دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

دنیا نگو زلزله 40 ریشتری بگووووو

1393/7/15 1:55
نویسنده : مامان افسانه
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل محمدی من محبتمحبتمحبت

اول از همه ده ماه شدنت مبارک خوشگلم بوسبوسبوس

امروزا دیگه شلوغ کردن و شیطنت رو به اووووووووووووج خودش رسوندی همش با خودم میگم شانس اوردم پسر نشدی اخه میگن پسرا شیطونترن ولی عزیزم شما با ذخیره انرژیی که داری 20 تا پسربچه رو حریفی نانازمسوتباور کن جدی میگم خیــــــــــــــــــــــــــــــلی فعالیتت بالاست عسلمگریه

دیگه من به شخصه اعلام میکنم کلآ کم اوردماتاق خودمون رو تمیزمیکنم میری اتاق خودتو میریزی بهم اونجا رو تمیز میکنم حال و میریزی بهم اونجا رو تمیز میکنم اشپرخونه رو هدف قرار میدی وقتی یه لحظه خونه رو میبینم مثل برق گرفته ها میشم اونقدر دنبالت می دویم دیگه دلم میخواد بشینم گریه کنم

یه لیست از کارات تهیه کردم تا وقتی که بزرگ شدی و گفتی پس چرا من خواهر یا برادر ندارم اینو بخونی و خودت جواب خودتو بگیری

1 از هرجا دوست داری میگیری بلند میشی برای نشستن سر من داد میزنی تا بیام بنشونمت چون بلد نیستی بنشینیسکوتومن باید سریعا خودمو بهت برسونم تا کل همسایه ها خبر نشدن

2با وجود حساسیت من روی شیشه ها تا من دستمال میکشم به حالت دو میایی انگشتاتو هزار بار میزنی به اونا تا لک بشه و من دوباره پاک میکنم تا میبینی پاک کردم اگه وایستاده باشی سرم داد میزنی که بیا منو بنشون تا برم شیشه رو لک کنمیعنی این کار ما هزار بار تکرار میشه تا من از رو برم و وقتی شما خوابی برم شیشه ها رو پاک کنم ولی تا بیدار میشی اولین کارت لک کردن شیشه هاست

3 فقط برای ریختن اتاقت اونجا میری وقتی همه جای اتاقتو می ترکونی و خیالت راحت میشه دیگه کاری نداری از اتاق میایی بیرون حالا اگه من برم جمع کنم پشت سرم غرغر کنان میایی و من هرچیزیو سر جاش میذارم شما میندازیش

4 کافیه من اشپزخونه بررررررررررررررم دیگه هیچی یعنی پشت سرم میایی که انفجاری عظیم ایجاد کنی اگه من یه قابلمه بردارم شما دوتاشو برمیداری اگه من 2تا قاشق بردارم شما 12تاشو برمیداری کلا هرچی ظرف و ظروف دارم میاری جلوی چشمامبعد هربار اشپزی باید3ساعت هم اشپزخونه تمیز کنم

5 عاشق اینی خودت بری دستشویی فکر میکنی اونجا خبریه هرکی میره تو رو نمیبره

کافیه یکی بره دستشویی پشت سرش اونقدر به در میکوبی و میچسبی به در که طرف یادش میره برای اصلا برای چی رفته بود اون تو

6 تا بابا میره سمت جا رختی تا لباس بیرونشوبپوشه از اگه سرپا باشی مامور نشوندنت که من باشم باید سریع وظیفه امو انجام بدم تا شما بری و اویزون بابابشی تا ببرتت بیرون حالا خدا نکنه شما رو نبره پشت در واحد میشی شده یک ساعت همش با گریه جانسوزی میگی بابا دد یعنی بابا رفت ددر منو نبرددخطاالبته وسطای سوگواریت یه سر میری یه جایی که دم دست باشه رو منفجر میکنی  بعد دوباره میایی پشت در میشینی و شروع میکنی بابا دد

7 خدا نکنه بخوام لباست وعوض  کنم دیگه هیچی کلا اون لحظه برنامه داریم کل شهر میفهمن که شما داری لباس عوض میکنی فقط از دستم در میری منم دنبالت البته توی تصویر اون گاوه من نیستما عکس دیگه ایی نبوددخندونک

8 علاقه خاصی به خوردن دستمال کاغذی و کاغذ داری همیشه باید داخل دهنتو چک کنم که نکنه از کاغذی چیزی خورده باشی

9 و از همه وخیم تر اینکه تازگیا بجای مامان به من و مامانی میگی ننه این یعنی چی دخترممممم یعنی اینقدر ما رو پیر میبینی

راستی امروز  در حموم باز بوده دیدیم صدات نمیاد اومدم دیدم توی حموم نشستی داری  تیکه  صابون افتاده کف حموم رو با چه لذتی میخوریسبز یعنی دلم میخواد برم توی جزیزه دور افتاده تا یه کمی اونجا راحت بخوابم و استراحت کنم

بابایی مهربون تا از سر کار میاد هرچقدر هم خسته باشه سریع شما رو از من میگیره و کلی بازی میکنه تا منم کمی استراحت کنم امشب دیگه کم اورده بود میگفت دنیا رو بندازیم توی ظرف شیشه ایی نتونه جایی بره

ناراحت نشی دخترمااا ولی من خیلی از این طرح استقبال کردم

فقط خدا رو شکر که شبا شارژت تموم میشه و حسابی میخوابی

یه مطلب مهم جا افتاد اونم اینه که من و بابایی عاااااااااااااااااااااااشقتییییییییییییم دور دونه با تموم این حرفا اگه نمیومدی تو زندگیمون کی میخواست اینهمه نشاط و عشق و صفا با خودش بیاره گلمممممم

(اینارو گفتم کمی تحت تاثیر فشار عاطفی قرار بگیری یه کوچولو کمتر شیطنت کنیزبان)

راستی عشقم عید قربانت هم مبارک باشه پارسال تو شیمک من بودی و امسال به جمع کباب خوری روز عید اضافه شدی و با اون دندنای دو تا و نصفه ات  کلی تو خونه باباجون کباب خوردییییی

پسندها (14)

نظرات (15)

مامان هستیا
15 مهر 93 8:27
سلام عزیزم ده ماهگیت مبارک باشه گلم خوشگل خاله کلی به کارات خندیدم اول صبحی مامانی حالا کجاشو دیدی عزیزم کم کم که بزرگتر میشن شیطونتر و شلوغتر میشن
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونتم کلا وظیفه ما شاد کردن دل ملته یعنی از این شیطونتررررررررررررررررررررررر
مامان دیانا گلی
15 مهر 93 9:04
ده ماهگیت مبارک فلفلک. مامانی تموم مطالبی که واسه دنیا خانم نوشتی ما هم داریم البته یه ذره کمرنگ تر.ولی خیلی به نظافت خونه اهمیت نده دنیا خانم تو الویته عزیزم
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم خوبی عزیزم خوشبحالتون که حداقل کمرنگترهسعی میکنم اهمیت ندم ولی اگه نیم ساعت خونه رو تو تمیز نکنم منم لای وسیله ها گم میشم
مامی آتریسا جون
15 مهر 93 9:59
اول از همه ایشالله که خوب خوب شده باشی جیگر خاله 10 ماهه شدنت مبارک باشه دنیا جـــــــــــــــــــــونم ایشالله 100 سالگیت عزیزکم آی فدای شیطونی هات بشم من؛ فدای ننه گفتنت بشم الهــــــــــــــــــــــــــــــی افسانه جونم به جای منم بخورش
مامان افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم الان خوبه ممنونم خاله نازممممممممم خدا نکنه دوست گلم همیشه سلامت باشی کجای ننه گفتنش خوبههههههههههههههههه اتریسای ماهمو ببوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان فاطمه سادات
15 مهر 93 11:49
خدا رو شکر که دنیای ما سالمه و کلی بازی گوشی میکنه دوست داشتم الآن اونجا بودم و بغلت میکردم فشارت میدادم. ای خدااااااااااااااااااااااااااااا که چقدر تو قتدیییییییییییییییی
مامان افسانه
پاسخ
واقغا دوستم خوبم خدا برای هیچ بچه ایی مریضی نخواد نمیدونستم چیکار کنم داشتم سکته میکردم بوووووووووووووووووووووووووووووووس برای خاله و دوست مهربونمممم
مامان سمانه
15 مهر 93 12:28
سلام افسانه جون و هزاران بار خسته ناشید بابت کارای دنیا راستش هم خنده ام گرفت هم و هم استرس گرفت ؟؟؟یعنی همچین چیزایی منتظر منم هست؟؟؟ وااااااااااااااااااااااااااای بر من راستی دنیا جونم چقدر ناز شده جیگر شده فداش بشم
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم منونم بلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه پس چی فکر کردی نبین الکی اینطوری اروم خوابیده ها نههههههههههههههه این بچه ها کافیه 4ماهو رد کنن ههههههههههشوخی کردم همه چیز نی نی ها باحاله ولی خداییش بچه داری سختههههههههههههههههههههههههههههههه چشمات همیشه لطف داره دنیای ما رو ناز میبینههه
مامانی شهرزاد
15 مهر 93 15:38
واااااااااااي افساااااااااااااااااااانه جووونم يعني روده بر شدم از بس خنديدم از دستت . بهت گفته بودم عاااااااااشق سبك نوشتنتم الانم باز دوباره ميگم يعني اينقدر قشنگ مي نويسي من خودمو اونجا حس ميكنم . عزيزم ناراحت نباش تمام اين مراحلو ما هم داشتيم از كاغذ خوردنشون گرفته تا .... بزرگ ميشن بالاخره . ولي قضيه صابون خيليييييييييي با حال بود . تورو خدا مواظبش باش هزار ماشاله خيلي شيطونه كار دست خودش نده ي ووووووووووووقت خيلي عااااااااشقتونم
مامان افسانه
پاسخ
سلااااااااااااااااام والا تنها کاریه که از دستم بر میاد تعریف از خود نباشه ها من کلا خیلی ماهمممدور از شوخی شما خیلی لطف داری عزیزم شرمنده ام نکنامیدوارم دیگه زودتر بزرگ بشههههه من و دنیا هم خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی عاشقتونیمممم
فائزه مامانه سوگند
15 مهر 93 20:02
ده ماهگیت مبااااااااااااااااااارک خاله جون اولا عکسات خیلی جیگره نانازه عزیزم بعد هم الان سوگند گریه می کنه دوباره میام می بوووووووووووووووووووووووسمتون
مامان افسانه
پاسخ
سلام خاله جونم ممنونم پس نیومده رفتی؟؟؟؟؟سوگندنازمم ببوس
مامان بهی
17 مهر 93 8:41
ده ماهگيت مبارك خوشگل خانم شما كه بدتر از پسر مني من فكر ميكردم پسر من شيطونه خدا حفظت كنه كلي خنديدم بوووووووووووووووووووس
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون به وب دخملی اومدی پس پسملی شما هم همین طوریه روی ماهشو ببوس
دنیا
17 مهر 93 9:02
سلام عزیزم. با کلی تاخیر اومدم و عکسای جدید گزاشتم تو وب. منتظر حضور گرمت هستم. دنیای گلتو جای من ببوس.
مامان صفورا
19 مهر 93 8:09
سلام عزیزم ، ماهم ، قشنگم 10 ماهگیت مبارک عزیزم من ی شانس بزرگ آوردم این بود که بیتا دیر افتاد چاردسو پا الان که هم راه میره هم چاردسو پا به قول شما همه جا منفجر میشه ولی همیشه میگم خدا بچه صحیح سالم باشه شلوغکاری کنه عیبی نداره ایشالا تنتون سلامت باشه عزیزم میبوسمتون
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم ممنونمممممم میدونم دوستم همه کارای دنیا برام نووووووووووشه بیتای ماهمو ببوووووووس
مامان یه پسر بازیگوش
19 مهر 93 10:57
سلام.دنيا جون رو با افتخار توي سال پاييني هاي پسرم لينك كردم.به جمع همكلاسي ها خوش آمديد
مامان لیلی
22 مهر 93 12:44
مباااااااااااااااااااااارکه عزیزم..........10 ماهگیت مبارک ایشالا سالم و شاد زیر سایه مامان و بابا سالهای سال زندگی کنی و مایه شادی هم باشید. قربون اون شیطونیات بشم من الهی همیشه تنت سالم باشه و به همین شکل دنیای اطرافت رو کشف کنی
مامان افسانه
پاسخ
سلام خاله ماه و گلم ممنونممم بلـــــــــــــــــــــــــه همچنان دارم به اکتشافاتم ادامه میدممممم
مامی فاطمه خانوم
23 مهر 93 11:11
ماشاالله عزیزم چه ناز شده من دخترم خیلی گریه میکنه برای همین نمیتوم زیاد سر بزنم!
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم خوبی وایی دخملی ما دنیا امدههههههههههههه مبارکهههههههههه فداش چرا خبر ندادی عکسی چیزی عیبی نداره دوست گلم کلا بچه داری سخته هر روز سخت تر از دیروووووووووووزولی همه اینا یعنی خود خود خود عشقخیلی ببوسششششششششششششش
مامان نیلا
10 آبان 93 12:19
عزیزم ده ماهگیت با تاخیر والبته یازده ماهگیت پیشاپیش مبااارک عسل خانم افسانه جون زلزله خانوم همیشه سلامت باشه ماچش کن پری کوچولو رو ملسی فراوووووووووون چشممممم عزیزم شما هم نیلای نفسی رو بوسه بارونش کن
نگین
20 دی 93 14:17
سلام .خوبید؟ وای که چقد این پستتون عالی بود .کلی خندیدم برا شیطونی های دنیا جون....بخصوص مورد 5 دیه ماجرایی داره واسه خودش .ولی خوداییش این شیطونی هاش هم شیرینه ها اگه ساکت بود شما سوژه نداشتید که ولی الان بهترین سوزه هست برا شادی .بوسسسسسسسس به لپای ناز دنیاجون این گل ها هم تقدیم به مامان مهربونش که این وبلاگ قشنگ رو براش درست کرده
مامان افسانه
پاسخ
سلام نگین عزیزم خوبی ؟ شرمنده کهزیاد بهه وبت سر نمیزنم یکم زیادی سرم شلوغ شده بله دیگه دنیا خانمه و شیطنتهاش و شیزینی کاراش ان شاالله قسمت خوتون بشه این همه عشق