دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

دنیا با دندوووووووووووووووووووون

1393/4/19 2:08
نویسنده : مامان افسانه
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی سلام ناناز خونه مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا محبتبوس

دختر ماهم دیروز مهمونی افطار مامانی بود و ما هم اونجابودیم خاله یلدا داشت با شما بازی میکرد تا دهنتو باز کنی تا من قطره رو بدم بخوری که تا دهنتو باز کردی یهو خاله یلدا گفت دندووووووووووووون دراوردههههههههههه

منم که باور نمیکردم به زور دهنتو باز کردم و دیدم دندون دخملممممممممممم جوونه زده

فدات بشم قربونت برم دندونت مبارک باشه عزیزم نفسم جشنجشنجشن

بابایی کلی ذوق کرده بود و همش میخواست یه جوری دندونتو ببینه شما هم که فکر میکردی حتما میخواییم دارو بدیم محکم دهنتو می بستی ولی اخرش باز کردی و بابایی دندون نازتو دیددددددددددددددد

دوستت دارییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییممحبت

 

 

نظرات (47)

مامان
19 تیر 93 2:25
خدا این دختر عسلی ناز رو حفظ کنه
مامان افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم خدا فرشته ناز شما رو هم براتون صحیح و سالم حفظ کنه
مامان جونم(سوگند من)
19 تیر 93 2:38
قربونت برم خاله جونم دندونات مبارک عزیزمالبته اولین مروارید کوچولوت وای مگه من نبینمت حتمت خوردمت افسانه جونم خوبیطاعات قبول دلم براتون . شده بود ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس دخملو
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم خوبی ممنون از مهربونیت منم همش به وبتون میام تا خبری بگیرم که میبینم هرروز یه رمز جدید میزاری سوگند عزیزم ببوس
دنیا
19 تیر 93 2:42
الهــــــــیــــــــ من قربون این دنیاخانوم گل برم. وایییییییییییی تورو خدا از طرف من یه بوس گندش کنین.قربونش برم خیلی نازهــ
مامان افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم چشمممممممممممممممممممممممم شما هم راد نازمو ببووووووووووووووووووووس
مامان دلنیا
19 تیر 93 9:09
قربونت برم من الهی. جوونه زدن اولین مرواریدت مبارک. ایشالله غذاهای خوشمزه ای که مامان گلی واست درست میکنه بسلامتی بخوری. فدای اون دهن نازت بشم که محکم بستیش نی نی هاخیلی بامزه میشن وقتی دهنشونو سفت میبندن. دلنیا هم وقتی میخوام قطره بهش بدم یا چیز خیلی خیلی کوچولویی که روفرش باشه وما امکان نداره ببینیمش از بس ریزه رو میذاره دهنش .دهنشو سفت میبنده خیلی بامزه میشن اینجور موقع ها اون عکس نیمرختو میخوام بخورم اون لپاتووووووووووووووو هزار ماشالله . دلم اب شد بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان افسانه
پاسخ
مرسی دوست نازم خدا نکنه همیشه زنده باشی و سلامت خیلی مهربونی و همیشه شرمنده میکنی فدای دلنیای نازم بشم چقدر دنیا و دلنیا مثل همن فکر کن اگه 2تا وروجک پیش هم بودن چی میشد
مامانی
19 تیر 93 10:33
سلام مامانی مبارکش باشه ایشا..دندونای دیگه اش .ازمال زهرا هنوز خبری نیس.دنیاروببوسینننننننننننننننننننننن
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم ان شاالله زودزود دندونای زهرا خانم ماهم در میاااااااد
آیسان
19 تیر 93 12:05
سلام خانومی عزیز دل دنیا خانوم دقیقا یه ماه از نفس ما کوچیکتره خیلی نازه بوووس دندون در آورده ؟ نفس ما خیلی رشدش خوب بود از حدود شش ماهگی دندون دراورد و الان دو تا دندون فک پایین داره و 4 تا دوندون وسط فک بالا
