دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

نفس مامان بابا هفت ماهه شدددد******

1393/4/16 5:14
نویسنده : مامان افسانه
354 بازدید
اشتراک گذاری

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا دنیای ناز ما هفت ماهه شد جشنجشن

خدایا بی نهایت ازت ممنونیم که تا امروز همیشه فرشته های خوبت مراقب دخملمون بوده و هست محبتمحبت

چقدر زودمیگذره انگاری همین دیروز بود بابایی با تمام اضطراب و عشق پشت در بخش عمل منتظرت بوددد

انگار نه انگار هفت ماه از روزی که مامانی و باباجون و خاله یلدا با تمام  وجودکنار بابایی مهربون توی بیمارستان لحظه ها رو میشماردن تا شما بیایی  مرسی دخترم که اومدی مرسی که هستی مرسی مرسیبوسمحبتبوسمحبت

دوستت دارییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم محبتمحبتمحبتمحبت

 

نظرات (22)

مامان صفورا
16 تیر 93 9:25
مبارکه جیگیلی جونم 7 ماهه شدی
مامان افسانه
پاسخ
بلهههههههههههه
مامان دلنیا
16 تیر 93 10:08
مبارکههههههههههههههههه هورااااااااااااااا دنیاجونی 7ماهه شد . قربونت برم .ایشالله 120 ساله شی. لباس نازشو ببین. ماشالله چقدم بهش میاد. فدای اون نگاه معصومت. بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان افسانه
پاسخ
مرسی خاله خیلی به من لطف داری دوستت دارممممممممممممم
مامان دلنیا
16 تیر 93 10:10
همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک
مامان افسانه
پاسخ
خیلی ممنونم دوست عزیزم و مهربونممممممممممممم خاله مهربونم بووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان دلنیا
16 تیر 93 10:12
امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت فرشته آسمانی ماهگرد زمینی شدنت مبارک . . .
مهتاب
16 تیر 93 12:27
الهیییییییییییییی عزیزم 7 ماهگیت مبارک
مامان لیلی
16 تیر 93 13:28
هفت ماهگیت مبالک جیجل طلای خاله انشاءا... صدو هفت سالگیت عزییییییییییزم مامان عزیزت، دوست خوب خودم هم خسته نباشه میدونم خیلی برای بزرگ کردن شما زحمت میکشه... الهی الهی الهی سعادت و عاقبت به خیری بچه ت رو ببینی خستگیت در بره
مامان افسانه
پاسخ
مرسی خاله ناز مهربونمممممممممممم ممنونم دوست عزیزم بیشتر از تو دوست مهربونم زحمت نمیکشم همه مامانا گلن بخدااا بزن به افتخارموووون
مامی آتریسا جون
16 تیر 93 16:13
خوشگل توپول و جیگر من ایشالله 7 هزار ساله بشی عزیزدلم؛ هفت ماهگیت مبارک نانازکم
مامان فاطمه
17 تیر 93 1:06
الهی قربون این عسل خانم بشم. ماشالا خاله، خانمی شدی واسه ی خودت. افسانه جون الهی عروسش کنی الهی 70 ساله شه. تو رو خدا یه بوس جانانه از طرف من از اون صورت نازش بگیر فقط یواشا!!!!!!!!! عزیز دلم صورتش خراب نشه. ماهگرد هفت ماهگیت هم مبارک خاله جون بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان افسانه
پاسخ
سلام فاطمه جونم خوبی توراهی نازمون خوبه چشم بوسیدم خاله مهربون ان شاالله با دلسای شما چه عروسایی ماه ماه
sana jooooni
17 تیر 93 9:11
