دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

خدایا بحق علی اصغرت کاری بکن بچه های غزه رو نجات بده

1393/5/2 12:36
نویسنده : مامان افسانه
647 بازدید
اشتراک گذاری

اونقدر عکسها فجیع بود که نمی شد این جا گذاشت

این بچه های معصوم چه گناهی کردن

یعنی هیچ کدوم از اسرائیلی ها بچه ندارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چطوری می تونن اینکارا رو  بکنن یه لحظه بچه خودشونو جای اون بچه ها بذارن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این همون حقوق بشرتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا کشورهای همسایه راه هاشونو برای کمک بستن یعنی اونا توی خونه هاشون بچه ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا خودت قسم به بزرگیت کمکشون کن

نظرات (21)

مهزاد مامان عرفان
2 مرداد 93 13:46
الهی امییییییییییییییییییییییییییییییییین
دنیا
2 مرداد 93 16:52
واقعا آدمو ناراحت میکنه آخه به قول خود شما اسرائیلی ها خودشون بچه ندارن مگه؟؟؟به هرحال امیدوارم خدای مهربون کمکشون کنه تا از این درد و رنج نجات پیدا کنن...الهیـــــــــــــ آمین دنیاجونمو ببوس
مامان افسانه
پاسخ
الهی امیییییییییییییییییییییییین
مامان دلنیا
2 مرداد 93 20:36
واقعا اینا ادم نیستن اگه یه ذره بویی از انسانیت برده باشن این کارا رو نمیکنن. از ما جز دعا کاری برنمیاد. خدا خودش کمکشون کنه. تصاویرش واقعا دلخراشه.
مامان افسانه
پاسخ
اره دوست عزیزم خیلی دردناکه
حمیده
2 مرداد 93 21:44
قربونت برم اتفاقاً بچه دارن مگه کفتار وکرکس بچه ندارن...؟؟؟!!! انقدر وقیح و کفتار صفت وچندشن که جای حرف باقی نزاشتن... امیدوارم که به زودی زود زیر خشمو غضب خدا له بشن.
مامان افسانه
پاسخ
الهی امین الهی روزی بیاد که اثری ازشون نباشه
sana jooooni
2 مرداد 93 23:16
واي افسانه جوون خيلي حالم بد شد يا حضرت ابوالفضل کمک کن ، ادم خودشو زبونم لال جاي اونا ميزاره قلبش ميترکه اين حرام زاده ها رحم ندارن انصاف ندارن ، خداوند لعنت کنه ، خداوند غزه رو نجات بده ، يا صاحب زمان بيا تا اين دنيا را نجات بده مخصوصا ادم هاي بي دفاع غزه خودت ازشون دفاع کن . افسانه جان ممنونم که يادي از اين معصومين کردي
مامان افسانه
پاسخ
الهی امین خواهش میکنم دوست عزیزم مرسی گلمممم
مامان دیانا گلی
4 مرداد 93 11:43
من قبل از ایتکه مادر بشم این تصاویرو که میدیدم ناراحت ومتاثر میشدم ولی امسال که مادر شدم با دیدن این فجایع لرزیدم و فقط به دیانا نگاه میکنم و میگم شما فرشته ها هم میتونید واسه اون فرشته های بیگناه دعا کنید.شاید دعای این کوچولوهای پاک پیش خدا ارزشمند تر باشه
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزیزم دقیقا منم حال تو رو دارم چونمادر شدم انگاری یه چیزایی عمق درکش برام بیشتر شده الهی که اون بچه های بیگناه نجات پیدا کنن
مامان صفورا
4 مرداد 93 16:52
الاهی آمین آدم وقتی میبینه به بچه ها داره ظلم میشه دلش ریش میشه ..... یعنی هیچکدومشون دل ندارن
مامان افسانه
پاسخ
نمیدونم یعنی اصلا میشه به اونا گفت ادم ؟؟
مامی آتریسا جون
4 مرداد 93 19:41
خیلی وحشتناکه، بویی از انسانیت نبردن
مامان افسانه
پاسخ
اره عزیزم خیلی دردناکه
مامان زری
5 مرداد 93 5:22
خدا لعنتشون کنه . واقعا دیدن این صحنه ها که نشون میده شیعه چقدر مظلومه برای آدم سخته خدا خودش به حق فاطمه زهرا کمکشون کنه که قطعا همین طور هم میشه
مامان افسانه
پاسخ
