دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

خوشگل مامان باباشه...

1393/4/29 4:38
نویسنده : مامان افسانه
457 بازدید
اشتراک گذاری

نفس من سلام گلم امروزا دیگه حسابی شیطون و بلا شدی دائما دلت میخواد ورجه وورجه کنی و خودت و از این سر خونه بکشی اون سر خونه البته دایره حرکت میکنی سکوت

واسه من روروئک سوار هم شدی و وقتی باهاش راه میری کلی ذوق میکنی و داد و بیداد میکنی تا من وبابایی نگاهت کنیم عسلمممم محبت

تازگی ها پشت سر هم همش میگی اه اه (با فتحه خونده میشه) اگه خوشحال باشی با خوشحالی میگی اه اه اگه ناراحت باشی با ناراحتی میگی اه اه خلاصه خودتو راحت کردی یه اه اه میگی و ما باید پیدا کنیم الان منظورت چی بودسوال

چند وقته میریم پارک تا شما گلم تاب بازی کنی چون عاشق تابی نفسم

چند روز پیش رفته بودیم پارک و شما بغل بابایی منتظر بودی تا نی نی که سوار تاب بود پیاده بشه تا شما سوار بشی نی نی همش به شما میخندید شما هم که میخواستی زودتر سوار بشی اونقدر بالا سر نی نی بیچاره اه اه کردی تا طفلی فکر کرد داری دعواش میکنی گریه کرد دلخورو مامانه از تاب پیاده اش کرد و شما با لبخند پیروزی بر تاب سلطنتت نشستی خندونکولی خوشم میاد کلآ بچه با استعدادی هستیعینک

خوشگلم وقتی سوار تاب میشی انگاری دنیا رو بهت دادن وای وقتی که میخواییم بلندت کنیم چنان جیغی میکشی که یه آن سکوت کل پارک رو میگیره

(دختر نازم این رو هم در اخر خواستم بگم که هیچوقت با ادم حسود دوستی نکن  هر ادمی ازرش وارد شدن به لحظه های قشنگتو نداره چون نمیخواد تو رو بهتر وبالاتر ببینه و هرکاری میکنه تا از تو جلو بزنه تا بگن اون بهتره )

اینم چندتا عکس ناز از نانازی مـــــــــــــــــــــــــــا

 

 

نظرات (34)

دنیا
29 تیر 93 6:49
وایی که من چقدر تورو دوست دارم نفسم،الهی من فدات شم با بامزگی هات نی نی رو هم از تاب بلند کردی!!!ولی قربونت برم کار خوبی کردی چون از همین الان باید از حق خودت دفاع کنی عکساتم خیلی خوشگل بودن قربونت برم به نصیحتای مامان گلتم گوش بده... عاشقتم عزیز دلم
مامان افسانه
پاسخ
ممنون دنیا جونم خیلی مهربونی و لطف داری بوووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان کیانا و صدرا
29 تیر 93 8:29
دوست عزیز امید که شاد و سلامت و بانشاط باشید در پناه حق تعالی و کنار خانواده عزیزتان
مامان افسانه
پاسخ
سلام مرسی دوست عزیزم
sana jooooni
29 تیر 93 11:25
واي به به چه قدر نازي ماشاالله هر چي بزرگتر ميشي به خوشگليت اضافه ميشه ، مامانيش براي اسپند زود به زود دود کن ، خيلي نازه ، مثل عروسک ها ميمونه ، مثل ثنا با سبد و وسايل اشپزخونه بازي ميکنه ، يه ماچ ابدار يادت نره ،
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گل و مهربونم خیلی مهربونی فدات بشم ثنای نازمو بوسش کن بله دیگه دخملامون از الان کدبانو شدن
مامانی شهرزاد
29 تیر 93 11:49
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووخ خودم تنهايي قوربونش ميرم به هيچ كي هم مجال نميدم . بخووووووووورمت من خاله . هزار ماشاله .پس چي كه با استعداده . توپول من بووووووس
مامان افسانه
پاسخ
سلام شهرزاد جونم ممنونم همیشه با مهربونیت شرمنده میکنی با اینکه کار داری ولی همیشه به دنیای من لطف داری همیشه سلامت باشی عزیزم اهورای ناز و گلمو ببوسش میدونم وقت نداری ولی یه عکی ناز از پسملی نازمون بذار
مامی آتریسا جون
29 تیر 93 13:21
سلام خوشگلم، فدای تاب سواریت بشم من، افسانه جون وقتی سوار تابش کردی یه ماچ به جای من از لپ های خوشگلش بگیر کاش اه اه گفتنت و میشنیدم و می خوردمت ناناز خاله افسانه جون کم کم می خواد به چهار دست و پا بیفته، وقتی دایره ای خودش و این ور و اون ور می بره ، فداش بشم من خیلی نازی عزیزکم
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم دوست نازم چشمممممممممممم حتماااا بله فکر کنم به این زودیا دیگه حرکت های جدیدی انجام بده اتریسای ماهمم ببووووووووووووووووس
مامان روشا
29 تیر 93 15:43
واااای که ماشالا هزار ماشالا تو چه عسلی هستی
مامان افسانه
پاسخ
مرسی خاله جونمممممممممممممممممممممممممممم روشای عزیزمم ببووووس
مامان شیما
30 تیر 93 4:10
وای خدا جونم،من عاشق این دختر نفسی شدم.با اجازه لینکتون میکنم که بیشتر ببینیمتون
مامان افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم شما هم لینک با افتخار لینک شدی
مامان هستیا
30 تیر 93 10:23
خوشگل خانووم من چقدر خوردنی هستی آخه خاله بیاد بخوردت! تاب بازی هم بلدی شیطونکم؟!!!! نصیحت مامانی رو هیچوقت فراموش نکن گلم
مامان افسانه
پاسخ
مرسی خاله خوشگل و مهربونمممممممممممممممممممممممممممممممممم
حمیده
30 تیر 93 11:22
افسانه جون از وب مدل لباس من دیدن کردی؟ خوشحال میشم بهش سربزنی واگه خوشت اومد لینکش کنی باعث افتخاره
مامان افسانه
پاسخ
چشم عزیزم حتما میان دیدنش خیلی هم خوشحال میشم دوست هنرمند من
مامان گلشن
30 تیر 93 13:07
هزاااارماشاالله به وروجک خانومه نازنین
مامان افسانه
پاسخ
نظر لطفته عزییییییییییییییییییییییزم
مامای فاطمه خانوم
30 تیر 93 13:34
لینک شدی عزیزم
مامان افسانه
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووون شماهم با افتخار لینک شدید
مامان شقایق
30 تیر 93 13:37
نازی بخولمت
مامان افسانه
