دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

ماه رمضان و خانواده 3 نفری ما...

1393/4/9 2:18
نویسنده : مامان افسانه
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل مامان بابا امسال با هر مناسبتی حال و هوای خونمون با سال قبلش خیلی فرق میکنه چون امسال تو کنارمون هستی و این ماه رمضان برای ما یه برکت و قشنگی دیگه ایی داره نازم اون هم بخاطر وجود شماست

بله گلم تو قشنگی خونمون شدی برکت سفره مون شدی وقتی لحظه افطار کنارمون نشسته بودی تمام وجود من وبابایی پر عشق و تشکر از خدا شده بود

فدای صورت ماهت بشم که من و بابایی رو برای پدر و مادر شدن انتخاب کردی فرشته من حالا می فهمم وقتی میگن دختر که بیاد تو زندگی برکت میاد یعنی چی بودنت به عشقمون به خونمون به سفرمون به پولمون برکت داده ممنونتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم دخترم 

راستی دختر نازم بابایی 2 روز پیش تو خیابون که بوده پاش پیچ می خوره و وقتی می ره دکتر میگن مو برداشته باید گچ بشه غمگین و وقتی اومد خونه یه پاش تو گچ بود همون شب هم باباجون و مامانی و خاله یلدا اومدن دیدن بابایی از دست این خاله یلدا که همش با شوهر من شوخی داره و برای بابایی شیرینی خریده بودددددخندونکچی بگم اخه ادم چی  بگه وقتی شیرینی رو میگیره بگه قسمت شما بشه چی بگه اخهههه؟؟زبانخنده

خلاصه از دست بابایی و خاله یلدا که تا میتونن سر به سر هم میذارنسکوت

امروز هم عمو حسین برای بابایی عصا اورده بود تا راحتتر راه بره

ولی از اونجایی که  بابایی کم طاقته اخرش طاقت نیاورد گچ پاشو تحمل کنه و به محض اینکه افطار کرد با اره و چاقو افتاد به جون گچ پاشو اونو در اورد گفت به درد نمی خورد درش اوردمتعجبسکوت

امیدوارم پای بابایی و همسر خوب من زودتر خوب بشهمحبتمحبت

به قول بابایی سفره رمضون  مزه اش به اینه که رو زمین باشه منم بعد تلاشهای بسیار برای بابایی افطاری اماده کردمزیبا البته شما هم خیلی کمکم کردی عزیزم تا تونستی غر زدی ممنونم گلم که همیشه ادم و شرمنده خودت میکنیخندونک

اینم عکس اولین سفره افطاری ماه رمضان خانواده 3 نفری ما محبتالهی که همه سفره ها پربرکت باشه امین

فدای تو بشم اینجا هرچی می خوردی تف میکردی چقدرم دوق می کنی ماه منبوسبوسبوسبوس

نظرات (27)

مامان هستیا
9 تیر 93 8:17
سلام خانمي گل دخترمون خوبه الهي من فداششششششششش بشمانشالله هميشه خوش باشيد و در كنار هم با خوبي و خوشي و سلامتي زندگي كنيد
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم دوست خوبم خدا نکنه همیشه زنده باشی مرسی دنیا هم خوبه سلام داره هستیای عسلمو ببوس
مامان دلنیا
9 تیر 93 9:20
عزیزدلم ماه مهمانی خدا مبارک. وای ایشالله بلادوره وپای بابایی بزودی خوب شه. دنیا جونی اولین ماه رمضونت مبارک. ایشالله روزه کله گنجشکیت ایشالله جشن تکلیفت فدای افطاری خوردنت بشم .نوش جونت جیگرطلا. مامانی ایشالله ماه پربرکتی باشه براتون التماس دعا یه عالمه بوووووووووووووووووووووووووس واسه دنیای نازم
مامان افسانه
پاسخ
دوست عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم ممنونم خیلی ماهی دلنیای نازمو ببوس ان شاالله همچنین برای دلنیا جونم
مهتاب
9 تیر 93 9:26
سلام گلم طاعاتو عباراتتون قبول به به عجب سفزه ای دنیا خانومم که حسابی داره گل فشانی میکنه عزیزم التماس دعا
مامان افسانه
پاسخ
مرسییییییییییییییی دنیا خانمه دیگه چیکارش کنیمحلمای نازمو ببوس
مامی آتریسا جون
9 تیر 93 10:12
عزیزم چه سفره ی افطاری قشنگی قبول باشه ما رو هم دعا کنیین خاله فدای تف کردنش ؛ دنیا جونم خیلی خیلی دوستت دارم می بوسمت
مامان افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم بلاخره یکی هم منو دید شما لطف داری عزیزم با مهربونیت همیشه شرمنده میکنیاتریسای عسلمو ببوس
خاله یلدا
9 تیر 93 10:28
نفسسسسسسسسسسس خاله الهی قربونت برم شیطون من با باباییش افطارکرده..
مامان افسانه
پاسخ
عاشقتمممممممممممممم خالههههههههه
عطی
9 تیر 93 10:59
مامان افسانه ماه رمضان را منم به شما تبریک می گم . ایشالا سفرتان همیشه پر برکت باشه . خدا 3 تایتونو برای هم نگه داره .. عشق منم ببوس لپاشو مخصوصا!!!!
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم دوست گلم چشم حتما می بوسم شما هم حتما برسام عسلمو ببوس
مامانی شهرزاد
9 تیر 93 14:51
واي كه الهي هرچي درد و بلاي اين بچه اس بخوره تو سرمن كه اينقدر عاشقانه دوستش دارم . يعني واقعا هربار كه نگاش ميكنم دلم براش غش ميره. هزار ماشاله به اين خلقت خدا . ماه رمضون شما هم مبارك باشه دوست خوب و عزيز من . ايشالا كه پاي همسر جان هم هرچه زودتر خوب شه منتها چرا گچشو باز كرد بازكنه كه دير خوب ميشه كار خطرناكي كرده نميشه با اين چيزا شوخي كرد. ملوس خانوم مارو حسابي بچلونيد لطفا و مثل هميشه ي گاز ازش بگير عااااااااااااشقشم خدا حفظش كنه
مامان افسانه
پاسخ
شهرزاد جونم خدا نکنه این چه حرفیه واقعا بخاطر مهربونیت ازت ممنونم خیلی خیلی خیلی لطف داری اینها همه بزرگی شما رو میرسونه عزیزم اهورای ماهمو ببوس که خیلی دوستش دارم و خدا از بلاها حفظش کنه بله میدونم کارخوبی نکرده ولی این مردا انگاری همیشه بچه ان هرکاری کردم گفت طاقت ندارم دوست عزیزم خیلی محبت داری بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامانی شهرزاد
9 تیر 93 14:52
راستي سفره تون هميشه پربركت باشه انشالا
مامان مهدیه
9 تیر 93 17:20
سلام افسانه جونم میان ربنای سبز دستات من رو هم دعا کن دوست خوبم
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم اتفاقا امروز به فکرت بودم خوبی عزیزم اگه لایق دعا باشیم چشم حتما
مامانی
9 تیر 93 17:41
عزیزم ایشا...بلا به دور باشه قربونت برم زهرا هم مثل تو بعضی وقتا تف میکنه عجب سفره رنگینی دلم ضعف کرد التماس2ااااااااااااااااااااااا
مامان افسانه
پاسخ
مرسی دوست عزیزم همیشه لطف داری قربون زهرا جونم برم عسلهههههه محتاج دعاییم عزیزم
sana jooooni
9 تیر 93 20:02
به به چه سفره قشنگي افسانه جووون دست شما درد نکنه ، ما که نبتي غذا ميخوريم ، چون ثنا اصلا نميزاره سفره وسط باز باشه همه رو قشنگ برات جمع ميکنه ميده دستت از بس دخترم زرنگه الهي قربون تف کردنت عسلي ميخورمتا
مامان افسانه
پاسخ
نه بابا کاری نکردم فدای ثناخانم شیطون بشم من چیکارش داری بچم با سلیقه ست نمی خواد چیزی رو زمین باشه خوووو خدا نکنه دوست خوبم همیشه زنده باشیییییییی
sana jooooni
9 تیر 93 20:06
افسانه جوون خداي نکرده براي اقاتون اتفاقي افتاده ؟؟؟
مامان افسانه
پاسخ
طوری نیست دوست گلم حال پاش خیلی بهتره خودش میگفت گچ پامو بشگونم خوب میشما من گوش نمیکردم مرسی عزیزم از اینکه نگران بودی
مامان فاطمه
9 تیر 93 21:48
هزار ماشالا خاله. الهی قربونت بششششششم عزیز دل. دخمل طلا. الهی هزار سال لبت خندون و دلت شاد و سفره ی زندگیت پربرکت باشه. افسانه جون خسته نباشی عزیزم. خدا قوت. الهی سفره ی زندگیتون همیشه پربرکت باشه. ایشالا همسر عزیز هم حالشون خیلی زود خوب شه. خب راست می گه بنده خدا، آدم وقتی مرهم درد و آرام بخشی مثل عشق خاله دنیای ناناز داره دیگه گچ می خواد چیکار . شما اجازه بده 2-3 روز باهاش سر سفره ی افطار بشینه می بینی پاش از روز اول هم بهتر می شه ایشالا. این عشق دنیا معجزه می کنه. قبول نداری !!! امتحان کن
مامان افسانه
پاسخ
سلاااااام دوست ماهم خوبی فاطمه جون حال جوجوی ناز تو راهیمون خوبه ؟ خیلی مراقب خودتو نی نی باش بله واقعا بودن بچه تو خونه باعث میشه ادم خیلی چیزا یادش بره عزیزم ان شاالله همیشه سلامت باشی گلم
مامان زری
10 تیر 93 4:57
سلام ماه پربرکتی داشته باشید التماس دعا پای همسرمهربونتونم انشالله زود زود خوب بشه دخمل گلتم خیلی خوردنیه اسفند براش دود کن
مامان افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم شما هم ما رو دعا کن ممنونم نظر لطفته دوست گلممممممممم
مامان ديانا
11 تیر 93 18:41
سلام عزيزم. ماشاالله به اين دخمل ناز و بانمك. خدا انشاالله حفظش كنه براتون. من با اجازتون شمارو لينك كردم. خوشحال ميشم شما هم زحمتشو بكشيد و مارو لينك كنيد. ممنون. نازدونه رو ببوس
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم من هم باافتخار شما رو لینک میکنم
لی لی ✂
12 تیر 93 3:29
سلام عزیزم همه تنظیماتتون رو اول پاک کنید بعد تو ویرایش قالب همه کدها رو پاک کنید و یه کد مثلا از وب خودم یا از نی نی وبلاگ بزارید 100%درست میشه
مامان افسانه
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییییییی عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم
مامان جونم(سوگند من)
12 تیر 93 13:40
سلام دوست گلم ماه رمضان مبارک باشه عزیزم به به چه سفره ای خوشمزه ای وای که گوشنه ام شد از خوشمزه تر این دخمل خوشمزست که من دیگه طاقت ندارم می خوام بخورمش حال همسرتون بهتره؟ خودت خوبی گلم دلم براتون تنگیده بود گفتم بیام خودی نشون بدم اخه دیگه به ما سر نمی زنی نکنه از دستم دلخوری دوست گلم حالا هزارتا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس از طرف من قبول کن دنیا جونم من و حسابی بچلون
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست ناز و مهربونم خیلی به ما لطف دار ی ممنوننممممممممممممممممممممممم دیشب منم اومدم یه سری بهت بزنم ولی هرچی رمز و می زدم نمیشد فکر کردم رمز رو عوض کردی خووووووووووووو سوگند نازم و عسلمو ببووووووووووووووووووووووووووس
مامان و بابای ثنـــــا
12 تیر 93 13:55
عشق مني دنيا حووووووووووووونم
مامان افسانه
پاسخ
مرسی خاله مهربونم شرمنده ام کردی
حمیده
12 تیر 93 14:34
وای چه خوشمزه... مخصوصاً گوجه خیاروپنیرش... مامان افسانه پیش منم بیا دیگه
مامان افسانه
پاسخ
مرسی دوست عزیزم بفرمایید شام چشمممممممممممممممممممم اومدممممممممممممممممم
مامان اسماء کوچولو
13 تیر 93 9:31
چه دخملی ... چه چیزی ... روزه ت قبول عزیــــــــزم
مامان افسانه
پاسخ
ممنون عزیزم روزه های شماهم قبول باشه لطف داری دوستم
ندا مامان یسنا
13 تیر 93 15:31
عزیزم چه دختر نازی دارین هزارماشاالله به ما هم بزنید خوشحال میشم
مامان افسانه
پاسخ
چشم حتما عزیزممممممممممم
مامان دلنیا
15 تیر 93 10:52
عزیزدلم قالب جدید مبارک. عسلمون چطوره؟ فداش بشم من کپلی خاله .
مامان افسانه
پاسخ
سلاااام عزیزززززم ممنونم دنیا هم خوبه دلنیای نازمو ببوس
مامی آتریسا جون
15 تیر 93 12:40
افسانه جون چه خوشرنگ شده قالب دنیا جونم
sana jooooni
16 تیر 93 0:29
سلام جيگر خاله دلم برات تنگ شده بود سرم کمي شلوغه عفو کن خاله رو عروسکم ، دارم کم کم وسايل هامونو جمع ميکنم اگه خدا بخواد بعد ماه رمضان اساس کشي داريم ، جيگر خاله چه طوره ، روزه هاشو کامل ميگيره ؟؟؟؟؟
مامان افسانه
پاسخ
به سلامتی عزییییییییییییییییییییییزم ان شاالله خونه جدید پر خیر و برکت باشهههههههههثنای عسلمو ببووووووووووووس
مامان لیلی
16 تیر 93 13:25
الهی قربون غذا خوردنت بشه خاله نوش جووووونت. روزه ات قبول الهی همیشه کنار هم خوش و سرحال ،سفره تون پهن، اتفاقهای قشنگ قشنگ بی افته براتون
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم الهی امین ان شاالله برای همه و شما دوست عزیزم
مامان لیلی
18 تیر 93 9:32
پای همسری چطوره؟ ان شاءا... که هر چه زودتر خوب بشه تا سه نفری با دنیای نازم برید گردش و مهمونی
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزیزم مرسی بهتره ممنون که به یاد بودی لیلی ماهم ارسام گلمو ببوس
مامان لیلی
21 تیر 93 9:18
من که شهرزاد نیستم دوستم من لیلی ام، مامان آرسام
مامان افسانه
پاسخ
خیلی خیلی خیلی خیلی شرمنده ام دوست عزیزم لیلی جون اشتباه شده نمیدونم چرا این اشتباه و کردم ببخشید