دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

اندر احوالات ما در زمان غیبت...

1394/1/26 1:22
نویسنده : مامان افسانه
820 بازدید
اشتراک گذاری

سلوووووووووووووووووووووم خانومای گل و دوستای مثل بهارم خوبید بابت خوبیهاتون یه دنیا ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

سلام بعدی برای قلبم دنیای نازم بوس

امسال عید دومین بهاری بود که خونمون بوی گل یاس می داد خونه تکونی خرید عید همه و همه رنگ تازه ایی داشت اونم بخاطر وجود تو بود مامانیمحبتبغل

شب عید خیلی هول هولی کارامو کردم و هفت سین و چیدیمو منتظر سال نو شما خوابت برد و من و بابایی بیدار موندیم سال تحویل که شد بابایی عیدیمو زودی دادزیبا بعد یه لحظه فکر کردم حمله کردن بهمون صدای توپ و بمب و ترقه کوچه رو پر کرد نگو ملت داشتن شادی سال تحویل میکردنترسو بوخودا من که سکته کردم سبزولی خدا رو شکر شما بیدار نشدی تازه بابایی ادای خانم روبرویی که اومد ترقه انداخت و خودش از صداش ترسید رو خیلی بامزه در می اورد هر بار میگفت کلی میخندیدیمزبان

فردای عید اول رفتیم خونه مامانی و باباجون و کلی عیدی گرفتیییییییمخوشمزه

عصری هم رفتیم خونه می ما واسه عید دیدنی و عیدیآرام

هفته دوم عید هم خاله و پسر خاله ماهم از شهرستان اومدن خونه مامانی محبت

امسال عید هیچ کار خاصی نکردیم و هیچجا نرفتیم اخه بابایی امسال عید سرکار بود و عید واقعا مزه نداشت

ولی سیزده بدر خییییییلی خوش گذشت تو اونقدرررررررررررررررررررر بازی کرده بودی که پاهات درد گرفته بود و تو ماشین تا میخواستی پاهاتو تکون بدی گریه ات میگرفتقه قهه

فکر کنم از شدت خوشی بود بابا جون یادش رفته بود ماشین رو کجا گذاشته و یک ساعت بعد رفتن ما دنبال ماشینشون بودن سکوتخندونک

خلاصه که اینطوریاست گلم یادم رفت بگم عاشقتمممممممحبتبوس

راستی فرهنگ لغات جدید دنیایی

اپو :هاپو

عم :عمو

الله اک: الله اکبر

بیا:بیا

مامانی: مامانی

پیش:پیشی

اله :خاله

تازگیا به خاله یلدا اله میگی و بعضی وقتا یدی میگی نمیدونم اینقدر صمیمیت لازمه دخترممم؟سکوت

و خدایا در نهایت بابت خوشی ها و لبخندها و سلامتی و عشق ازت ممنونم و بابت هدیه قشنگت "دنیا"  بی اندازه سپاسگذارمممممممممممممممممحبت

اینجا روز قبل عید اومدیم خریدآرام

فدای صورتت این روز اوله عید و حاضر شدی بری عید دیدنی جشن

این جا داری میری بیرون واسه گردش

اینجا سیزده بدره همش در حال دویدن بودی گلمممممممممممممممممممممحبت

گرمت شده بود مامانی داشت دور از چشم من باهات اب بازی میکردقهر

پسرخاله که نهههههههههه داداش گلمهههههههههههههههههبغلمحبت

3تا گل و گلااااااابمحبتمحبتمحبت

سر ظهر روز عید بابا سرکار بود شما هم اصرار بریم ددر منم لباسات و پوشوندمو ساعت 3 بود

بردم دم در شما هم حسابی بازی کردی بعد اومدیم خونه و اینطوری که ملاحظه میکنی غش کردیخندونک

پرنسسم این جا از عروسی اومدیم مادر دختر حسابی از خجالت خودمون در اومدیم ازبس

نانایی کردیمجشن خیییییییییییییییییییییلی خوش گذشت اینا لباسای عیدت بود که برای عروسی

تنت کردم عروسکممممممممممممممممممممبوس

دنیا خانم داره میره ددر

چند شب پیش بابایی ما رو برد پارک شما هم رفتی تا فوتبال نگاه کنی که اینطوری دوست پیدا

کردی از 7 ساله تا 70 سالهزیبافدای روابط عمومیت برم که به مامانت رفتیخندونک

این بود انشای ماااااااااااااااااااااااابای بای

 