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییییی
عطی
31 تیر 93 0:54
قربون دنیای خاله که تاب بازی دوست داره... چه عکسای قشنگی گذاشتی مامان افسانه جونم . ماشالا چقدر لباس اسپرتم بهش میاد. خیلی دوست دارم خاله .
مامان افسانه
پاسخ
سلام عطی مهربون و نازم مممنونم خانمی همیشه لطف داری بوووووووووووووووووووووووس برای عطی جونمو برسام ماه و نازم الهی فداش بشم من تو خوش تیپی به پای برسام که نمیرسیم
مامان فاطمه
31 تیر 93 2:49
الهی جانم. واسه ی خودش داره خانم خانمایی می شه. عسلکم، خوشم میاد می تونی حقت و بگیری وای که چقدر موقع تاب خوردن و خندیدن خواستنی و خوردنی میشی الهی فدات شم. دوست دارم گلممممممممممممممممممممممممممممممممممممم. سلام مامان افسانه جون، حسابی هوای نازدار خانم ما رو داشته باشیا.
مامان افسانه
پاسخ
سلام فاطمه جونم فربون مهربونیت عزیزم ما هم خیلی دوستت داررررررررررررریم البته نی نی توی شیمکتو یکم بیشتر بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای دوست نازم و فرشته تو راهی ماهش
مامان سامیه
31 تیر 93 9:39
وای هزار ماشالله وای چقدر دوست داشتم کنارت بودم واین گونه های کوچولوت ومی کشیدم
مامان افسانه
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووون خاله مهربونممممممم
مامان پپو
1 مرداد 93 9:18
عزیز دلم ماشااله به این دختر ناز. به جای من ببوسش. خدا حفظش کنه
مامان افسانه
پاسخ
مرسی دوست گلم لطف داری
مامانی شهرزاد
1 مرداد 93 10:36
پست جديد گذاشيتما عسسسسسسسيسم
مامان افسانه
پاسخ
اومدممممممممممممم
مامانی
1 مرداد 93 13:10
عزیزم ماشالله تو چقدر نازی دوست دارم بوخورمت بووووووووووووووس چه عکسهای ناز ی دست مامانت درد نکنه که ازت میگره ومیذاره که هلوی قشنگشو ببینیم
مامان افسانه
پاسخ
سلام خواهش میکنم عزیزم من کلا خیلی خوبم خیلی مهربونی عزیزم لطف داری
سمیه
1 مرداد 93 14:44
سلام.هزار ماشااله به این دختر دوست داشتنی
مامان افسانه
پاسخ
سلام مرسی عزیز دلم
مامان مهدیه
1 مرداد 93 18:23
سلام افسانه جونم خوبی خواهر مهربونم دنیا جون ماشالاه بزرگ شده برایه خودش خانمی شده تو فکر جهیزیش هستی ؟من که دارم سیسمونیه درسا رو اماده میکنم خخخخشوخی بود ما اصلا جهیزیه نمیدیم به دختر سیسمونیم که دیگه ابدا هر کی دختر شاه پریون من رو بخواد باید خودش زحمتشو بکشه یعنی میکشه فکر نکنم بگذریم تا اون موقع یک چیزی میشه دیگه.این ادرس وب جدیدمه از این به بعد اینجا منتظرتم دوست دارم
مامان افسانه
پاسخ
سلاااااااااااااااااااااام دوست ماهم وای کهچقدر خوشحالم کردی قدربه یادت بودم خیلی ولم برات تنگ شده بود چقدر میخواستم خبری ازت بگیرم خدا رو شکر بلههههههههههههههه دیگه دخملم داره خانمی میشههههه پس چی من که اصلا جهاز هم نمیدم باز تو اونم میدیخیلی هم دلشون بخواد دوتا دخمل داریم ماه ناز عسل باید رو سرشون حلوا حلوا کنن بوخودااااااااااااا راستی وب جدید مباااااااااااااااارک ولی چقدر توی اون یکی وب برات پست گذاشتم برو بخونشوووووووون دلم نشکنههه خیلی دوستت دارم خیلی دلم برات تنگ شده بوووووووود اخیش راحت شدمممممم
حمیده
1 مرداد 93 22:07
این ادمای حسودو خوب اومدی افسانه جون ...
مامان افسانه
پاسخ
خواهش عزیزم دوست دارم در کنار خاطراتی که از دنیا مینوسم براش از تجربیاتمم بگم ممنونممم
مامان دلنیا
2 مرداد 93 8:59
