دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

خدا مهربونی کرد تو رو سپرد دست خودم دستاتو گرفتمو فهمیدم عاشقت شدم

1393/9/18 0:50
نویسنده : مامان افسانه
2,063 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک نازم

فرشته همه چیز تموم خونه ما تولدت مبارک

امروز یک ساله شدی

یک سال عشق و مهربونی

یک سال پیش در همچین روزی ساعت  14:30 دست کوچیکت رو تو دستام گذاشتی و لمس صورتت برام قشنگ ترین حسها بود و شنیدن صدات طنین شروع عاشقانه ایی ناب رو صدا میزد

از تو ممنونم که به دنیا اومدی تا من در کنار تو ارامش بگیرم

بابایی برای اومدنت برای دیدنت لحظه ها رو می شمارد  با دیدنت زیباترین اشک رو ریخته بود

و تو حالا یکساله دخمل ناز بابایی شدی

اومدنت من و بابایی رو عاشق تر کرد

اومدنت برای ما یعنی بدونیم که دیگه حلقه وصلمون کامل شده و ناگسستنی

عاشقانه عاشقتیم و بی اندازه دوستت داریم دنیای قشنگ زندگی مـــــــــــــــــــــــــــــا


امسال بخاطر ماه صفر نمیخواستیم تولد بگیریم ولی هم من هم بابایی خیلی دوست داشتیم یه کارایی بکنیم به خاطر همین 4روز مونده به تولدت تصمیم گرفتیم یه تولد ساده بگیریم و برای شام خانواده من و بابایی رو دعوت کنیم محمد عزیزمم چون همیشه به فکر منه گفت شام نذار تا خسته نشی غذا رو از بیرون میارم اینطوری خیلی خوب شد منم اصلا خسته نشدم و همش پیش مهمونا بودم مرسی عشقممممممحبتمحبت

شب تولدت خیلی خسته بودی و خیلی بی تابی کردی هربار که کیک رو می اوردیم تا ببریم گریه میکردی فکرکنم از شکلش میترسیدیخندونک اونقدر بی حوصله بودی نمیذاشتی یه کلاه تولد سرت بذارمکچل حتی نشد یه عکس درست حسابی ازت بگیرم گلمغمگین

ولی همین که مهمونا رفتن تازه شارژ شدی و کلی با خودت  حرف میزدی و بازی میکردی و انگار نه انگار همون دنیای چند ساعت قبلیدلخور

بابایی هم خیلی دوق داشت از هیچ چیزی دریغ نمیکرد و هر کاری برای خوب شدن تولدت انجام داد که خیلی ممنونمممممممم عشقمممممممحبتمحبتمحبت

بگم از کادوهات که من و بابایی برات النگو خریدیم مامانی و باباجون هم جفت دیگه النگو رو برات خریدن خاله یلدا هم چون همش پیش ما بود وقت نکرد چیزی بخره و نقدی کادوش رو داد و فرداش رفتیم و برات یه تاب خریدیم خانواده بابایی هم با فاطمه مهربون و عمو مصطفی یه زنجیر و اویز برات خریده بودن و مامان بزرگ بابایی هم برات یه ماشین خریده بود که خیلی خوشت اومده بود به جای اینکه روش بشینی ازش میگرفتی و راه میرفتی و کلی  راه رفتن رو تمرین کردی و عمو حسن و سمانه جون هم برات لباس اورده بودن  از همه مهمونا بابت کادوهاشون ممنونیمممممزیبا

در کل شب خوبی بود خاله یلدا و مامانی از 2 روز قبل اومدن تا کمک کنن ولی در اصل کل کارا رو اونا کردن  و بعد رفتن بقیه موندن و کلی تو مرتب کردن خونه کمک کردن و مامان مهربونمم کل ظرفهای مهمونی رو شست محمد عزیزمم همهشون رو خشک کردو جمعشون کرد تا من زیاد کار نکنم خیلی ازشون ممنونم که هیچوقت تنهام نمیذارنمحبتبوس

راستی شیرینی های تولدت کار خودم بود همه میگفتن خیلی خوب شدهزیبا

اینم چندتا عکس از شب تولدخسته

کار تزیین با بابایی بود وقتی شما خونه مامانی بودی ما اومدیمو خونه رو تزیین کردیم وقتی اومدی تا نیم ساعت همش سقف رو نشون می دادی و از تعجب همش میگفتی اِ اِ بوس

اینم میز که کار خودم بودبغل

اینم شیرنی های خوشمزه منچشمک

کلا این شکلی بودیغمگین

 