مامان افسانه
پاسخ
ماشالله به نفس خانم دخمل من یکم تنبل تشریف دارن
مامانی
19 تیر 93 12:31
سلام مامان افسانه جون ممنون که به وبلاگ ما سر زدی ، مبارک باشه دندون جگر طلا انشاالله به سلامتی و به راحتی همه دندوناش رو در بیار بووووووووووووووووس از طرف من
مامان افسانه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم چشم حتما
مامی آتریسا جون
19 تیر 93 12:34
دنیا داره یه دندون قند می خوره از قندون فرشته ی مهربون براش آورده دندون دنیا جونم ؛ عزیزم ، خوشگلم ، نانازم اولین مرواریدت مبارک توپولی من افسانه جون؛ عزیزم دندونی افتادیم دیگه
مامان افسانه
پاسخ
مرسی دوست نازنینم بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه در خدمتم شما قدم رو چشم ما بذار دندونی هم میدیمم
sana jooooni
20 تیر 93 11:12
سلام عزيز دلم مبارک باشه مرواريدت ، ديگه قاطي کباب خورا شدي هووووووواااااااااااا يادت نره قندک خاله براي خاله دعا کنيا ، عمرمني با ديدنت روحيه ميگيرم ، فداتون ، مواظب خودتون باشيد .
مامان افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم چشم دوست گلم حتما ان شاالله که هیچی نیست نگران نباش زود زود خوب میشی
حمیده
20 تیر 93 15:27
مبارک عزیزدلم ایشالا به سلامتی گلم
ابجی سجا
20 تیر 93 16:40
زندگی یک پاداش الهی است، فرصتی است کوتاه تا ببالی، بیابی، بدانی، بیندیشی، بفهمی، عشق بورزی، لبخند بزنی و در نهایت در خاطره ها بمانی.
مامان افسانه
پاسخ
منونممممممممممممممممممممم دوست عزیزم الهی که همیشه زندگیتون پر عشق و برکت باشه
مامی آتریسا جون
20 تیر 93 18:20
افسانه جون دنیای خوشگل من اصلا هم تنبل نیست؛اولین دندونش کاملا طبیعی درآورده ، بین 6 تا 9 ماهگی بهترین زمان واسه اولین دندونه عزیزم، ولی بعضی از نی نی ها به صورت ارثی زود در میارن...
مامان افسانه
پاسخ
من که چیزی نگفتم اصلا تو دوست منی یادنیاممنوم دست عزیزو مهربونم منفکر میکردم دیر شده مرسی از اگاهیت اتریسای نازمو ببووووووووووووووووووووووووووس
دنیا
20 تیر 93 21:05
مامان افسانه به خدا دست خودم نیست به خاطر حجم بالایی که عکساش دارن هیچکدوم آپلود نمیشن بازم این نی نی خوشگله ی منو ببوس
مامان افسانه
پاسخ
دوست عزیزم حجم عکسهارو کم کن
عطی
21 تیر 93 1:47
الهییییی دورت بگردم . مبارکت باشه عزیزم . ایشالا باهاش غذاهای خوشمزه که مامان برات درست می کنه بخوری عشقم
مامان افسانه
پاسخ
مرسی خاله مهربون و ماهمممممممممممممممممممممممممممممممم خیلی دوست داررررررررررررررررررررررررررم
مامانی شهرزاد
21 تیر 93 8:48
دخمل ناز و دوست داشتني كه ايشالا هميشه خدا حافظ و نگهدارت باشه دندونت مبارك باشه خوووووووووووووشگلم ايشالا هر سي و دو تا رو دربياري بدون درد
مامان افسانه
پاسخ
مرسی شهرزاد جونمممممممممممممممممممممم
خاله مرضیه
21 تیر 93 9:40
سلام ! ممنونم از حضور گرمتون در وبلاگ محمد امین ... با افتخار لینک شدید.
مامان افسانه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامانی و بابایی
21 تیر 93 13:12
خدا برات ببخشه عزیزم خیلی ماشاالله ناز از طرف من یه ماچ آبدارش کن جیگرشو
مامان افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
مهزاد مامان عرفان
21 تیر 93 13:39
عزیزم مبارکه. ایشالله اش دندونی رو کی می پزی؟
مامان افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم ان شاالله باید همه مامان ها و نی نی های وبو جمع کنم بعد بپزم بدون شما دوست های گلم که نمیشه
دنیا
21 تیر 93 14:06
سلام مامان افسانه با لطف شما تونستم چندتا عکس جدید بزارم تو وب خوشحال میشم بیاین ببینین
مامان افسانه
پاسخ
خواهش میکنممممم عزیزم
ابجی سجا
21 تیر 93 14:44
حرف تلخ : دوستت دارم اما... حرف شیرین : ...اما دوستت دارم به همین سادگی میشه دل به دست اورد یا دل شکوند ...اما دوستت دارم عزیزم
مامان افسانه
پاسخ
ممنونمممممنم دوستت دارررررررررررررررررررررررررررم
مهدیا
22 تیر 93 1:29
سلام دلم برات.................................!!!!!!!
مامان افسانه
پاسخ
دوست گلللللللللللللللللللللللللللم سلااااااااااااااااااام چه عجب کجا بودی دوستممممممممم
مامان پریسا و بابا مهرداد
22 تیر 93 8:41
اوی خداااااااا چه پشمکی!!! هزار ماشاله چقدر نازه این فرشته کوچولو خدا حفظش کنه براتون
مامان افسانه
پاسخ
مرسیخیلی مهربونی خاله جونمممممممممممممممممم
مامان لیلی
22 تیر 93 10:31
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم.........مبارک باشه عشقم ان شاا... چیزای خوشمزه �
مامان افسانه
پاسخ
ممنون خاله جونم
دنیا
22 تیر 93 18:52
سلاااااااااااااااااااااااااام بازم عکس جدیـــــــــــــــــــــــــد بیایـــــــــــــــــــــن ببینـــــــــــین بازم مثل همیشه منتظر کامنتای قشنگتون هستم
مامان افسانه
پاسخ
چشممممممممممم عزیزم حتما میام
مامان صفورا
23 تیر 93 1:43
سلام عسیسم مبارک باشه دندونت فدای اون قیافه ماهت بشم
مامان افسانه
پاسخ
مرسی خاله جونمممممممممم
مامان هستیا
23 تیر 93 12:23
دندونت مبارک باشه عزیزم انشاالله به سلامتی همه دندونات در بیاد گلم
مامان افسانه
پاسخ
مرسی خاله مهربونمممممممم
مامان فاطمه
23 تیر 93 13:37
الهی قربون خودش، قربون دندوناش. نانازه خاله دندون تازه مبارک. الهی هزااااااااااااااااااااااار سال برات بجون و بجون و بجون. قربووووووووووووووووووون اون صورت ماهت. سلام افسانه جون. تبریک می گم خانمی. عزیزم حسابی مواظب دندونای گل دختر باش. ایشالا عروسش کنی. تو رو خدا یه وان یکاد براش بخون. این بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووسم از طرف من بذار رو لپاش.
مامان افسانه
پاسخ
سلام فاطمه جونم ممنونتم عزیزم خیلی لطف داری ان شاالله دندون در اوردن دلسا خانم ماه وعسلممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان گل نسا
24 تیر 93 1:55
سلام عزیز دلم دندون قشنگت مبارکه...دخمل من دو ماهی از شما کوچولو تره و لثه هاش میخواره.دعا کنین منم به همین زودیا همچین پستی تو وبلاگش بذارم... بازم مبارکه خوشگلم
مامان افسانه
پاسخ
ان شاالله عزیزم دندونای جیگر خانم زودی در میاد
مامان فرزانه
24 تیر 93 14:59
اولین مرواریدت مبارک باشه.ماشالله دختر نازی دارین.انشالله زیرسایه پدر ومادر
مامان افسانه
پاسخ
مرسی دوست گلم لطف داری
مامان سامیه
25 تیر 93 10:41
سلام به دختر خوشگل مامانی مبارکت باشه . با اجازه شما می خواهم وبلاگ دخترتون لینک کنم خوشحال می شم شما هم وبلاگ دخترم ولینک کنید
مامان افسانه
پاسخ
سلام مرسی از لطفتون خواهش میکنم شما هم با افتخار لینک شدید
مامان دلنیا
26 تیر 93 9:55
چه شب است یا رب امشب که شکسته قلب یاران چه شبى که فیض و رحمت، رسد از خدا چو باران چه شبى که تا سحرگاه ، زفرشتگان «الله» برکات آسمانى، برسد به جان نثاران . . . التماس دعا
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم دوست گلم منم دعا کن