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خداجونم .الهی من فدات بشم عسلممممممممممممممممم قربون اون صورت ماهت .فدای شیطونیات دخمل باهوش ونازنازی ابهتتوووووووووووووووووووووووو عزیزمممممممممممممممم بلههههههههههههه دنیا جونم خوب گلیمشو از اب میکشه بیرون فداش بشم وای عزیزممممممممممممممممممممم چه لباسای خوشکلی پوشیدی . به به مامان باسلیقه فدای اون چشای نازت
مامان افسانه
پاسخ
مرسی خاله ناز ومهربونمممممممممممم خیلی مهربونی خاله جونم دوستت دارم خیلی زیاد دلنیای نازمم ببووووووووووس
مامان آریسا
3 مرداد 93 0:56
چقد نازه الهی خلی خوشگله خدا حفظش کنه با اجازه لینکتون کردم
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم شما هم باافتخار لینک شدی
مامان زری
5 مرداد 93 5:24
وای چقدر دوست داشتم دم دستم بودی تا محکم میبوسدمت بوسسسسسس
مامان افسانه
پاسخ
ممنون دوست مهربوووووووووووووووونم
مامان لیلی
5 مرداد 93 9:51
جااااااااااااااااان خاله الهی خاله قربون اون نگاه مهربون و نازت بشه. خاله قزی شدی عشقم با اون هد خوشگلت الهی عاقبت به خیر بشی نازم. خاله جون به جای من هم تاب سواری کن . ما که همیشه درگیر کاریمو و فرصت نمیکنیم راستی مامان افسانه راست میگه به حرفش گوش بده که من خودم زخم خورده ام
مامان افسانه
پاسخ
خدا نکنه عزیزم الهی همیشه زنده باشی خیلی مهربونی لیلی جونم همیشه لطف داری الهی گل پسملی ما هم همیشه موفق باشه و خوشبخت چشمممممممممممممم خاله مهربون فعلا که هر چی خانم میگه گوش میکنیم
نیاز
5 مرداد 93 15:23
واااااااای چ نازه خوشگلکمممممم
مامان افسانه
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون
شیطونک
5 مرداد 93 21:55
افسانه جان این نینی نازت داره وسوسه ام مینه شوهر کنم و زود بچه دار بشمهاهزار ماشالله خیییییییلللللللللییییییییییییی خوشمله و خوردنیه هاخو منم دلم نینی میخواد دیده
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم نظر لطفتهخوبه دیگه دنیا باعث خیر بشه
شیطونک
5 مرداد 93 21:56
پیش منم بیا
مامان افسانه
پاسخ
چشمممممممممممممممممم
مامان جونم(سوگند من)
7 مرداد 93 11:55
قربونت برم عزیزم نفسم امیدم با این اه گفتنت خیلی نازی با تاب بازی دختر ما از الان سیاست داره میبینی مامانیش می بوسمت حرف مامانتم گوش بده به نکته ظریفی اشاره کرد(حسادت) ممنونم افسانه جون که اینروزها با کامنتات دلگرمم کردی انشالله همیشه سلامت باشی
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزیز ومهربونم ان شاالله حال دختر خاله ات بهتر شده همیشه به فکرشم الهی زود زود خوب بشه و بره پیش بچه هاش از مهربونیتم ممنون عزیییییییییییییییییزم خیلی مهربونیییییییی سوگند ناز و ماهمم بوووووووووووووووس
مامان نیلا عسل
8 مرداد 93 18:26
دنیای مهربونم خیلی دوست داررمااااااااااا
مامان افسانه
پاسخ
منم خیلی دوست دارم عمه فاطمه مهربون و خوشگلممممممممم
مامان یسنا
11 مرداد 93 3:23
من عاشق این دخمل شدم.....واااااااااااای
مامان افسانه
پاسخ
ممنونممممممم عزیزمممممممممم
مامانی
14 مرداد 93 16:53
سلام عزیزم هزار ماشالله به گل دخترت خدا حفظش کنه دوست داشتین به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم.
مامان افسانه
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارین چشممممممممم حتما خیلی هم خوشحال میشمممم
مامان صفورا
16 مرداد 93 7:45
والا تکی
مامان گل نسا
18 مرداد 93 18:31
نی نی ماشالله شما چقد نازی میای با دختر من بری بازی؟نی نی ما 6 ماهشه مثل شما هم عاشق تاب بازیه!
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم خاله مهربونمممم بلـــــــــــــــــــــــــــــه که میام تاب بازی