دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

پری قصه عشقمون نه ماهه شدددد

1393/6/16 15:00
نویسنده : مامان افسانه
435 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم کوچولوی ناز دلم

الهی که 12000000000000000000000000000 ساله بشی دلیل بودنممممم عاشقتمممممم بخدااااااا

     

 نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ماهگیت مبارکــــــــــــــــــــــــــــت عزیز دل مامان و بابا

                                       

                                       

                                       

خوشگل دلم عزیز مادر امروزا دیگه حسابی بلا شدی و با صدای خنده هات خونمون رو غرق شادی و عشق میکنی چه روزای قشنگی رو داریم با هم میگذرونیم خدایا هزاران هزار بار شکرررررررررررررر

الان چند روزی میشه که دیگه چهاردست و پا میری و حسابی داری به همه جا دست برد میزنی اینم عکست ماه من

یکی دو روز بود که چهار دست و پا میرفتی وقتی داشتم کیفم رو مرتب میکردم خواستی تا کیف پولمو رو دهنت کنی که من گذاشتمش روی مبل چون میخواستم برم اشپزخونه متاسفانه اشپزخونه مامانی اپن نیست وقتی میرفتم دیگه نمی دیدمت وقتی صدایی ازت نیومد فهمیدم داری کاری میکنی تا اومدم بیرون دیدم بلهههههههههههه برای کیف از مبل گرفتی و بلند شدی فدای صورت ماهت بشم خدا رو شاکرم که بچه ایی سالم و باهوش و تندرست بهمون داد خیلی خوشحال شدم وقتی شما رو سرپا دیدم یه لحظه یاد اولین روزی که بغلت کرده بودم افتادم چقدر کوچیک بودی و حالا هر روز داری بزرگتر میشی الهی شکررررررررررررررررررررررر

فدای تیپت بشم منقه قهه شبیه مش میرزا شدیییییییقه قههقه قهه

دست دسی کردن رو هم یاد گرفتی گلممممممممممممم

 و کاری که دلمو اب میکنه اینکه بوسم میکنی فدات بشم اروم لبای نازتو میاری سمت لبام تا بوسم کنی الهی قربونت بشم من محبتبوس

وقتی داری با خودت حرف میزنی میخوام بخورمت خیلی ماه با خودتو و وسایلت حرف میزنی وسطا فکر کنم وسایلت به حرفت گوش نمیدن سرشون داد هم میزنی  تعجب

هر وقت نماز میخونم هر جا باشی خودتو میرسونی تا مهرمو بخوری دیروز وقتی سر نماز بودم از سجده که بلند شدم یادم رفت مهرمو بردارم شما هم که منتظر میشینی تا مهرمو قورت بدی سریع برداشتی منم که دیگه کلا شکل نماز خوندنم از دست شما فرق کرده و مدل جدید شده وسط سوره حمد گفتم دنیا مامان مهرو نخور بعد خیلی شیک بقیه سوره رو خوندمسکوت از نگاه کردنت فهمیدم کاری کردم اخه می دونی که وقتی مهر جلومه نمی تونم حرف بزنم لابد داشتی با خودت می گفتی مامانم دیگه خیلی با خدا خودمونی شده  هیچوقت صداش در نمیومد یهو چی شددد؟؟سوال

دالی کردنت رو هم دیگه نگو هر چی پیدا کنی می بری روی سرت مثلا قایم شدی قربونت برم من

خیلی خیلی خیلی خیــــــــــــــــــــــلی ماه شدی عروسکمممممممممممممممم به بودنت افتخار میکنمممم

 

            

پسندها (11)

نظرات (11)

