دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

دنیا خانم رفته مهمونی...

1393/4/2 12:45
نویسنده : مامان افسانه
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامان 2 روز پیش با خاله یلدا رفتیم خونه دوست قدیمی و عزیزم الناز جون تا نی نی نازشو ببینیم که تازه به دنیا اومده

خیلی ناز و ماه بود خدا همه نی نی ها رو حفظ کنه اقا بهراد گل ما رو هم ...محبت

وقتی رسیدیم نمی دونم چقدر فکر کرده بودی تا این خلاقیت به ذهنت بیاد که تف کنی بله نازم دقیقا اون روز  تف کردن یاد گرفتیسوت البته چون با تمرین کردن ب تف هم میکنی خوشت اومده حالا هی تف میکنی سکوت

 کلی خوش گذشت

اینم چند تا عکس از اقا بنیامین گل و گلاب که خیلی ماه بود اقا بهراد نازم و دنیای عسل منمحبتبوس

 

 

پسندها (20)

نظرات (16)

مامان فاطمه
2 تیر 93 16:43
الهههههههههههههههههههههههههی بگردم. دختر تو چه نازی. من یکی که دربست عاشششششششششششقتم. بوس.
مامان افسانه
پاسخ
من بیشتر دوست دارم خاله نازززززززززززززززززززززززززم
sana jooooni
2 تیر 93 22:52
واي بخورمت دنيا ، چه ناز خنديدي ، فداي اون خنده هاي ملوست عسلم ، خيلي شيريني اي جان توف ميکني ثنا هم ياد گرفته ميترسونه هر کس ميبينه دهنشو باز ميکنه و ميگه ااااااه
مامان افسانه
پاسخ
مممنونم خاله مهربون و خوبممممممممم ثنای نازمو ببوس فداش بشم ماه عسل خانم
مامان هستیا
3 تیر 93 9:17
خاله اي سلام خوبي گلمممممممممممممالهي فدات بشم چقدر ناز و خوشگلي
مامان افسانه
پاسخ
سلام خاله مهربونمممممم مرسی خوبم خدا نکنه همیشه زنده باشی دوست عزیزم مرسی از محبتت هستیای نازمو ببوس
مامانی شهرزاد
3 تیر 93 9:20
قدم نورسيدنشون مبارك باشه ايشالا. ولي به كسي نگيا به پاي دنياي ناز و خوردني كه نميرسه. خودم قوربونش مييييييييييييييرم
مامان افسانه
پاسخ
ممنونتم عزیزدلم دوست خوبم نظر لطفته خدا نکنه همیشه زنده باشی گلمممممممممممم همیشه با مهربونیت شرمنده میکنی اهورای ناز و گلمو ببوسخیلی مهربونی عزیییییییییییییییزم
مامی آتریسا جون
4 تیر 93 0:40
الهی خاله فدای این جوری نشستنش بشه ، خوشگل من وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای افسانه جون خیلی دنیا جونم نازه از طرف من یه ماچ محکم از هر کدوم از لپ هاش بگیر
مامان افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم دوست مهربونم شما خیلی لطف داری همیشه زنده باشی اتریسای عسل و خوشگل مو ببوس چشم همین الان بوسش کردم
مامی مهسا
5 تیر 93 2:08
شیرین عسل ....دلم می خواد بخووووووورمت ناناز
مامان افسانه
پاسخ
مرسی خاله مهربونممممممممممممم دوستت دا رم
مهتابک
5 تیر 93 14:58
با سلام و خسته نباشید به شما وبلاگ نویس حیف نیست وبلاگ به این قشنگی یه بالابر قشنگ نداشته باشه! مهتابک از شما دعوت می کنه که بهش سر بزنید. و ممنون میشه که از ابزار رایگانش استفاده کنید.
مامان افسانه
پاسخ
سلام مهتابک جون ممنونم عزیزم
مامان جونم(سوگند من)
6 تیر 93 10:40
افسانه جون هی با این دخملت دلبری کن عاشقشم من نفس خاله رمزم خصوصی
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم
مهتاب
7 تیر 93 9:03
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیییییییییییییییییییییییییزم گلم خیلی دلم براتون تنگ شده بود دنیای من خوبی عروسک کوچولو الهی فدات عشقم
مامان افسانه
پاسخ
دل ماهم براتون یه ذره شده بود
مامان دلنیا
7 تیر 93 10:19
الهی عزیزدلم دلنیا هم تف کردن یاد گرفته وقتی هم تف میکنه دیگه دست بردار نیستااااااااااااااا عزیزدلم همیشه به شادی بری مهمونی .
مامان افسانه
پاسخ
سلااااااااااااااااام خاله جونم بلاخره از مسافرت برگشتید دلنیای عزیزمو ببوس
مامانی
7 تیر 93 11:06
قربونت برم خاله بیام اون لباتو گاز بگیرم.نه گاز نمگیرم بوسسسسسسسسسسسسس
مامان افسانه
پاسخ
دوست دارم خاله مهربونم
مامانه سوگند
7 تیر 93 14:02
افسانه مهربونم خصوصی
مامان هستیا
8 تیر 93 10:57
سلام ماماني خوبي دنيا جونم خوبه عكس هاي جديد هستيا رو گذاشتم اگه دوست داشتيد ببينيد
مامان افسانه
پاسخ
رو چشمم الان اومدم
آتریسا جون
8 تیر 93 17:27
ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده برایت ارزو مندم ای سبک بال در دعای سحرت هرگز از یاد نبر من بسی محتاجم ............ سلام خاله جون امیدوارم که خوب و سلامت باشی و خدا در این ماه مبارک شادی را به خانه ی شما بیاورد .
مامان افسانه
پاسخ
ممنونتم دوست عزیزم اتریسای ماهم قربون مهربونیت خاله
sana jooooni
8 تیر 93 23:23
کاش در این رمضان لایق دیدار شویم سحرى با نظر لطف تو بیدار شویم کاش منت گذارى به سرم مهدى جان تا که همسفره تو لحظه افطار شویم طاعات و عبادات شما قبول درگاه حق
مامان افسانه
پاسخ
ممنونتم دوست عزیزم
مامان صفورا
11 تیر 93 4:50
وااااااااااااااااااااااااااااای چقده تو ماهی عسیسم کاش پیشم بودی الان یکم میخوردمت لپ گلی جون مامانی با تبادل لینک موافقی عایا؟؟؟
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که به وب ما سر زدی ممونم خاله عزیزم با افتخار لینک شدید