(دخترک نازم ببخشید که همه چیز عالی نبود )

پسندها (11)

نظرات (26)

مهزاد مامان عرفان
18 آذر 93 11:28
عزيزم مباركه تولدت خيليقشنگه كادوها. ميشه بپرسم مشينشو چند گرفتين؟ خيلي قشنگه/ منم براي عرفانم ميخوام
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم لطف داری عزیزم من ماشینو نخریدم مادر بزرگ همسرم خریده ولی فکر کنم 50 یا 60 خریده قابلت رو نداره عزیزمممم
مامان الی
18 آذر 93 11:38
عزیز دلم تولدت مبارک .الهی 120 ساله باشی.چه تولدی مامان افسانه برات گرفته .دستش درد نکنه.همیشه شاد باشید و در پناه خدا
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خیلی لطف داری
مامانی شهرزاد
18 آذر 93 12:09
واااااااااااااااااااااااااااااااااااي عشقم تولدت مبارك باشه انشاله زير سايه پدر و مادر مهربونت هزار ساله بشي و به تمام آرزوهاي قشنگت برسي . افسانه عزيزم خسته نباشي واقعا همه چي عااااااااااالي بوده . هنرمنديا خبر نداشتم شيرينيات دهنمو آب انداخت . دست همگي درد نكنه . اهورا هم خرداد ماه كه تولدشو گرفتم همش بدقلقي ميكرد . اميدوارم سال ديگه بزرگ تر ميشن عاقل تر شن حداقل بذارن آدم دو تا عكس درست و حسابي ازشون بگيره .
مامان افسانه
پاسخ
سلام شهرزادی خوبی دوست عزیزم من که حسابی شرمنده ام این چند وقت نشد یه اس ام اس بهت بدم اره بابا من خیــــــــــــــــــــــلی هنرمندممممم راستی اهورا بهتره ؟؟ ان شاالله سری بعد بهتر بشن خیلی دلم میخواست میتونستم عکس خوبی میگرفتم که نشد روی ماهتو می بوووووووووووووووووسم
دنیا
18 آذر 93 13:28
.arezoo mikonam hamishe dar panahe khoda va zire sayeye pedar o madaret bozorg shielahi fadat besham nafasam.omidvaram 120 sale shi khoshkelam
مامان افسانه
پاسخ
مرسی دنیا جونم خیلی مهربونی عزییییییییییییییزم
مامی آتریسا جون
18 آذر 93 17:20
سلام افسانه جونم، خوبی گلم دلم واستون تنگ شده بود حسابـــــــــــــــــــــــــــی دنیا جونم تولد یک سالگیت مبارک باشه عزیزم مامان افسانه حسابی سنگ تموم گذاشتی، همه چی عالیه، تزیینات بابایی که حرف نداره وااااااااااای شیرینی ها که معرکه ست؛ خیلی خوشگلن ، حتما خیلی هم خوشمزه ن نوش جــــــــــــــــــــــــون دنیا جونم کیک تولدت خیلی ناز شده عزیزم درست مثل خودت، بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست مهربونم منم خیلی دلم براتون تنگ شده بود بی نتی خیلی سختههههههه خیلی به شما دوستهای گلم عادت کردم مرسی خیلی لطف داری ما اینیم دیگهههههه مرسی خاله مهربونم دوستت دارررررررررررررم
مامی آتریسا جون
18 آذر 93 17:21
افسانه جون، دست مامانی و خواهر گلتون ( یلدا جون ) هم درد نکنه
مامان افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم
حمیدومحبوبه
18 آذر 93 21:52
روز تو، روز صدور شناسنامه عشق است.. دنیا کوچولویه نازنازی تولدت مبــــارک
حمیدومحبوبه
18 آذر 93 21:54
روز تو، روز صدور شناسنامه عشق است دنیا کوچولویه نازنازی تولدت مــــبارک
مامان افسانه
پاسخ
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنونممممممممم
حمیدومحبوبه
18 آذر 93 21:58
روز تو، روز صدور شناسنامه عشق است دنیا کوچولویه نازنازی تولدت مبــــــارک
مامان افسانه
پاسخ
خیلی خیلی خیلی خیلی ممنونممممممممم
حمیده
18 آذر 93 22:11
سلام عزیزدلم افسانه عزیزم تولد دنیات مبارک ایشالا عروسش کنی ... افسانه خیلی دوستت دارم خیلی حرفات ارومم میکنه ... ولی انگار روحم شکسته خسته ام ... برام دعا کن ... ولی ممنون خدام
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گل و خوبم با مهربونیت شرمنده ام نکن تو خیلی لطف داری منم خیــــــــــــــــــــلی دوستت دارم این روزها هم به خوشی تموم میشه حمیده عزیزم توکلت به خدا باشه
محبوبه جوونم وحمیدرضا
18 آذر 93 22:15
خدای بخشنده را شکرگزار و نوزاد بخشیده بر شما مبارک. امید که بزرگ شود و از نیکوکاریش بهره مند گردی. ( امام علی (ع) ) دنیا کوچلوی خوشگل تولد مبارک ان شالله 120ساله شی
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوستای عزیزم ممنونم لطف دارین ان شاالله قسمت شما
مامان هستی
18 آذر 93 23:11
سلام افسانه جون خسته نباشی. دنیا جونم خوبه؟ الهی قربونش برم که اینجوری اخم کرده تولدت مبارک باشه خاله جونی ایشاالله که 120 ساله بشی جوجویی واسه دنیاجیگر و ایناهمواسه افسانه جون
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم همیشه زنده باشی ممنونمممممممممممممممممم خیلی دوستتون دارییییییییییییییییم
مامان صفورا
19 آذر 93 0:48
لبت شاد و دلت خوش چو گل پرخنده باشی بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی تولد، تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک سلااااااااااااااااااااااام تاخیر منو ببخش افسانه جان ی خسته نباشید به مامانو بابای مهربون دنیای نازم میگم ساییتون رو دختر تون مستدام باشه ی شکایت کوچولو به دنیای نازم " چرا همکاری نکردی واسه تولدت خاله عسد خوشچل نندادی ما هم آرزو داشتیم مگه چیه هااااا" دوووووووووووووووووووووووووووووووووستتون داریم ماماننیه بیتا گلی
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم خوبی دشمنت شرمنده منم خیـــــــــــــلی شرمنده ام که این چندوقت نشد یه اس ام اس بهت بدم باورکن از بس کار داشتم بله این دخملی تا تونست گریه کرددددددد یعنی کلا عدم همکاری بود روی ماه بیتای خوشگلمو ببوووووووس
مامان صفورا
19 آذر 93 0:50
افسانه جان دنیا و نیکا نوحی با هم تو ی روز به دنیا اومدن هاااا میدونستی ؟؟؟؟ عایا؟؟
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم بله میدونستم گلمممم
مامان زری
19 آذر 93 4:01
به به چه تولد قشنگی تولدت مبارک عسل خاله الهی چقدرم مامان افسانه ی خوبت خوب توضیح داده که چقدر تو تولدت همکاری کردی راستی دست بابای مهربونتم درد نکنه
مامان افسانه
پاسخ
خخخخخ منم دیگه دست به شکایتم خوبه حقشه خیلی اذیتم کردددددددد خواهش میکنم وظیفه بوده
مامان دیانا
19 آذر 93 11:34
تولد گلی جون مبارکه عزیزم.از شانس دخملیهامون اولین جشن تولدشون به خاطر ماه محرم وصفر خیلی شاد برگزار نشد وصرفا هدف دور هم جمع شدن بود.ولی اشکال نداره.انشالله تنشون سالم باشه و سالیان سال زنده باشن وعاقبت بخیر.دنیای گلمو ببوس.وبه بابایی مهربونش هم تبریک بگید
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم اره تا چندسال همینطوریه ولی خوبه چون موقعی میشه یه جشن حسابی گرفت که خودشونم بزرگ شدن و بجای گریه لذت میبرن دنیا خانم که جز گریه هیچ کاری نکرد
مامان دلنیا
20 آذر 93 15:18
سلام عزیزم. وای شرمندم بخدا دیدی که 15ماهگی دلنیا هم بایه هفته تاخیر نوشتم. مبارکههههههههههههههههههههههههههههههه دنیای نازمون یه ساله شده . ایشالله 120 ساله شه. به به چه جشن باصفایی چه مامانی باسلیقه ای . خیلی خوشکله . کیکیشم خیلی نازه. فدای اون چشمات عسل خاله قربونت برم الهی
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم دشمنت شرمنده این حرفها چیه عذرت موجحه با این وروجکهامگه میشه تند تند اومدنت منم ازخودت بدترم لطف داری چشمات قشنگ میبینه ممنونم گلممممم
مامان فرشته
20 آذر 93 15:50
دنیای نازنینم تولدت مبارک عزیز دلم
مامان افسانه
پاسخ
سلام عاطفه عزیزم خوبی دوست گلم چقدر برات pm دادم ولی جواب ندادی خیلی دلم برات تنگ شده ان شاالله بهتری عزیزم خیلی خیلی خیلی خوشحالم کردی ممنونم روی ماهتو میبوسممممم
مامان سمانه
21 آذر 93 16:07
افسانه ج.ن تولد فرشته ی کوچولو رو از ته قلبم تبریک احساس میکنم باید حس خیلی قشنگی باشه ک عزیزتین کست 1 ساله بشه ، انشا.... 120 ساله بشه عزیزم حتما ببوس خوشگل خانومو
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزیزم واقعا خیلی حس قشنگیه ان شاالله تولد 120 سالگی اریسای نازمو بگیری خیلی لطف داری
مامان هستیا
23 آذر 93 7:19
سلام عزیزم سلام خوشگلم تولدت مبارک انشالله 120 ساله بشی عزیزم دست مامان و بابا درد نکنه اینهمه برات زحمت کشیدن. افسانه خانم معلومه شما خیلی کدبانو هستید واقعا شیرینیهاتون به ظاهر که خیلی عالی هستند حتما طعمشون هم خوشمزه شده
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گل و ماهم بلههههههههههه من خیلی عالی اممممممممالبته مجازینه بابا اینطورها هم نیست ولی شیرینی ها خوب شده بود مهمون ها خوششون اومده بود شرمنده که چیز قابل تعارف نیست
مامان نیلا
24 آذر 93 16:44
دنیا خانم نازنینم تولدت هزاران بار مبارکـــــــــــــــــــــدوست داررررریم افسانه جان عزیزم دست همگیتون درد نکنه همه چیز عالی بود حسابی به زحمت افتادین انشاا... همیشه به شادی باشین
مامان افسانه
پاسخ
سلام عمه فاطمه مهربونممممم خیلی مرسی بوووووووووووووووس خواهش میکنم فاطمه عزیزم شما زحمت کشیدید گلمممم
مامان نیلا
24 آذر 93 17:11
عزیزم بیسکوئیتها واقعا عالی بودن ممنون
مامان افسانه
پاسخ
نوووووووووووش جونت عزییییییزم گوشت تنت بشههههههههههههههه حتما بازهم برات درست میکنم عزیییزم
مامان میم
28 آذر 93 0:20
به به مبارکه تولد خانم کوچولو همه چیز عالیه خسته نباشین مامان خانم
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم مرسی از نظر لطفت
مامان فاطمه سادات
6 دی 93 16:57
مبارک باشه خاله جون
مامان افسانه
پاسخ
ملسی خاله مربونممممممممممممم
مامان لیلی
7 دی 93 10:42
وااااااااااااااای عزیییییییییییییییییییییز دل خااااااااااااااااااااله تولدت مبارک دختر قشنگم الهی 1200 سال زیر ساله پر مهر پدر و مادر و همسرت و کنار بچه ها و نوه هات شاد و سلامت زندگی کنی عشقم الهی عکسای عروسی تو عروسک خوشگلم رو ببینم عزیزم عاااااالی بود. همه چی عالی بود واقعا دستت درد نکنه و خسته نباشی چه شیرینی های خوشگل و حتما خوشمزه ای چه دوستای هنرمندی دارم من. فکر کنم فقط بی هنرشون منم الهی همیشه توی خونتون شادی و خنده باشه و همیشه در تدارک جشن باشی.... آمین ببخشید عزیزم که با تاخیر تبریک گفتمآخه واقعا گرفتار بودم و اصلا به هیچ کدوم از دوستام و نی نی های نازشون فرصت نمیکردم سر بزنم فعلا بااای.... خوش باشین الهی
مامان افسانه
پاسخ
سلااااااااااااااام لیلی ماه خودم خوبی خانمی ؟؟؟؟؟؟؟؟چه عجب خیلی دلم برات تنگیده بود خیلی خیلی خوشحاااااااااااااال شدم اومدی خوش اومدی عزیییییییییییییییزم جیگملی من خوبه حسابی بوسش کن مرسی از لطفت نه بابا کدوم هنر شما خودت یه پا هنرمندی بووووووووووووووووووووووووووس برای دوست گلمممممممممممممممممممم
مامی عسل
11 دی 93 13:35
عزیزم تولدت مبارک ببخشید یه کم با تاخیر تبریک گفتم انشااله تولد ۱۲۰ سالگیت گلم
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم ممنونم عزیزم