مامان دلنیا
16 شهریور 93 15:17
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دنیای نازمون 9ماهه شده. فدااااااااااااااااااااااااااااااااش بشم مننننننننننننننننننن چهار دست وپا رفتنت مبارک. ایشالله دویدنت . ای جونم دست دسی هم میکنه عشقمون. فدای این دخملی باهوش بشم . فدای خنده هات ایشالله همیشه شاد وخوشبخت باشین.
مامان افسانه
پاسخ
سلام خاله جون مهربونمممم خیلی دوستت دارررررررم دلنیای نازمم ببووووووووس خیلی دوستش دارررررررررم بله خاله جونم تقریبا داره اپشنم فول میشه دیگه بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان فاطمه سادات
16 شهریور 93 16:16
عزییییییییزم 9ماهگیت مبارررررررررررررررررررک
مامان افسانه
پاسخ
ممنونمممممممممممممممممممم عزیزم
مامی آتریسا جون
16 شهریور 93 17:43
عزیز دلم نه ماهه شدنت مبارک باشه خاله؛ ایشالله 90 ماهگی و 900 ماهگی و 9000 ماهگی و 90000000000000000000 ماهگیت رو تبریک بگم خاله جونم فدای چهار دست و پا رفتن بشم من دنیا جونم، یه عالمه بوس می فرستم واست عزیزم ای جــــــــــــــــــانم ایستادنش و قربون افسانه جونم اسپند حتما دود کنی عزیزم
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم خیلی مهربونی و همیشه لطف داری دنیا خانمم هزاااااااااااااااااااار تا بوس برای خاله ماه مهربون وگلش دارههههه همیشه سلامت باشی دوست گلمممم اتریسای ماه و ناز وعسلمو ببوس
مامانی شهرزاد
17 شهریور 93 8:50
وااااي افسانه جونم چقدر با نوع نوشتنت حال ميكنم فقط خدا ميدونه انگار باهام حرف ميزني اصلا حس نميكنم دارم از روي نوشته مي خونم . اينم يه هنريه كه شما داري. عزيز دلم دنياي خوشگلم ديگه خانومي شده واسه خودشا هزار ماشاله . نه ماهگيش مبارك باشه . ايشاله 12000000000000000ساله بشه . دوماد نميخواي احيانا ؟؟؟
مامان افسانه
پاسخ
سلام شهرزاد ممهربونم شما همیشه با مهربونی و لطفت شرمنده ام میکنی مرسی از نظر لطفت خیلی ماهیییییییییییییی (چون ازم تعریف کردیاااااا) شوخی کردم کلا ماه و مهربون و دوست داشتنی هستی عزیییییییییزم والا نگی کلاس میذاره ااا دخترم با وجود خیل خواستگاران زیاد که همگی دکتر و مهندسهای اینده هستن فعلا می خواد ادامه شیطنت بده و ما رو بیشتر بیچاره و خسته کوفته کنههه البته حرف اهورای ماهم که بشه قضیه فرق میکنه چون اهورای من گل منه عسل منه عاشقشممممممممممممممممممممممم بووووووووووووووووووس برای شهرزاد عزییییییییییییییزم و اهورای ماه و ناز و گل
مامان سامیه
17 شهریور 93 9:13
دختر خوشگل مامانی از این به بعد هر روز کارهای جدیدی انجام میده ودل ادمو می بره .منتظر کارهای جدیدش باش مامانی نه ماهگیتم مبارک
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزییییییییییییزم خوبی کم به ما سر میزنی ولی ما همیشه به فکر شما و نی نی ناز و ماهتون هستیییییییییییییییییییم مرسی خاله مهربون و گلمممممممممممممممممم
مامان لیلی
17 شهریور 93 10:19
مبارکه مبارکه مبارکه عزیزم نهمین ماهگردت، چهاردست و پا رفتنت، سرپا ایستادنات، کنجکاویهات، دست دستی هات و بوسیدنهات مبارکه عزیز دلم افسانه جون میتونم درک کنم که چقدر شیرینه دیدن این پیشرفتهای بچه... ایشالا که هرروز بهتر از روز قبل باشه و دلتون رو شادتر کنه
