دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

همه زندگی من دنیا

1393/10/8 23:44
نویسنده : مامان افسانه
734 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند و شکر زندگی این روزها دیگه به تمام معنا ناز و خواستنی شدی اونقدر هر لحظه کارهای شیرینی میکنی که از شدت شوق گریه میکنمو میگم کاش چند سال همین اندازه میموندی و ما بیشتر از اینها مست عطر کودکیهات می شدیم **

وقتی با پاهای کوچیکت راه میری و تند تند میخوایی خودت رو به من برسونی وقتی دستهات رو باز میکنی و با خنده میایی تا خودت ور بندازی بغلم ***

وقتی غذات رو از دهنت در میاری و با همه خیسیش می خوایی بذاری دهنم ***

وقتی تا نگاهت میکنم برام بوس میفرستی ***

وقتی میبینی یکم تو فکرم میایی با دستهای کوچیکت صورتمو میگیریو صورت ماهت رو میذاری رو صورتم و اروم نفس میکشی ****

وقتی گرسنه میشی و بهترین غذای دنیا رو هنوز شیر من میدونی و با تمام لذت شیر میخوری ***

وقتی تا کسی چیزی بهت میده و یا چیزی میبینی زودی میاری میدیش به من ***

وقتی طوریت میشه و جاییت درد میگیره نگاهم میکنی و میگی ماما ***

وقتی خوابت میادو میایی کنارم و سرت رو میچپونی کنارم و میچسبی بهم تا خوابت ببره ***

وقتی دستمو تو خواب هم که باشی محکم میگیری و رها نمیکنی وقتی وقتی وقتی ... ***

وایی وقتی کنارمی وقتی صدای نفسهاتو میشنوم***

وقتی خوابی و صورتم رو میارم نزدیکت تا بوی تنت تا بوی نفسهات رو با تک تک سلولهای بدنم حس میکنم میفهمم که چقدر چقدر چقدر باید خدا رو شاکر باشم که یک زن خلق شدم تا بتونم روزی مــــــــــــــــادر بشمو تا بتونم تو رو داشته باشم خوشحال ترم از اینکه حالا دختری دارم که اون هم روزی مادر میشه و عاشقانه ایی عجیب رو قراره تجربه کنه خدایا بی نهایت سپاسگذارتم بخاطر همه چیز همه چیز همه چیز*****

پسندها (4)

نظرات (7)

مامانی شهرزاد
9 دی 93 8:51
دوستي دارم با احساساتي لطيييييييف از جنس ابر و اون دوست تو/*+++يي افسانه عزيزم. اينقدر با نوشته هات حال ميكنم كه حد نداره چون از اعماق وجودت و خالصانه مي نويسي و دنيا بايد بابت همچين مادري به خودش بباله. تك تك اين كارا رو شايد منم انجام بدم ولي اصلا نمي تونم به شيوه تو اينقدر رسا بنويسم و اين هنريه كه تو داري عزيزم. افسانه گلم دلم براي تو و دنيا ي ذره شده و من شرمنده ام از اينكه نتونستم ي سراغي ازتون بگيرم انشاله به زودي از شرمندگيت در بيام خيلي مواظب خودتو دنياي عزيزم باش هميشه آرزوي سلامتي و سرخوشي براتون دارم مي بوسمتون
مامان افسانه
پاسخ
سلام شهرزاد عزیزم خیلی با مهربونیت شرمنده ام میکنی باور کن خیلی خجالتم میدی واقعا ازت ممنونم گلم شرمنده دشمنت باشه این حرفها چیه میدونم فصل امتحاناته و درگیری از صرفی هم کار و از طرفی خونه واقعا سخته حسابی خسته نباشی گلمممممم خیلی دویتت دارررررررررم خیلی مراقب خودت باش و همیشه موفق باشی بوووووووووووووووووس
مامی آتریسا جون
9 دی 93 10:42
دنیا جونم بووووووووووووووس
مامان افسانه
پاسخ
مرسی خاله ماهممممممممم
مامان دیانا
10 دی 93 7:47
سلام گلم.منم مثل شما تو این سن دیانا بیشتر از همیشه قدر تک تک لحظات با هم بودنو میدونم.ولی متاسفانه چون سر کار میام کمتر از شما از وجود نازنینن فرشته کوچولوم لذت میبرم.الهی که همیشه جمع سه نفرتون شاد و سلامت و گرم باشه.من آپلود عکس بلد نیستم واسه همین پستهای دخملم اکثرا بدون عکسه ولی شما که تو این کار خبره هستید بیشتر عکس بذارید.دلمون واسه دخملی تنگ شده دیگه...
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزدلم شاغل بودن تنها ایرادش همینه که از بچه دوری و خیلی چیزها رو نمیتونی در کنارش باشی منم بعد دنیا اگه دیگه به کار فکر نکردم واسه همین بود ولی بدون چه کم کنار باشی چه زیاد عطر بودنت حتی فقط اسمت براش کافیه تا بدونه مادری داره از ماه قشنگترو از همه مهربونتررررررر عزیز دلم من باید مرورگرم رو به روز رسانی میکردم وقت نداشتم تا بتونم عکس بارم که دیشب خدا رو شکر شد ان شاالله امشب از خجالت دوستهای گلم در میااااام
مامان هستیا
10 دی 93 10:42
سلام دوست عزیزم چقدر زیبا نوشتی واقعا حرفهایت از عمق وجود یک مادر می تونه شعله ور بشه. دنیا جونم قدر مادری رو بدون
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم ممنونتممممم بله دیگهههههههههههههههههههه ما همه مادرهای نمونه هستیممممم
مامان سمانه
10 دی 93 13:15
عزیزم خیلی احساست قشنگه و خیلی قشنگ نوشتی ... تحت تاثیر قرار گرفتم واقعا باید از اینکه مادریم خدارو شکر کنیم خیلی این حس قشنگه ؛ خلی خوشحالم ک منم مادرم افسانه جون ممنونم از این پست قشنگت خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم منو به فکر بردی عزیزم ممنونم ک ب این حس قشنگ بردی
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزیزم خیلی ممنونمممم گلمممم خیلی لطف داری واقعا مادر شدن حس و حال عجیبیه و ما باید شکرگذار باشیم خدا اتریسای نازت رو هم براتون نگهداره و عروسش کنی خیلی خیلی خیلی ممنون مهربونیتتتتتتتتتتت
مامان دلنیا
10 دی 93 15:03
عزیزم واقعا زیبا نوشتی. ادم از این لحظه ها سیر نمیشه. شیرینی تک تک این لحظها وشیرین کاریاشون وصف ناپذیره
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم دوست عزیزممممم
شاپرک
13 دی 93 1:58
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی