دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

من و دخملی اومدیییییییییییییییم

1393/6/15 15:51
نویسنده : مامان افسانه
834 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای ناز و گل و مهربونم که همیشه منو شرمنده خوبی ها و مهربونی هاشون میکنن محبتخجالت

این مدت خیلی خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی دلم براتون تنگ شده بود دلشکسته

مامانم و بابام و خواهرم رفته بودن شهرستانمون  و چون خونشون ویلاییه از ما خواستن بریم اونجا تا یه وقت اتفاقی نیوفته ما هم رفتیم انجا اگه درد نبودن انترنت رو نا دیده بگیریم خیلی خوب بود چون هم حیاط داشتیم و حسابی دخملی توی حیاط مامانی روروئک بازی میکرد و دم غروب باغچه رو اب میدادم و با دخملم در حدی که اسراف نباشه اب بازی میکردیم و هر روز میرفتیم پارک دم خونه و حسابی دنیا خانم ما تاب بازی میکرد

و از اونجایی که خاله یلدا ماشینشو نبرده بود ما حسابی ماشین دار شده بودیم و تا بابایی از سر کار میومد من و دخمل نازشو برمیداشت و میرفتیم دور دور

محمد مهربونممممم برای اینکه من دلم از نبودن مامانم نگیره همش منو میبرد بیرون و سعی میکرد به من خوش بگذره تا دلتنگ نشم ممنونم همسر عزیزم که همیشه خیـــــــــــــــــــــــــلی مهربونی

خلاصه یک هفته گذشت و مامانی و باباجون خاله یلدا با کلی توشه راه برگشتن وقتی سوغاتی ها رو دیدم خیلی خوشحال شدم که من باهاشون نرفته بودم چون اگه رفته بودم دیگه خبری از این همه سوغاتی نبود هههههه مدیونمید اگه فکر کنید پولکیمهااااااخندونکخندونک

راستی دوری از نت یه خوبی  داشت اونم زود خوابیدن بود شبهای اول احساس میکردم دیگه بدنم درد میکنه ازبی نتی ولی بعدا بهتر شدم

اینم از سوغاتی ها که دستشون درد نکنه البته یه تی شرت برای بابایی هم اورده بودن که چون تنش بود نشد عکس بگیرم و البته که  عســــــــــــــــــــــــــــل اردبیل که نباشه نمیشه ممنونیمممممممممممحبتمحبت

پسندها (11)

نظرات (13)