مامان دلنیا
26 تیر 93 10:01
من از عمق وجود خودم ، خدایم را صدا کردم نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . .
مامان افسانه
پاسخ
خیلی به من لطف داری دوست عزیزم ممنونتم
امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
26 تیر 93 18:55
مبارک باشهههههههههههههههههههههههههههههه
مامان افسانه
پاسخ
ممنونمممممم
دنیا
26 تیر 93 21:12
واییـــــــــــــــــــــــــــ بازم عکس جدید نبینی ضرر کردیاااااااااااااا حتما بیا ببین منتظر کامنتای خوشگلت هستم
✓فاطمه جون✓
26 تیر 93 21:52
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´ من آپم بهم سربزن
مامان افسانه
پاسخ
چشمممممممممم
دنیا
26 تیر 93 21:55
مامان افسانه اون فقط واسه عکس گرفتن بود...
مامان افسانه
پاسخ
خیالم راحت شد فدات بشم دنیا جونم که این همه به فکر گل پسر نازمون هستی
امید دلها
27 تیر 93 0:54
واااااااااااااای خدای من چقدر قند عسلتون ناززز و خوشگله ایشالا خدا حفظش کنه اسپند براش دود کن داماد نمیخوایین ما هستیم هااااااااااااااا
مامان افسانه
پاسخ
مری عزیز دلم لطف داری چشماتون قشنگ میبینه والا دروغ چرا دخمل ما فعلا قصد ازدواج نداره میخواد ادامه تحصل بده
مامان اسرا و اسما
27 تیر 93 9:51
هزار ماشالله چه ناز و خوشگله این دنیا کوچولوخدا حفظش کنه
مامان افسانه
پاسخ
نظر لطفته دوست عزیزممممم
خاطره
27 تیر 93 11:59
عزیزم مبارک باشه دندون خوشگل خانوم.. خدا حفظش کنه عزیزتو
مامان افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم
sana jooooni
29 تیر 93 0:03
سلام خوشگل خاله ، خوبي ، خوشي ، سلامتي ، ايشاالله . افسانه جون يه چند تا از عکسهاي ناز دارو بزار ببينم ديگه دلم براش يه ذره شده .از طرف من يه عالمه ببووووووووووسش
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم خوبی مرسی از مهربونیت حالت چطوره بهتر شدی عزیزم ثنای نازمو ببوس
مامان الی
29 تیر 93 3:04
خدا این عروسک زیبا رو براتون نگه داره.از چشم بد به دور باشه.به حق این ماه عزیز عاقبت به خیر باشه
مامان افسانه
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفتونه
مامان دیانا گلی
29 تیر 93 14:58
مبارک دخملی زرنگ.دعا کن زودتر دختر منم از این مروارید خوشگل خدا بهش بده.
مامان افسانه
پاسخ
ممنون خاله ان شاالله دندونای ناز نازنازی شما هم در میااااد
مامای فاطمه خانوم
30 تیر 93 13:29
الهی بگردم هر لحظه که یه اتفاق جدید و کار جدید از بچه ها سر میزنه آدم کلی ذوق داره. منم همش اینا رو برای دخترم تجسم میکنم که هنوز به دنیا نیومده
مامان افسانه
پاسخ
ای جانم ان شاالله به سلامتی فرشته نازت با تن سالم و سلامت زمینی میشه و همه اینکارو برات میکنه تو هم حسابی کیف میکنی
مامان ال آی
31 تیر 93 4:46
ممنون از پيام پرمهرتون .دخترنازي دارين .لباساش هم خيلي خوشگلن
مامان افسانه
پاسخ
دخملم خوش تیپه دیگههه
مامان صفورا
4 مرداد 93 16:54
افسانه جان آتلیه واجب شد ببریش فداااااااااااااااااااش شم
مامان افسانه
پاسخ
ممنون عزیزم چشمممممممممممم گلم البته 3و4 ماه پیش بردم عکساشو هم گذاشتم گلممممممم
مامان آریسا
6 مرداد 93 13:16
دنیا جونم دندونت مبارک عزیزم
مامان افسانه
پاسخ
ممنونمممممممممم خاله مهربونممممم
مامان پری
9 مرداد 93 17:06
چه دخملی نازی داری عزیزم خدا واست حفظش کنه
مامان افسانه
پاسخ
ممنون مامان پری خدا همه نی نی ها رو حفظ کنه امیییییییییییییییییییین