دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

سومین مروارید عروسکم در اومدددددد

1393/6/22 23:55
نویسنده : مامان افسانه
252 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من فدات بشم که همش منو بابایی رو غافل گیر میکنیمحبت

امروز خونه مامان جون بودیم که دیدم بلهههههههههههه بازهم اب دهنت راه افتاده مثلا خواستم ادای مامانای همه چیز بلد رو در بیارم خیلی شیک گفتم حتما تا چند وقت دیگه میخواد دندون در بیاره که این طوری شده

بعد انگشتم و کردم دهنت دیدم وااااااااااای دندون بالاییت بیرون زدهههههههدر اینجا باید خاطر نشان کنم دستامو شسته بودم عزیزمزیبا

فدای تو بشممممممممممم البته اینم بگم که خیلی ضایع شدم خوب مادر شما هم یه کارایی میکنی هااا اول دندون در میاری بعد اب دهنت راه میوفته؟سوالسوال

خلاصه مبارکت باشه گلم

از این به بعد فکر کنم بعد از خوردن کنترل ها و انواع درب ظروفها و سر و صورت عروسکهات و ... به خوردن مبل و میز و هر چی ببینی رو بیاری عسلمممممم

پسندها (6)

نظرات (7)

مامان دلنیا
23 شهریور 93 12:11
الهی فدای اون صورت ماهت بشم که روز به روز ملوستر ونازتر میشی مبارکههههههههههههههههههه مروارید نازت.
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم خالههههههههههه جونمممممممممممم عاشقتممممممممممم
مامی آتریسا جون
23 شهریور 93 17:31
مبارکت باشه خاله جـــــــــــــــــــــــــــونم، الهــــــــــــی من فدای تو بشم قند عسلم افسانه جونم کی ایشالله آش بخوریم؟؟؟
مامان افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم ان شاالله اش رو گذاشتم واسه روزی که همه دوستهای وبلاگی دور هم جمع بشیماگه میشد چی میشددددد
مامان صفورا
24 شهریور 93 0:47
مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکه خاله فدات
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم خاله مهربونمممممممممممممممممممممممممممم
فائزه مامانه سوگند
24 شهریور 93 1:41
وای سومین مرواریدت مبارررررررررررررررررررررررک خاله عزیزم مبارکت دیگه مامانتو غافلگیر نکن قبلش بهش بگو خوب
مامان افسانه
پاسخ
سلام خاله مهربون گلم مرسی خاله جونمممممممممم چشم خاله جون
مامان هستیا
24 شهریور 93 12:29
سومین مرواریدت مبارک باشه خوشگل خاله
مامان افسانه
پاسخ
سلام خاله مهربونمممممممممممم مرسی بووووووووووووس
مامانی شهرزاد
25 شهریور 93 10:40
من از همين جا ميخوام اعلام كنم قصد اينو دارم كه درسته قوربون اين دختر ناز برم . آيا اجازه هست ؟؟؟؟؟ واااااااااااااااي افسانه اصلا نمي تونم خودمو كنترل كنم در مورد دخترت . يعني واقعا دوست داشتنيه . انشاله مباركش باشه عزززززززززززززززززززيز دلم . هميشه خدا پشت و پناهش باشه اين عسل طلاااااااااااااااااااااااااارو . از طرف من ببوسش محكممممممممممممممممممممممممممم همچين كه جيغش در بياد . باشههههههههههههههههههه ؟؟؟؟؟
مامان افسانه
پاسخ
سلام شهرزاد جونم هم خیلی ماهی هم خیلی مهربونی عزیییییییییییییییییییییزم خدا نکنه همیشه زنده باشی دوست خوشگلممممم چشم حتما بوسش میکنم اتفاقا با بوس محکم داد میزنه فکر کنم کلاس میزاره باور کنمنمبه همین اندازه اهورای نازمو دوست دارم خیلی اقا و با وقاره فداش چشماشم میشم دربستتتتتتت خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی عاشقتونیممممممممم
مامان لیلی
26 شهریور 93 11:08
ای جووونم! سومین مرواردتم مبارک.... دیگه کبابه رو بزن تو رگ خاله جون
مامان افسانه
پاسخ
سلام خاله جونم والا از وقتیدندون در اوردم به جای من همش به مامانم کباب میدن میگن مامانت بخوره عصاره اشو تو میخوری نمیدونم دیگهههههه