دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

***دنیای مامان بابا راه افتاد***

1393/9/19 23:41
نویسنده : مامان افسانه
694 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی من امروز که خاله زیبا اومده بود خونمون تا کادوی تولدت رو بده داشتیم با هم صحبت میکردیم که یهو دیدم شما برای گرفتن شیرینی از دست خاله زیبا 3تا قدم ناز برداشتی خودتم خبر نداشتی داری راه میری فکر کردم خیالاتی شدم بی حوصلهولی نــــــــــــــــــــــــــــه راه رفتی جشنجشن

بعد شیرینی رو گرفتم تا برای اون بیایی و شما کل سالن رو به هوای شیرینی تاتی کردی و راه اومدی خیلی خوشحالمممممممممممممممممحبتمحبت

بابایی که اومد وقتی براش راه رفتی چیزی نمونده بود بخورتت کلی بوست کردبوسبوس و خدا رو خیلی خیلی شکر کردیم فدای قدماتبغلبغلبغلبغل

شب هم تا به مامانی گفتم زودی اومدن خونمون تا راه رفتنت رو ببینن چقدر ذوق کرده بودنمحبت

طول شبو همش راه میرفتی به من و بابایی نگاه میکردی تا ذوق کنیم و تشویقت کنیم بعد ذوق میکردی تند تند قدم بر میداشتی و میومدی خودتو می انداختی تو بغل من فداااااااااااااااااااااای تو بشم عزییییییییییییییییییزمبوسمحبتبوسمحبت

راستی عزیز دلم فردای تولدت صبح باباجون اومد دنبالمون و با مامانی رفتیم بهداشت و واکسن یکسالگیت رو زدی خیلی راحت بود بعد رفتیم قد و وزن که خدا رو شکر همه چیز عالی بود فرداش هم خاله یلدا صبح اومد دنبالمون و رفتیم بیمارستانی که دنیا اومده بودی برای شنوایی سنجی که اونم عالی بود

تا یادم نرفته بگم خداجون بابت نعمتت هزااااااااااااااااااااااااااااار هزااااااااااااااااااااااااااار بار با تک تک سلولهای بدنمون ازت ممنونیم محبتمحبتمحبت

پسندها (12)

نظرات (26)

مامان دیانا
20 آذر 93 14:29
قدم برداشتنت مبارکه خانمیانشالله سالیان سال زنده باشی و در پناه خدا و در صراط مستقیم گام برداری.قدمهایت استوارمامانی شما هم خودتونو واسه شیطنتهای بیشار آماده کنید
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم ممنونم نمیدونی چقدررررررررررررر ذوق زده شدماره میدونم دیگه راه فراری نیست اش کشک خاله امه
مامان دلنیا
20 آذر 93 15:20
عزیزدلم مبارکه . ایشالله پرافتخارترین وبهترین قدمای زندگیتو برداری واسه مامان بابا افتخار کسب کنی.
مامان افسانه
پاسخ
سلام خاله مهربون و ماهم خیلی ممنووووووون
مامی آتریسا جون
20 آذر 93 17:53
مبارکه مبارکه گلم واااااااااااااااااای شیرین عسل خاله راه میره، فدات بشم الهـــــــــــــــــــــــــــــــی افسانه جون درک میکنم چه حالی داشتی، ایشالله پله های ترقی رو دونه دونه طی کنی پرنسس ناز خاله می بوسمتون عزیزم من کلی ذوق کردم عزیز دلم
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزیز و گلم اره خیلی خیلی ذوق کردم اصلا یه حالی داشتم ممنونم عزیزم خیلی مهزبونی روی گل اتریسا رو هم ببوس
مهزاد مامان عرفان
20 آذر 93 23:04
عزيز خاله مباركه اولين قدمهاي زدگيت. عزيزم انشالله قدمهاي مفيد و بهتري در زندگي اينده ات برداري و باعث افتخار خانواده باشي
مامان افسانه
پاسخ
سلام خاله مهربونم ممنونممممم
مامان سمانه
21 آذر 93 16:03
فدای دنیا جون ، ماه شدی جیگر راه افتادنت مبارک باشه عزیزم انشا... همیشه قدماهای زندگیت رو محکم برداری و همیشه موفق بشی عزیزم ، افسانه جون از طرف من دنیا خان.م رو یه ماچ آبدار و گنده کن بووووووووووووووووووووووووووس
مامان افسانه
پاسخ
سلام خاله جونم ممنونم خیلی مهربونی خیلی دوستت داررررررم
مامانی شهرزاد
21 آذر 93 20:32
عزیز دل خاله قدمهات استوار باشه . مبارک باشه خوشگل نازم . انشاله همیشه در مسیر راستی و درستی قدم برداری قوربون شکل ماهت
مامان افسانه
پاسخ
سلام خاله مهربونم خیلی خیلی ممنووووووووووووووون
مامی آتریسا جون
22 آذر 93 1:17
امشب شب اربعین مصباح هداست/ دل یاد حسین بن علی شیر خداست پروانه به گرد شمع حق پر زد و سوخت/ امشب شب یاد عشقیاء و شهداست التماس دعا دارم افسانه جونم
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم اربعین شما هم تسلیت خیلی محتاج دعاییم از دعاهای قشنگت ما رو دریغ نکن خیلی لطف داری عزیزم
مامان رویا
22 آذر 93 18:46
سلام خاله قربونت برم تولدت مبارک قدم برداشتنتم مبارک خیلی ناز شدی بوس
مامان افسانه
پاسخ
سلام خاله جونم خیلی ممنونممممم
مامان هستیا
23 آذر 93 7:21
قدم برداشتنت مبارک باشه عزیزم خاله فدای قدمهات بشه گلمانشالله همیشه قدمهای موفقیت رو تو زندگیت برداری عسلم
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ماه و مهربونی مرسی مرسی عزیزممممم
مهتاب
23 آذر 93 13:38
سلاااام بع دنیا خانومه زرنگ افزین جیگرم نه به تو که با زود راه افتادنت مامانتو غافلگیر کردی نه بع حلمای من که ............
مامان افسانه
پاسخ
سلام خاله پس چیفکر کردی من به مامانم رفتم اخه مامانم خیــــــــــــــــــــــــــــــلی زبل و زرنگههههههههههههه خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی باهوشه بوخودا اینا حرفهای دنیاست ها
مامان نیلا
24 آذر 93 16:46
به سلامتی عزیزم روی ماهتو میبوسم عزیزم
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم فاطمه مهربونمممممم منم خیلی میبوووووووووووووووووووووسمتون
مامان صفورا
27 آذر 93 0:55
ی بووووووووووووووووووووووووووس دو بووووووووووووووووووووووووووس هزار تا بووووووووووووووووووووووووووس برای دنیای ملوس سلام مامان افسانه خوبی سلامتی عزیزم مبارک باشه قدمای دنیا جان ایشالا همیشه در راه موفقیت قدم برداره دوستون دارم
مامان افسانه
پاسخ
سلاااااااااااااااام دوست جونم ممنونتمممممم گلم
مهدیا
28 آذر 93 11:24
سلام دوست من دلم گرفته بد جوری........ خیلی مهربونی....... خوش بحال اونی که باهات زندگی میکنه..
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیز دلم چراااا؟؟؟ خیلی دوست دارم باهات حرف بزنم ولی هیچ جوره جور درنمیاد نمیدونم چرا نمیشه مهربونی از خودته شرمنده ام نکن نه بابا الان از اونایی که با من زندگی میکنن بپرسی میگن خوشبحال اونی که با تو زندگی نمیکنه
مامان سمانه
30 آذر 93 1:19
خصوصی داری
مامان افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان سمانه
30 آذر 93 1:30
عزیزم درست شد شبت بخیر ببوس دختر نارزو
مامان افسانه
پاسخ
مرسی عزیزم زودی اومدم
مامان کیمیا
30 آذر 93 13:11
عزیزم اولین قدمات مبارکه کیمیا تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده ممنون میشم اگه عدد47 رو به 1000891010 پیامک بزنین.ممنون از لطفتون
مامان افسانه
پاسخ
چشم عزیزم
مامی آتریسا جون
30 آذر 93 17:42
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت. یــلدایـتـان مـبـارک دوست عزیزم
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم یلدای شما هم مبارک باشه
مهدیا
1 دی 93 9:58
دنیا جون چه ماه شده عزیزم فدات شم دنیای خوشکل مامان از طرف من بوسش کن
مامان افسانه
پاسخ
خدا نکنه دوست عزیزم الهی همیشه زنده باشی مهدیای نازمو ببووووس چشمممممممممممممم دوست جون ماهمممممم
مامان زکریا
2 دی 93 10:32
سلام چه وبلاگ قشنگی دارید راه افتادن دردانه هستی بخش هم مبارک باشه
مامان افسانه
پاسخ
سلام مرسی دوست عزیزم لطف کردید
مامان صفورا
4 دی 93 1:30
عس جدید بزال دلم تنگید براتون
مامان افسانه
پاسخ
چشممممممممممممم حتمااااا گلممممم
مامان هستی
5 دی 93 23:44
سلام خاله جونی قربون اون پاهای کوچولوت برم که راه افتادی ماشاالله دیگه خانومی شدی واسه خودت بوس بوس عروسکم
مامان افسانه
پاسخ
سلاااام دوست عزیزم خوبی هستی نازم خوبهههه؟؟ یکم بعد مامانت کم میایی وب میدونم درد خیلی بدیه ولی سعی کن با چیزهایی که فکرتو مشغول میکنه و باعث میشه کمتر فکر کنی سرت رو گرم کنی هرچی باشه زندگی در جریانه دوست نازمممم
خاله الهام
6 دی 93 11:43
عزیز دل خاله مبارک باشه قدم برداشتنت.انشااله همیشه پیش بری به سمت موفقیت و خوشبختی.مامان افسانه جون به شما هم تبریک میگم.
مامان افسانه
پاسخ
مرسی خاله جونمممم مرسی دوست عزیزمممممم
مامان فاطمه سادات
6 دی 93 16:54
وای عزییییییییییییییییییییییییزم مبارک باشه ایشالله هر فدمی که بر میداری به موفقیتت نزدیک بشی
مامان افسانه
پاسخ
ممنون خاله جونمممممم
مامان لیلی
7 دی 93 10:30
قدمهای کوچولوت مبااااااااااااارک عشق خاله الهی توی بهترین راهها قدم برداری همیشه جیگر طلا دوست خوبم سلام خوبی عزیزم؟ من بالاخره فرصت کردم بیام پیش دوستام...چشمات روشن... نازدخترت داره حسابی خانوم میشه دیگه
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست مهربونممممم خیلی ماهی شرمنده مهربونیتمممم بلههههههههههههههههه دیگه دخملم ماه شدههههه دلت بسوزه دخمل نداری
مامان روشا
7 دی 93 12:47
واااااااااای عسلم هزار ماشالا چه ماه شدی چه خانم شدی عاشقتم گل دختر مامانی
مامان افسانه
پاسخ
سلام خاله مهربونم ممنونمممم منم خیلی دوستتون دارررررم
دنیا
9 دی 93 19:24
fadat besham aroosakam
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم گلم خدا نکنه