دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

زندگی شیرین تر از قند ما 3 نفر

1393/10/11 2:54
نویسنده : مامان افسانه
704 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها فینگیلی خانم ما داری بزرگ و بزرگتر میشی و حسابی قند و نباتمون شدی دورت بگردممممممحبت

این چند وقت اصلا وقت اپ کردن وبت رو نداشتم و دوستهای گلم مثل همیشه منو شرمنده مهربونیشون کردن و دائم سراغت رو میگرفتن که پس چرا پست جدید نداری و چرا عکس نمیذاری؟؟؟

حقیقتش دورغ چرااااا؟؟؟باید مرورگرم رو اپ میکردم تا بتونم عکس بذارم منم که تنبل هی پشت گوش می انداختمممبی حوصله

خلاصه دیشب کارها انجام شد برای گذاشتن یک پست عالی و افشاگرانه از کارهای دخملی خونمووووونعینکشیطان

دلم براتون بگه از گل خانم ما...

کلا دیگه چیزی به نام نظم تو خونمون وجود نداره اگه دیدین سلام منم برسونین یعنی کمدها به انبار لباس تبدیل شده کشوها روزی 10 بار منفجر میشه کابینتها دیگه زوار لولاشون در رفته از بس باز و بسته شدن یعنی من که 4 ساله زن خونه ام و مدام اشپزی میکنم و همش توی اشپزخونه ام اینقدر در اینارو باز و بسته نکردم که این خانم خانما تو این 2 ماه اینارو باز و بسته کرده سکوتدیگه قید پاک کردن شیشه ها رو زدم گذاشتم یهو عید پاکشون کنمخندونک(همچین خانم تمیزی هستم شرمنده ام نکنین خودم میدونمخندونک)

فدای چشات یه عروسک داری که مامانی از استارا برات اورده بود و شما اولا ازش میترسیدی و سمتش نمیرفتی ولی چند وقته عاشقش شدی تا از خواب بیدار میشی یا از بیرون میاییم خونه زودی میری سراغش و صداش میزنی : نَ نَ یعنی نی نی بعد پیداش میکنی و از موهاش میگیری و بوسش میکنی قربون محبتت بشم بعدش میاری میدیش به من تا بوسش کنمبوسالبته اولا فقط نی نی رو باید بوس می کردم ولی الان دیگه هرچی می بینی برمیداری میاری میدی به من تا بوسش کنم مثلا چند روز پیش بابایی جورابش رو گذاشته بود کنار که بشوره من که دراز کشیده بودم اوردی با اصرار فشار میدادی رو لبام که بوسش کنمسبز اخه گناه دارم من دخترمممسکوت

عاشق بوس کردناتم عزیزم برای همه بوس میفرستی ولی منو میایی از لبام بوس میکنی دستهای کوچولوت رو میذاری رو صورتم و اروم صورتت رو نزدیکم میکنی و لبات رو میذاری رو لبام چه حالی داره حس گرمای نفسهات عشقمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

به خونه سازی خیلی علاقه داری اینکه بابا درست کنه بعد شما بیایی خرابش کنی چقدر ذوق میکنی فداتمحبت

البته فکر کنم این علاقه از بابایی بهت رسیده اخه خیلی این بازی رو بابایی دوست داره دید تعداد خونه سازیهات کمه رفتیم برات تعداد بالاشو خرید حالا همش دوست داره بسازه و شما خراب کنی آرام

چند روز پیش به سرم زد دکور خونه رو عوض کنم فرش رو تا کردم تا راحت وسیله ها جا بجا بشن من که هل میدادم اولش یکم نگاه کردی بعدش اومدی تا با من هل بدی یعنی اون لحظه میخواستم قورتت بدممممبغل

الکی نفس نفس هم میزدی فداااااااااااااااااااااااتقه قهه

نمیدونی با اون پاهای ناز و کوچولوت چقدر ماه راه میری چقدر خوردنی میشی موقع راه رفتن قدم برداشتنت واقعا دیدنیه تند تند پشت سرمون راه میایی و اگه هزار بار هم زمین بخوری بلند میشی و خودت رو بهمون میرسونی کلا در تمام طول روز در حال راه رفتنی عزیز دلم حتی تلویزیون هم ایستاده میبینی واییییییییییییییییی عاشق تیتراژ شروع برنامه خانواده ایی اصلا با یه شدت خاصی دوستش داری تا پخش میشه دست میزنی و میرقصی قرتی مننننننننننننننننننننبغلمحبت

همش بابایی میگه دنیا بیام بخورمت تو هم میگی نــــــــــــــــــــــه بعد تند تند راه میری مثلا داری می دویی و میخندی و پشت سرت رو نگاه میکنی که ببینی بابا اومده سراغت یا نه عسلی بوسبوسبوس

تازگیا سرسری میکنی و چشمک میزنی نمیدونی چی میشی فیلمشو گرفتم ولی نشد عکس بگیرم گلم

اینطوری چشمک میزنی که هر دوتا چشمتو میبندی و رو هم فشار میدی و باز میکنی چند بار اینکار رو تکرار میکنی و فکر میکنی داری چشمک میزنی عسل منقه قهه

هر صدایی در میاریم زودی ادامون رو در میاری البته در حد بضاعتتخندونک

هر جا میریم فقط بوس میدی چند روز پیش رفته بودیم خرید اونقدر به خانمه بوس فرستاده بودی خانمه قبل از اینکه ما بگیم کلی بهمون تخفیف داد و گفت از بس بوس فرستاد میخوام بخورمش بجاش تخفیف دادم گفنم خوبه همه جا با هم بریم کمک بزرگی به اقتصاد خانواده میکنی درسخوان

راستی چند روز پیش شب بی خوابی به سر منو بابایی زده بود و بابایی مهربون گفت بریم دور دور رفتیم بیرون هوا سرد بود سمت کرج که رفتیم چه برف قشنگی اومده بود همه جا سفید شده بود بابا چند تا عکس انداخت ولی شما خواب بودی و ندیدی با بابا کلی یاد روز دنیا اومدنت افتادیم اون روز چه برف ناز و قشنگی اومده بود همه جا سفید سفید شده بود چه زود یک سال گذشتغمگیندلمون نمیخواد این روزا تموم بشن

حالا بریم سراغ عکسهای نازت ناز من و باباییمحبتمحبتمحبت

چند روز پیش با مامانی رفته بودیم پارک و شما یکم بازی کردی و مقداری پیاده روی نمودیبغل

این کفشها رو بابایی برات خریده بود و همش میگفت پس دنیا کی راه می افته تا پاش کنه بوس

اینارو بابایی برات درست میکنه تا شما خرابش کنیچشمک

در حال خراب کردن اثار هنری بابایی هستی عزیزمراضی

خیلی تابت رو دوست داری شعر تاب تاب رو هم خیلی ناز میخونیمحبت

الکی نمیگم که خیلی شیطون شدی برا همه حرفام مدرک دارم خانممممتعجبعینک

خوشحالی که ماموریتت با موفقیت انجام شد اخرش می ری توش میشینی

که مطمئن بشی چیزی داخلش نمونده باشهخسته

عشقم کافیه خسته بشی اینطوری ولو میشیمحبت

این عکس واسه روزیه که رفتیم برات النگو بخریم همین که اقاهه اومد اندازه دستت رو ببینه

چنان گریه ایی کردی که اخرش خوابت برد حالا بیا خوبی کن قهر

میز شب یلدایی که مامانی زحمتش رو کشیده بود یلدای همه با تاخیر فراوان مباررررکجشن

این لباسهارو بابایی برا شب یلداییت برات خریده عکسش شرمنده زیادی هنری شده

اخه وروجک نمی نشینه خووووگریه

این ها رو هم مامانی و باباجون برای شب یلدا برات خریده بودن البته 2تا بلوز هم برای منزیبا

و در اخر بازهم مثل همیشه باید بگم خدایا عاشقانه عاشقتم که همه زیبایی ها رو برای من و زندگیم لایق دیدی زندگیمون رو در پناه خودت حفظ کن البته دنیای نازمون  و همه فرشته کوچولوها رو دو قبضه حافظشون باش امیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنبوسمحبت

خدا خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی شاکر و سپاسگذار نعماتت هستم فرشتهفرشته(البته خدایا به اون موضوعی که تو دلمه بی زحمت رسیدگی کن خیلی واجبه ممنونممممم)محبت

 

پسندها (8)

نظرات (19)

مامان دیانا
11 دی 93 7:53
سلام خانم خانما!شما این وقت شب هم داری مینویسی.ماشالله به این توانمن که منتظرم چشمهای دیانا بسته بشه و من هم باهاش برمواسه لوپهای خوشگل دنیا خانم اسفند دود کن.و ببوسش
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم دیگه چاره ایی نیست در طول روز وقت نمیکنم همش کار دارم نمیشه خیلی لطف داری عزیزم ممنونتمممممم دوست مهربون و عزیزم دیانای گلمم خیلی ببووووووس
نگین
11 دی 93 11:05
افسانه جون ممنون که به وبم سر زدید خیلی خوشحال شدم راستی وبتون هم با اجازه خودم لینک زدم دیه مثل وب اتریسایی هر روز سر خواهم زد من عاشق نی نی ها هستم بخصوص دخملای ناز بوس به شیطونی های دنیاجون
مامان افسانه
پاسخ
سلام نگین عزیزم خیلی ممنونم عزیزم شما هم اینک شدی گلممممم ان شالله خیلی زود خودت مادر میشی و یه نی نی نااااااااااااااز میاد خونتون
لذت خاطرات به يادماندني کودکي دلبندانتان
11 دی 93 13:56
با سلام و خدا قوت خدمت شما دوست عزيزم از ثبت روز به روز خاطرات ني ني هاي با مزه خودتان لذت مي بريد.درسته؟؟ حالا ما يک پيشنهاد به يادماندني برايتان داريم براي ديدن اين پيشنهاد به ما سربزنيد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما و کودک دلبندتان
محمد
11 دی 93 14:24
سلام وب زیبایی داری ... لذت بردم ... شمارو ب شعر باران خورده دعوت میکنم ... ___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
مامان افسانه
پاسخ
مرسی دوست عزیز حتما به وب شما میام
مامان صفورا
12 دی 93 12:00
یلدای شما هم مبارک باشه دنیای ناز و افسانه جوووون نه عزیزم من واسه عکس گذاشتن مشکل ندارم ولی چن وقتیه نظرات وبلاگم خودش تائید میشه حتی رمزمم عوض کردم ولی بازم...
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزیزم من به مدیریت تاگراف زدم زودی جواب داد باید مرورگرم رو اپ میکردم تو هم ازش بپرس ببین مشکل از کجاست
مامان سمانه
12 دی 93 19:04
چ عکسای توپی شدن پس حسابی دنیا جونم شیطون شده ، خاله فداش بشم ببوس خوشگل منو بوووووووووووس
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم گلم اتریسای ماهمم بوووووس
مامان هستیا
13 دی 93 9:57
سلام عزیزم .خوردنی خاله شیطنت از تو چشات می باره تو این عکس هات. فدای اون نفس نفس زدنتکفشهات خیلی خوشگلن مبارکت باشه گلم
مامان افسانه
پاسخ
سلام خاله مهربونم ممنونمممممم خیلی دوستت داررررررررررررررررررم بووووووووووووووس
نگین
13 دی 93 13:51
سلام افسانه جان خوبید؟دنیاجون خوبن؟ من الان دیدم لینک وبم رو درست نزدید.ادرسش اشتباه وارد شده اول وبم یدونه 20% وارد کردید باعث میشه وبم باز نشه .اگه وقت کردید اصلاح کنید مرسی
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما ببخشید که اینطوری شد
مامی آتریسا جون
13 دی 93 17:16
سلام افسانه جون، بالاخره عکس های دنیا جونمو گذاشتی ، خیلی دلم واسش تنگ شده بود ماشالله هزار ماشالله واسه دنیای گلم که این همه شیطون شده عزیزم دنیا جونمو محکم ببوس
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم اره بلاخره وقت کردم ممنونم گلم چشم حتما شما هم اتریسای نازمو ببوووووس
مامان دلنیا
14 دی 93 10:37
عزیزم چه هدیه هایی مبارکت باشه. عزیزم ایشالله صدوبیستمین یلدای زندگیتو بسلامتی ببینی. این وروجکا چه جاهایی که نمیرن. همه جا دوست دارن خودشونو جاکنن. فداتون بشم که اینقد عسلین البته شیرین تر دلنیا هم دقیقا وقتی هرکاری میخوام انجام بدم میخواد کمک کنه از فرش جابه جا کردن تاااااااااااااااااا.... خیلیم خوردنی میشن این عسلکو ببوس هزار ماشالله
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست خیلی خیلی مهربونمممم خیلی ممونم بله واقعا جایی نیست که از تیررس دنیا خانم در امان باشه فدای دلنیا گلم بشم فرش رو چطوری جابجا میکنه اخههههخیلی بوسش کن
مامان دلنیا
14 دی 93 10:39
فدای تیپ زمستونیت . ماشالله چقدم بهش میاد. راستی افسانه جون این باباها خلاقیتشون خوبه. بابای دلنیا هم خیلی خوب میسازه به افتخار همه باباها خدا واسه دنیا جونو وتودوست نازم حفظشون کنه.
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم دوست مهربونمممم خیلی مهربونی بلهههههههههههه شوهرهای ما اخر خلاقیتن که با ازدواج کردن دیگهههه دلنیای نازمو ببوووووس
مامان نهال
14 دی 93 10:55
ای جونم به این شازده خانوم شیطون.خاله قربونت بره با اینهمه شیرین کاری.انشاالله همیشه سالم و شاد باشی و به همه اینجوری انرژی بدی.وای افسانه جون از بی نظمی نگو که فکر کنم دل همه مامانا خونه.من که از به صدا در اومدن زنگ خونه وحشت دارم.ولی خوب چه میشه کرد.خدا حفظشون کنه.هزار تا ماچش کن این دخمل نازنازی ما رو.
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم دوست گلم الهی همیشه زنده باشی گلممممممممممم بلههههههههههههه ما مامانها همه همدردیمممم ولی به داشتن فرشته های ماهمون می ارزههههه
ساسان اس ام اس
15 دی 93 18:07
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
دنیا
17 دی 93 17:27
عشق منی تو
مامانی عسل
17 دی 93 22:09
سلام دوست خوبم یکی یه دونه ما عسل ور جشنواره شرکت کرده . ر.زهای آخر جشنواره هست و به رای و حمایتت نیاز داره.خوشحال میشم عدد 90رو به شماره 1000891010 پیامک بزنی تا به رای هاش اضافه بشه.از هر خط فقط یک رای ثبت میشه.لطفا اگر می تونی رای های بیشتری بهش بده. ممنون .به ما هم سر بزن خوشحال می شیم.
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزیز م ان شاالله که اول میشه عسلی خانممممم
مامی آتریسا جون
21 دی 93 9:19
سلام عزیزم دنیا جونم خوبه خودت خوبی گلم
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست مهربونم خیلی ممنونم ازمهربونیت بلههههه خوبیم شرمنده یکمی نیستم گرفتاریه دیگه
دنیا
21 دی 93 13:16
منتظرتونیم
مامان افسانه
پاسخ
چشممممم
محمد
22 دی 93 23:41
سلام با مطلب جدید "گوشت شترمرغ مفید حال زنان" آپ شدم ... به منم سر بزن. منتظرتونمااااا ....
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم
مامان هستی
27 دی 93 23:54
سلام عزیزم خوبی؟ دنیا جونم چطوره؟ هزارماشاالله چقدر شیطون شده مثل دخترمن. قربون عکسای خوشگلت برم خاله که وقتی میبینم دوس دارم بخورمت. افسانه جون واسش اسپند دود کن
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم بله ممنونیم شما خوبید هستی جونم خوبهههههخدا نکنه عزیزم الهی همیشه زنده باشیخیلی لطف داری چشم حتما شما هم هستی نازمو ببووووس