پس چرا اين طور شده من براي هر کس کامنت ميزارم تاييد نميشه باباي ثنا ميگه فکر کنم مودم مون داره قاطي ميکنه ، افسانه جون من براي دنيا شعر گذاشته بودم نيومده نه ، جيگرم الهي 7000000000000000000 ساله بشي ، ايشاالله سايه پدر ومادرت 70000000000000000بالا سرت باشه اون موقع دنيا جوووون با بچه هات 7000000000000000سال زندگي کني وبراي خودتون عشقو صفا کنيد ، (خودمونيم عجب دعايي کردما )
مامان افسانه
پاسخ
مرسی دوست جونم دعای باحالی بود تا حالا کسی اینجوری دعا نکرده بود کلا تو کارای جدید دست داری ثنای ماهمو ببوس
مامان ديانا
17 تیر 93 10:00
عزيز دلم هفت ماهگيت مبارك. انشاالله هميشه لبات بخنده ماه من....دخمل دوست داشتني ناز. خاله خيلي شما رو دوست دارم
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم خاله جونم شماخیلی مهربونی منم شما رو دوست دارم
مهتاب
17 تیر 93 15:35
سلام افسانه جون میخوام یه گروه درست کنم تو وایبر فقط مامانای نی نی وبلاگی توشنو فقط دختر دارا اگه دوست داری بم اطلاع بده
مامان افسانه
پاسخ
قبوله دوستممممممممممم
حمیده
17 تیر 93 18:33
الهی .... عزیزم ایشالا عروسش کنی... نوه اتو ببینی گلم
مامان افسانه
پاسخ
مرسی
مامانی شهرزاد
18 تیر 93 9:10
په نظر من كو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان افسانه
پاسخ
جواب داد م عزییییییییییییییییییییییییییییییزمدوست مهربوووووووووووووووووووووونممممممممممممم
مهتاب
18 تیر 93 13:01
افسانه جون شمارتو برام بزار دیگه زود باش زود باش
مامان افسانه
پاسخ
قضیه چیـــــــــــــــــــــه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان جونم(سوگند من)
19 تیر 93 2:41
وای عشق خاله هفت ماهگیت مبارک ببخش من و دیر اومدم تبریک گفتم اخه اینروزها زیاد حال ندارم ولی شما رو می بینم البته عکسات و کلی انرژی میگیرم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان افسانه
پاسخ
چرا دوست خوبم چرا حال نداریییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان سمیه
19 تیر 93 14:45
عزیزم ممنون که به ارشیای منم سر زدی. خوشحال میشم از اون یکی وبلاگمم دیدن کنی. اگه خوشت اومد میتونی لینکم کنی! namadkadeh.blogsky.com
مامان افسانه
پاسخ
ممنون حتما عزیزم
اعظم مامانه زهرا
19 تیر 93 16:28
باشه ممنون عزیزم
عطی
21 تیر 93 1:43
مامان افسانه جون منم تبریک می گم 7 ماهگی نفست رو .... می بینی عزیزای دلمون چه شیرین شدن !
مامان افسانه
پاسخ
ممنون دوست گلم بله ماه شدن بخدا انشاالله خدا همه نی نی ها رو حفظ کنه برسام ناز وعسلمو خیلی ببووووووووووووووووووس
مامان روشا
25 تیر 93 18:08
وااااااااااای چه عسلی زنده باشی عزیزم
سمیه
30 تیر 93 23:51
ممنونم که به وبلاگ دخترام سرزدی.ماشااله چه دختر نازی دارید.میبوسمش
مامان افسانه
پاسخ
خواهشششششششششششششششششششششششششششش
نیاز
4 مرداد 93 19:43
وای چه ناز کاش الان پیشم بود من عشق بچه کوچولو دارم
مامان افسانه
پاسخ
چشماتون ناز میبینه عزیزم ان شاالله خودتون صاحب یه نی نی ناز و تپلی میشی
مامان آریسا
6 مرداد 93 13:21
7 ماهگی دنیا جونم با تاخیر مبارک ایشا... 120 ساله بشی عزیزم
مامان افسانه
پاسخ
مرسی دوست گلم ماچ]