دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

وقتی مثلا دنیا خانم خوابیده؟؟

1393/3/26 7:11
نویسنده : مامان افسانه
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل انارممحبت

از اونجایی که من مامان بسیار بسیار اکتیو و فعالی هستم آرام

در کنار بچه داری و خانه داری وب داری هم باید انجام بدم خندونک

البته اگه شما اجازه بدیغمگین چون با هزار سختی شما رو خواب میکنم و خوشحال که الان میتونم برم

پای نت یهوو میام میبینم شما وروجکم کاملا بیدار و سرحال داری زیر زیرکی منو نگاه میکنی یعنی بی تعارف اون لحظه می خوام موهامو  بکنمکچل

و اینجا واقعا خوابیدی عسلمممممممممممممممممممممممحبتمحبتمحبت

 

پسندها (8)

نظرات (8)

سحر
26 خرداد 93 12:13
دختر نازی دارید، خدا حفظش کنه.
مامان افسانه
پاسخ
مرسی سحر عزیزم
sana jooooni
26 خرداد 93 23:11
اگه من جاي شما ني ني ها بودم انقدر ميخوابيدم ثنا چشماش از خواب باز،نميشه وکلي خميازه و گريه ميکنه ولي مقاومت ميکنه تا نخوابه و بازيگوشي کنه .از دست شما ني ني ها
مامان افسانه
پاسخ
منم دلم لک زده برای یه خواب اساسی ولی خواهر کو خواب دنیا هم که دیگه شیطنتهاش کشته مارو فدای همه نی نی ها مخصوصا ثنای ماه و دنیای من
زینب مامان نازنین زهرا
27 خرداد 93 1:03
ااااااااااااااااااااااااااااالهی من قربونش بشم ... الهیییییییییییییییییییییییییی من بخورمش تو چطور این و نمیخوری ؟ اااای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم
مامان افسانه
پاسخ
خدا نکنه عزیزم همیشه زنده باشی گلم خیلی مهربونی دوستم یه روزبیا زهراجونم و دنیا رو بذاریم وسط تا میشه ماچشون کنیم
مامی آتریسا جون
27 خرداد 93 10:02
وای که چیزی گفتی افسانه جون که حرف دلم بود درکت می کنم عمیـــــــــــــــــــــق منم پوستم کنده میشه تا بیام و توی وبش یه گشتی بزنم جدیدا میگه بیام و نی نی ها رو دست بزنم روی یه صندلی کنار من میشینه تا من کارم و انجام بدم و هی سیخ میکنه عزیزم واسه دنیا جونم اسپند دود کنی، حتما الهی من فداش شم
مامان افسانه
پاسخ
خیلی بامزه بود از دست این نی نی ها الهی فداش بشم من اونجا بودم میخوردمش تو رو خدا بجای من خیلی بوسش کن شما هم برای جیگرم اسپند دود کنی
مامانی شهرزاد
28 خرداد 93 13:01
قووووووووووووووووربون خوابيدنت شيطونك خاله
مامان افسانه
پاسخ
دوست عزیزم اهورای ناز و گلمو ببوس دوستتون دارررررررررم
مامان دلنیا
7 تیر 93 9:38
عزیزدلم فدای شیطونیات . عسلمممممممممممممممممم چه ناز خوابیدی .میام میخورمتااااااااااااااا دلنیا هم شیطون شده حسابی . اصلا فرصت نمیده بیام
مامانی
15 تیر 93 10:49
وای عزیززززززم چقدر ناززززززززززززه دروست دارم همین الان ماچش کنم ازطرف من این کارو بکن براش اسپند دود کن خدا حفظش کنه
مامان افسانه
پاسخ
مرسی دوست خوبم لطف داری چشمممممم
مامانی
17 تیر 93 0:09
عاششششششششششششششششق خوابیدنت شدمممممممممم
مامان افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم