دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

دردناک و تلخ

1393/8/25 0:29
نویسنده : مامان افسانه
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستهای گلم

 

قبل از هر چیزی از اینکه مثل همیشه جویای احوال ما بودید ممنونممممم

 

ولی با خوندن کامنت عاطی جون دوست عزیزم با خودم گفتم کاش هیچ وقت به

 

وب نمیومدم تا این خبر بد رو

 

نمیشنیدم با فهمیدن این خبر احساسی بیان نشدنی بهم دست داد انگاری قلبم

 

میخواست بایسته

 

برسام عزیزمون کوچولویی که مثل فرشته ها بود حالا پیش ما نیست و من

 

دلیلش رو نمیدونم فقط میدونم که

 

الان پیش خداست و کنار فرشته هاست برای عاطی نازم از خدا صبر میخوام و

 

امیدوارم خداهمه بچه ها رو از

 

بلاها حفظ کنه.

 

عاطی جونم پیام تسلیت من و همه دوستان رو بپذیر .

 

از خدا میخوام قلب نا ارومت خیلی زود التیام بگیره و بتونی با خواست خدا کنار

 

بیایی دوست مهربونم.

 

 

پسندها (2)

نظرات (10)

مامانی شهرزاد
25 آبان 93 8:31
افسااااااااااااااااااااااااااانه عاطي كيه ؟؟؟ از بچه هاي وبلاگه ؟؟؟؟واااااااي خداي من چرا كوچولوش فوت شده . خيلي ناراحت شدم خيلي حالم گرفته شد ايشالا خدا بهش صبر بده اگه امكان داره آدرس وبشو بده برم بهش تسليت بگم
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم ادرسش تو پیوندهای وب هست ولی دیگه وب نمیاد دیشب که با هم چت میکردیم گفت دیگه نمیخوام وب برسام برم
مامی آتریسا جون
25 آبان 93 9:27
افسانه جونم، چی شده؟ عزیزم تو پیوندها وبش رو داری؟؟؟ حالم یه جوری شد
مامان افسانه
پاسخ
بله عزیزم وب برسام
مامانی شهرزاد
25 آبان 93 12:13
افسانه از صبح كه اين خبرتو خوندم به قدري حالم گرفته شد كه نتونستم هيچ كار ديگه اي بكنم . نگفت علتش چي بوده آخه چرا ؟؟؟؟ اي خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان هستیا
25 آبان 93 12:42
سلام خانمی از وقتی این خبرتو خوندم حالم خیلی بد شده چرا چی شده؟ بچه سالم بوده این اتفاق افتاده یا نه مریض بوده ؟ خیلی خیلی شرایط سختیه خدا به مادرو پدرش صبر بده
سما مامان مرسانا
25 آبان 93 14:02
سلام عزيزم چقدر توپولويي شما دلم آب افتاد گلم به منم سربزن با افتخار لينك شدي تو هم بلينك
مامان فرشته به نام برسام
25 آبان 93 17:34
دوستای خوبم از همتون التماس دعا دارم . خیلی روزای سختیه خیلی سخت دعام کنید
مامان فرشته ای به نام برسام
25 آبان 93 17:40
مامان افسانه دوست مهربونم نمی دونم چطور اینهمه لطف و محبتتو پاسخ بدم . فقط می تونم بگم دوستتون دارم
مامان افسانه
25 آبان 93 17:56
این چه حرفیه عاطفه تو رو خدا این حرف رو نزن یه مادر مادره فرقی نمیکنه انگاری این مصیبت سر من اومده همدردی ناقابل ترین کاریه که میشه کرد فقط ازت میخوام محکم باشی و به یاد مهربونی خدا باش پاداش این امتحان خدا باید خیلی برات بزرگ باشه بنده های عزیز سختتر امتحان میشن عزیز دلم
mahboobe
25 آبان 93 18:10
سلام .ميشه آدرسه وبش رو بدين لطفا
مامانی شهرزاد
25 آبان 93 19:03
مامان عاطفه قلبم داره از جاش در میاد. بخدا امروزم همش به گریه گذشت خدا بهت صبر بده خدا بهت صبر بده. منو هم شریک غمت بدون عزیزم