الهی امین واقعا هر وقت به یادشون میوفتم گریه ام میگیره
عطی
5 مرداد 93 20:30
مامان افسانهره جون قربون قلب پاک و مهربونت بشم . منم امیدوارم هر چه این بچه های معصوم از این وضع نجات پیدا کنن . اونا هیچ گناهی ندارن .... مواظب عشق من باش ..... هر دوتاتون برام خیلی عزیزین.....
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوسن ناز و مهربونم واقعا همیشه با مهربونیت شرمنده میکنی ممنونتم عزیزم برسام ماهمو ببوس شما هم خیلی خیلی خیلی عزیزییییییی
مامی آتریسا جون
6 مرداد 93 10:38
افسانه جون عید فطر رو پیش پیش تبریک میگم؛ دنیا جونم و ببوس تعطیلات خوبی داشته باشی عزیزم
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزیزم عید شما هم مبارک باشه اتریسای نازمم بووووس
حمیده
6 مرداد 93 15:42
سلام افسانه جون عیدت مبارک .... دنیارو سفته سفته سفت بوسش کن
مامان افسانه
پاسخ
مرسی دوست عزیز و گلممممممممم چشمممممم شما هم سلاله ماه و خوشگلمو ببوس
مامان فاطمه
11 مرداد 93 6:06
سلام افسانه جون. واقعا دردناکه. آدم می بینه و کاری ازش بر نمیاد. خدا خودش کمک کنه ایشالا. عزیزم دنیا رو حسابی ببوس.
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم الهی امین
مامانی شهرزاد
11 مرداد 93 10:14
په نظر من كو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انشاله كه به زودي اين جنگ نابرابر تموم شه . دلم خيلي واسه بچه ها ميسوزه خدا كمكشون كنه . ببوس گل دخترو
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست نازم اگر کامنتی دادی حتما میذارم شاید ثبت نشده متوجه نشدی بوووووووووس
مامی آتریسا جون
11 مرداد 93 16:36
افسانه جون خوبی عزیزم، دنیا جونم خوبه؟؟؟ دلم واستون تنگ شده بود می بوسمتون
مامان افسانه
پاسخ
ماهم دلمون برای تک تک دوستای نازم تنگ شده مرسی از مهربونیتون
مامان یسنا
11 مرداد 93 19:05
ممنون که بهمون سر زدید.ما شمارو لینک کردیم.اگه قابل بدونید شما هم مارو بلینکید...
مامان افسانه
پاسخ
خواهش میکنم دوستم با افتخار لینک شددددددددددددددددددددددی
مامان مهدیه
11 مرداد 93 22:49
کجایی افسانه جونی بیا دیگه دلم تنگته
مامان افسانه
پاسخ
سلام مهدیه جونم ممنونم عزیز دلم خوبی دوست گلمممممممممممم
مامان دلنیا
13 مرداد 93 18:16
عزیزم نیستی کجایییییییییییییییییییییی؟؟
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم این چند وقت سرم شلوغ بود ولی امدددددددددددم
مامان جونم(سوگند من)
14 مرداد 93 0:43
عزیزم من که دلم واقعا میسوزه و طاقت ندارم خوبی افسانه جونم دنیا جونم و ببوسا یه عالمه ممنونم که همیشه کامنتهای سرتاسر انرژی مثبتت برام با مهربونی میزاری خیلی خانمی بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان افسانه
پاسخ
خواهش میکنم دوست گلم ممنونمممم همیشه لطف داری و نظر لطفنه و اینکه خیلی خیلی مهربووووووووووونی بوووووووووووووووووووووس برای سوگند ماهمممم گل برای دوست گلمممممممممم
مامان گلشن
14 مرداد 93 12:58
انشاالله اقازودتر بیاد حق مظلوم رو ازظالم ها بگیرد چون کسانی که ادعای حقوق بشر دارن از ظالم دفاع مکنند
مامان افسانه
پاسخ
الهی امین خیلی دلم از این روزا گرفته اونا خیلی مظلومن
ابجی سجا
20 مرداد 93 14:30
تنها عطر دستهای توست که هیچ وقت از حافظهٔ دستهایم پاک نمی شود کوچه فقط می‌‌داند که چرا عطر تنت هیچ وقت راهش را گم نمی کند
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزمممممممممم خیلی قشنگ و زیبا بود