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گل و عزیزم ممنونتم مهربونم که همیشه با وجود مشغله کاری بهمون سر میزنی و ما رو پر از لطف میکنی ان شاالله برسام گلمم همیشه سلامت و موفق و پاینده باشه و هر روز شاهد پیشرفتهاش باشی
مامانی شهرزاد
17 شهریور 93 13:27
بووووس واسه دوست مهربونم
مامان افسانه
پاسخ
خیلی ماهیییییییی
مامان هستیا
18 شهریور 93 7:55
دنیا جونم خوشگل خاله 9 ماهگیت مبارک باشه عزیز دلمانشالله 120000000000000ساله بشی گلم. عزیزم خدا رو صد هزار مرتبه شکر که می تونی رو پاهات وایسی گلم انشالله بزودی قدم هم بر میداری خوشگلم
مامان افسانه
پاسخ
سلام خاله ناز و مهربونم مرسی از مهربونیت بووووووووووووووووووس
مامان آنیسا
20 شهریور 93 9:08
مبارک مبارک
مامان سمانه
20 شهریور 93 20:06
دنیا جونم 9 ماهگیت مبارک فدات شم ایشا... 9000000000000000 ساله بشی عزیزم افسانه جون بعد از 9 ماه ک تو شکمت بودو نمیدیدیش حالا دیگه 9 ماه همیشه کنارت بود این ملوسک خانومی جیگر ماشا... هزار ماشا... کلی دنیا خانومی ماشیطون شده ها قربون خنده هاش ک تو خونه میپیچه بووووووووووووس قربون دست برد زدن دنیا جونم بشم دیگه وقتشه ک وسایلای شکستنی رو جمع کنی تا از دست دنیا جونم در امان بمونه دنیا جونم هرچی بپوشه بهش میاد هیچ هم شبیه مش میرزا نشده ماشا... پس کلی بزرگ شده ک بوس میکنه و دس دسی هم میکنه آفرین دنیا جونم یعنی میشه آریسا هم یروز منو بوس کنه وااااااااااااااااای چ حس قشنگیه افسانه جون خدا کوچولوهامونو همیشه سالم و سلامت برامون حفظ کنه افسانه جون دنیای خوشگلم رو حتما ببوس
مامان افسانه
پاسخ
سلام سمانه جون مهربونم خوبی دوست عزیزم؟ همیشه لطف داری ممنون بله دیگه هر روز داره بزرگتر میشه و شیطون تر دیگه هیچ وسیله ایی در امان نیست اونقدرروزها زود میگذره که یه روز چشم باز میکنی میبینی خود اریسا که هیچ بچه اش داره بوست میکنه دوست جونمو واقعا روزی که دنیا بوسم کرد میخواستم پرواز کنم خودت بعدا متوجه میشی ان شاالله خدا همه نی نی ها رو در پناه امن خودش حفظ کنه بوس برای دوست گلم و اریسای نازمممم
فائزه مامانه سوگند
21 شهریور 93 16:30
سلام سلام عزیز دلم نه ماهگیت با تاخیر مبارکت باشه عسلم الهی قربون تیپ مشتیت برم شیطون خانم بزار مامانی نمازشو بخونه ما را هم دعا کنه موش موشی می بوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت راستی افسانه جونم از مامان ثنا الناز خبری نداری من نگرانشم چند بار کامنت گذاشتم ولی جواب نداده اگه خبر داری به من بگو چون خیلی دختر مظلومی بود با اون مشکلاتی داشت واقعا نگرانشم خبرم کن باشه
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گل و مهربونم خوبی خانمی سوگند ماهم خوبه؟ مرسی از مهربونیت در کل خیلی خیلییییییییییییییی خاله مهربونی هستی منم میبوسموتووووووووووووون نه دوست گلم منم بی خبرم خیلی براش کامنت گذاشتم ولی خبری نشد فکر کنم اثاث کشی داشت شاید خونه جدیدشون نت نداره منم خیلی دوست دارم خبری ازش بگیرم چشم عزیزم اگه خبری شد حتما بهت میگم دوست گلمممممممممممم