسانه ی عزیزم خوبی دوست خوبم ممنون که به ما سر میزنی گلم با محبتات منو شرمنده میکنی خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم عزیزم همسرم مریضه زیاد حال خوبی ندارم برای همین خیلی کم میام به وب شما وبم سر میزنم هربارم که میام کامنتای پر از مهر شما رو میبینم حالم خوب میشه زیارت پدرتونم قبول باشه خدا همهی بابا بزرگا رو حفظ کنه خیلی ماهن به خدا من که خودم بابا بزرگ ندارم ولی بابام عاشق نوه هاشه بازم ممنون که به ما سر میزنی دوستون دارم
مامان افسانه
پاسخ
وقعا ناراحت شدم ان شاالله هرچه زودتر خوب بشن و بیان خونه دوست عزیزم وظیفه امه اگه وب شما میام خیلی برای همسرتون دعا می کنم درسای نازنینمو ببوس
مامان هستی
1 خرداد 93 22:15
زیارت باباجون قبول باشه.وای خدای من بازلباس خوشگل پوشید مثل عروسکاشددنیا جونم سوغاتیات مبارک باشه لباست خیلی بهت میاد دست باباجون دردنکنه
مامان افسانه
پاسخ
مرسی خاله خوشگلمممممممممممم
sana jooooni
2 خرداد 93 1:16
خوش به حالت عسل خانوم که انقدر سوغاتي برات بابا جونيت خريده ، دستش درد نکنه ، راستي قندک از سوغاتي هات به ثناي منم ميدي . ما سوغاتي ميخوايم ياللا ، ما سوغاتي ميخوايم مبارکت باشه عزيز دلم
مامان افسانه
پاسخ
سلام خاله جونم بلـــــــــــــــــــــــه که میدم قابل شما رو نداره دوست خوشگلم ثنا جونمو ببوس این هم یه ماچ گنده واسه خاله جونم
خاله یلدا
2 خرداد 93 13:27
عسل مسلی باباجون برات یه عروسک اوورده مثل خودت فرشته ی خوشگله باپیراهنت حسسسسساببببیییی جیگرشدی.مبارکت باشه نفس خاله
مامان افسانه
پاسخ
خالههههههه جونم شما فرشتهایی توی مهربونی تکی
مامان دلنیا
3 خرداد 93 9:50
سلام دوست خوبم. عزیزم قراربود عکستو بذاری.! نمیذاری؟ راستی مامانی تو نظر قبلی که سه بار جمله(بالاخره لپاتو میخورم)سایت مشکل داشت.هرچی مینوشتم پاک میشد.بالاخره موفق شدم نمیدونستم 3بار تایپ شده. گفتم نگران لپاش نشین دنیای نازوکپلی وببوسین.خیلی دوسش داریم.
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفت حتماامشب اگه تونستم عکس می ذارم دو طول روز اونقدر سرگرم کار خونه و کارای دنیا میشم که وقت نمیکنم خیالم از لپای دخترم راحت شد دلنیای نازمم ببوس
مامان دلنیا
3 خرداد 93 9:53
عزیزم خوبی .دنیاکوچلو چطوره؟ از کارای جدیدش بگین؟
مامان افسانه
پاسخ
حتما به محض اینکه کار جدیدی انجام بده میگم نیست یکم دخملم تنبله طول میکشه تا کارای جدید بکنه
مامانی شهرزاد
3 خرداد 93 12:46
به به به زيارتشون قبول . چه دخمل خوشگلي چه عروسك خوشگلي سوغاتي گرفته مباركش باشه
مامان افسانه
پاسخ
مرسی شهرزاد جونم قسمت شما بشه عشق من اهورای گلمو ببوس
زینب مامان نازنین زهرا
3 خرداد 93 22:29
سلاااااام. اولا زیارت بابا جونی دنیا خانوم ما قبول باشه انشالله. دوما ماشالله دنیای نتز من هرچی بپوشی بهش میاد دست بابا جونی هم درد نکنه . افسانه جون دنیای نازم و ببوس
مامان افسانه
پاسخ
سلام مامان نازنین زهرا ممنونم ان شاالله قسمت شمابشه مرسی خاله جونم چشماتون قشتگ میبینه
مامان زری
4 خرداد 93 7:45
سلام عسل خانم گل الهی لباس عروس بپوشی عزیزم که مثل ماه میشی سوغاتیهاتم مبارکت باشه و خوش بحالت که باباجو ن به این مهربونی داری ضمنا من متوجه لینک شما نشدم بعضی وقتها دخملی خوشگلم تو وبا سرک می کشه و عکس مبینی و کیف می کنه دیگه بزرگ شده احتمالا تبلتو داده بودم دست آتناجونی ببخش گلکم بوسسسسسسسس
مامان افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری شما دخمل ماه و نازتو ببوس
مامان لیلی
5 خرداد 93 11:23
سوغاتی هات مبارم فرشته کوچولو............ زیارت بابایی هم قبول ... انشاا... قسمت این عروسک نازمون هم باشه
مامان افسانه
پاسخ
مرسی قسمت شما بشه لطف داری دوست عزیزم ارسام نازمو ببوس
مامان نازلی بالام زهرا
6 خرداد 93 16:28
ماشا.........چه دخمل خوشگلیییییییی .زیارتشون قبول ممنون که از وبلاگ زهرا دیدن کردین
مامان افسانه
پاسخ
ممنون عزییییییییییییزم چشماتون خوشگل می بینه زهرای نازمو ببوسیییییییی