مامی آتریسا جون
15 شهریور 93 16:35
سلام افسانه جون؛ خوبی عزیزم؟؟؟ دنیا خوشگله ی من خوبه؟؟؟ کلی دلتنگتون شده بودیم عزیزم الهی خاله فدای تو شیرین عسل بشه ؛ مبارکت باشه خاله جـــــــــــــــــونم آفرین به شوهری که نبود مامان و واست جبران کرده افسانه جــــــــــــــــــــونم نوش جونتون ، تعریف عسل اردبیل و زیاد شنیدم
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خدا رو شکر خوبیم و دلتنگ شما همیشه زنده باشی دوست جونم بلههههههههههه شوهر منه دیگهههه مرسی البته قابل شما رو نداره عسل رو میگمااااا بی شوخی ادرس بده برات بپستممم دوست مهربونمممممممممممم
مامی آتریسا جون
15 شهریور 93 16:37
تو را با نام آهو می شناسند / رضای حضرت هو می شناسند تمام رعیت ملک عظیمت / به نام شاه خوشرو می شناسند . . . ولادت امام رضا(ع) بر شما مبارک
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلممممممممم ممنونم عید شما و اتریسای خوشگلمم مبارک باشه
دنیا
15 شهریور 93 18:27
سلامعزیز دلم افسانه خانوم خیلی دلم براتونتنگ شده بود به خصوص واسه دنیاخانوم خوشگل امیدوارم که حسابی بهتون خوش گذشته باشه.عجب سوغاتیایقشنگی واست آوردن دنیا جونم مبارت باشه ایشالله خوشگلم.هزارتا بووووووووووس واسه دنیا خانوم و مامان گلش
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم منم خیلی دلم برای دوستهای ماهم تنگ شده بودددد دوستتون دارررررم خیلی زیااااد ممنونم گلمممم
مامان دلنیا
15 شهریور 93 18:30
سلام به روی ماه دنیا جون والبته دوست نازم افسانه جون. خیلی خیلی خوش اومدین. دلمون واستون تنگ شده بود. مبارکههههههههههههههههههههههه 9ماهگیتم مبارک عسل خانوم. فدات بشم دلم واسه اون لپای نازت تنگ شده بود. بووووووووووووووووووووووس
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم دوست مهربونمممت] با مهربونیت خیلی شرمنده ام میکنی منم خیلی دلم.تنگ شده بوددددد خوب شد اومدماااا
فائزه مامانه سوگند
15 شهریور 93 21:53
سلام مهربووووووووووووووووونم خوبی عزیزم دنیا جونم خوبه قربونش برم من هزارتا خوش گذشت خونه مامانی خانمی انشالله همیشه به سفر و شادی باشه زندگیتون به به چه لباسای چه خوشگله پاییز خوشگلی داری با این لباسهای خوجل و مامانی می بوسمتون هزارتا دلم خیلی تنگ شده بودا
مامان افسانه
پاسخ
سلااااااااام دوست جونمممممممم ان شاالله همیشه شما هم خوش وخوشبخت باشیدددددد سوگند نازمم ببوس عکسهاشم خیلی ماه شده عسلممممم
مامان دیانا گلی
15 شهریور 93 22:01
خوش به حال دنیا خانم با این همه سوغات خوشگل.نه ماهیگیت هم مبارک خوشگل خانم
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم خاله جونم قابل شما رو نداره مرسی خاله مهربونممممممم
مامان سمانه
15 شهریور 93 22:06
سلام عزیزم خوشحالم ک این چند روز بهتون خوش گکذشت و دنیا جونم کلی صفا کرد و خوش گذروند دنیا جونم سوغاتیهاتم مبارک عزیزم دست مادر جوئنت و خاله یلدا درد نکنه مبارکت باشه فدات شم میبوسمت بوووووووووووووووس
مامان افسانه
پاسخ
سلام مامان سمانه جونم خیلی مهربونی دوست گلم بله حسابی دنیا خانم اتیش سوزونده ولی خوب بود جای شما خالی قابل شما دوست گلمو نداره
حمیده
16 شهریور 93 0:11
افسانه جونم ایشالا همیشه دلتون خوش باشه
مامان افسانه
پاسخ
مرسی دوست گل و ماهم و همچنین شما سلاله عزیزمم بووووس
مامان هستیا
16 شهریور 93 8:25
سلام خانمی انشالله که به شما و دنیا جونم خوش گذشته باشه دلمون که برای دنیا خوشگله یه ذره شده بود
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خانمی دل ما هم خیلی برای شما تنگ شده بوووووووووووووووود هستیای نازمم بووووس
مامانی شهرزاد
16 شهریور 93 8:31
به به به به دوست جونيييييييي من بالاخره اومد واااااااااي كه چقدر دلم واسه تو و ناز دردونه ات تنگ شده بود . خدا رو شكر كه خوش گذشته چه سوغتياي خوششششششششششگلي به به . مباركش باشه ايشالا
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گل و مهربونم قربونت بشم اهورای ماهمم چیکار میکنه ؟؟خوبه بوسش کن گلمو منم خیلی دلتنگ همتون شده بودم از بس که ماهید خوووووووووووو بووووووووووووووووووس عزیزم دوست خوبممممممممممم
مامان لیلی
17 شهریور 93 10:14
سلام عزیزم... به به دست مامانی و بابایی و خاله جون درد نکنه چه سوغاتی های قشنگی برای دنیای نازم آوردن ... مبارکت باشه عزیزم
مامان افسانه
پاسخ
مرسی خاله مهربونم قابل شما رو نداره
مامان مهدیه
18 شهریور 93 9:35
سلام افسانه جونم نمیدونم من قبلا این جا کامنت گذاشته بودم یا نه ولی خیلی خوشحالم که حالتون خوبه عزیزم اگه کم بهت سر میزنم نشونه ی این نیست که به فکرت نیستم همیشه به یادتم ولی خیلی گرفتارم عزیزم درکم میکنی دیگه؟؟؟؟؟؟؟خیلی دوست دارم با این که دوستیمون تو این دنیای مجازی ولی من خیلی وابستتون شدم خواهر مهربونم.
مامان افسانه
پاسخ
سلام مهدیه مهربونم میدونم عزیزم مهربونیت همیشه شامل حالم شده ببخش من باید بیشتر ازت سراغ بگیرم کوتاهی از منه دوست گلم ان شاالله حتی اگه گرفتاریی هم باشه گرفتاری خیر و خوشی باشه درسای نازم و امیرحسین عزیزمو ببوس منم خیلی خیلی خیلی خیلی خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی دوستت دارم انگاری سالهاست باهات اشنا هستممممم به امید دیدااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
مامان صفورا
24 شهریور 93 0:50
خوش اومدین دلمون شده بود اندازه این ( . ) ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گل و مهربون و خوبم لطف داری ما بیشتر دلتنگیم ولی مگه دنیا خانم فرصت میدههههههههههههههه