 

پسندها (10)

نظرات (19)

مامان هستیا
26 فروردین 94 7:19
سلام گلم مثل همیشه خیلی تو عکسات نازی خوشگل خانم انشالله همیشه خوش باشی عزیزملباس عیدت خیلی نازه گلم مبارکت باشه
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزیزم چشاتون قشنگ میبینه خییییییلی ممنون
مامان زری
26 فروردین 94 8:02
سلام شال نویی شماهم مبارک دنیای دوست داشتنی گلم ماشالله روز به روز شیرینتر و دوست داشتنی تر میشه
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنونم گلمممممم
مامان دلنیا
26 فروردین 94 15:58
سلام عزیزم مث همیشه عالی عزیزم دست قلمت خیلی خوبه واینقد خوب مینویسی ادم حس میکنه این لحظه ها همراتون بوده. الهی من فدای این دخمل ناناز بشم شیطون بلا مث دلی ما عاشق ددره بلههههههههههههههههههههه روابط عمومیت حرف نداره خاله عزیزم ایشالله لحظه لحظه زندگیت عید باشه
مامان افسانه
پاسخ
سلوووووووووووووم دوست جونی خودم خوبی ممنون مهربونیتمممممم خیلی لطف داری عزییییییییییییییزم روی ماه خودت و دلنیای نازمو می بوسمممممم
kosar
26 فروردین 94 18:30
سلام خاله خوشحال میشم بهم سربزنید...
مامان افسانه
پاسخ
چشم عزیزم من همیشه میام ولی پستات رمز داره خووووووووووووو
مامان صفورا
27 فروردین 94 1:58
سلام دنیای نازم و افسانه جون دوس خوب خووووودم سال نو مبارک سیزدت بدر روز مادر مبارک هر چن خیلی تاخیر توشه کامنتم ولی عاشق اون عکسش شدم که با لباس سفیده فداااااااااااااااااااااااااااااااااااش بوس از لبااااااااااااااااااااش افسانه جان خیلی ماهی خدا دوستای مثه تو رو چندین و چند برابر کنه دوستت دارم دوست خوشگلم
مامان افسانه
پاسخ
سلوووووووووووووووم خانممممممممممممممممممم خوبی بیتا ناناز خوبه؟ ماهی از خودته خانم شرمنده ام نکنشما خوبی که همه رو خوب میبینیخیلی بوووووووووووس برای روی ماهتون من هنوز تو کف عکسی که برام فرستادیم چقدر ماه شده
مامان دیانا
27 فروردین 94 8:39
سلام عزیزم به به!چه عجب !این غیبتو خوب اومدی.آخه من همش واسه دیدن عکسهای خانم خوشگله و خوندن خاطراتش میومدم بهتون سر میزدم ولی دریغ از یه عکس. خوشحالم که دوباره با خاطرات شاد و عکسهای خوشگل دنیا جونی همراه شدم قربونت که با لباس سفیدی که واسه عروسی پوشیدی انقدر ناز و فرشته شدی.خاله دیانا هم واسه عیدی مثل این لباس به دیانا داده که به شدت منتظر یه عروسی هستم تا ازش رونمائی کنم. خدارو شکر نوروز خوبی داشتید.البته منم مثل همسر شما بیشتر وقتمو سر کار بودم. الهی که جمع سه نفره شما و همه خونواده های ایرانی همیشه شاد شاد باشه.ببوس پرنسس زیبارو
مامان افسانه
پاسخ
سلاااااااااااااااام دوست عزیز و مهربونم خوبی عزیزم دیانای نازم خوبه؟خیلی دلم براتون تنگیده بودهمش وقت کم میارم ولی دیگه تکرار نمیشه خیلی لطف داری منم همیشه به وبتون میام تا از کارای دخملی خبردار بشم چون همسن و سالن برام جالبه از دعای قشنگت یه دنیا ممنون عزیزم راستی دیانا خانم هم تو لباس سفید ماه میشه ان شاالله هزار تا عروسی دعوت بشین بووووووووووووووس برای روی ماهتون
نازدونه
27 فروردین 94 15:41
اوخی عزیزم اونجا که لباس عروسی پوشیدی ماه شدی چقدم بهت میاد رنگ سفید.بوس به دخمل ناز
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزیزم خوبی خانمی مرسی عزیزم چشات قشنگ میبینه خییییییلی لطف داری
نگین
27 فروردین 94 19:36
اوخی خوشگل خاله چقد ناز شدی بازمه شدی .بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) .;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) «`'•.¸.¤ ســـــــلام ، من آپ کردما منتظر حضورت هستم ¤.¸.•'´» .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸) `'•.¸`'•.¸) ¸.•´ ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما
·٠•●♥ مامان آنی ♥●•٠·˙
28 فروردین 94 16:10
سلام عزیزم ممنون که همیشه به وبم سر میزنی گلم . رمز رو خصوصی میفرستم
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم
مامان آنیسا
29 فروردین 94 10:39
سلام مامانی چه دختر نازو خوشکلی خدا حفظش کنه چقدر لباس عروس بهش می یاد
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم ممنونم خیلی لطف داری
مامان طیبه
30 فروردین 94 17:08
سلام به افسانه جون و سلام به روی ماه فرشته کوچولو خاله جون عکسات خیلی خوشگل شدن هرروز خوشگل تر وخوردنی تر میشی جوجویی ایشالله که همیشه خوش باشید و خوش بگذرونید دنیا جونمو یه دنیا ببووووووووس
مامان افسانه
پاسخ
سلااااام به دوست خیلی مهربون و گلم خوبی عزیزم چه خبرا هستی جونم خوبه ؟ان شالله همیشه خوش باشین خیلی لطف داری عزیزم زودی اپ کن که منتظریمممم
مامان زهره
1 اردیبهشت 94 9:21
چه عکس های خوشگلی گلم امیدوارم همیشه به شادی وگردش ببوس دنیای خوشگلم رو
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزیزم خیلی ممنون از دعای قشنگت
مامان نیلا
1 اردیبهشت 94 18:18
سلام فرشته کوچولو عید شما و مامان بابای نازنینت مباااارک عزیز دلم چه عکسای خوشملی معلومه حسابی به عسل خانم خوش گذشته جمع سه نفریتون همیشه شاد شاد باشه
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم جمع سه نفری شما هم همیشه سبز و شاااااااااااااااااااااد
نیکتا
1 اردیبهشت 94 19:17
_______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) سلام ...وبتون خیلی عالیه راستی به منم سر بزنید اگر با تبادل لینک موافقید ، حتمـــــــــــــــــــــــا خبر بدید تا لینکتون کنم
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم لطف داری باشه خوشحال میشم
مامی فاطمه خانوم
2 اردیبهشت 94 9:18
هزار ماشالله به این دختر کی بشه دختر منم حرف بزنه و راه بره
مامان افسانه
پاسخ
خیلی زود دوست گلم تا چشم بهم بزنی این روزها هم میاد
نگین
2 اردیبهشت 94 13:01
فکر کنم دوباره باز رفتید در در کم پیدایید؟ اخشال نداره ایشالاه همیشه خوش باشید. من اپم هر روز بهم سر بزن افسانه جون
مامان افسانه
پاسخ
سلوم نگین جونم والا همین ماهی یه بار اپ میکنم خیلیه نکنه انتظار داری هر روز اپ کنم ما که مثل شما در دوران عشق و عاشقی نامزدبازی به سر نمبریمهمممممممممممممممممممممممممممممممش کار داریییییییییییییییییم چشم حتما سر میزنم عزیزم
♥ایدا♥
5 اردیبهشت 94 16:59
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________***n _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•* سلام ماشالله دختره نازی دارید اگر با لینک کردن موافقید خبرم کنید من اپم خوش حال میشم سری بزنید
مامی آتریسا جون
6 اردیبهشت 94 15:44
سلام افسانه جون خوبی عزیزم، سال خوبی رو آرزو میکنم عزیزم دنیا جونم مثل همیشه ماه شدی خاله لباس عیدت خیلی نازه عزیزم
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزیزم خیلی ممنونم گلمممم
مامان سمانه
8 اردیبهشت 94 18:53
سلام عزییییزم خوبی افسانه جوووون؟ ای جوووووووووووووونم چقد عکس ... هیچوقت اینقد عکس نزاشتیا ... ماشا... از تو عکس هم مشخصه شیطون شده اصلا معلومه که یجا بند نمیشه ... خدا برات حفظش کنه از طرف من یه گاز کوچولو از لپش بگیر حتما
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم خواستم حسابی جبران نبودنمون بشه خیلی ممنونم بله واقعا ماه شده کلا با نشستن مخالفهالبته این روزا خیلی زود قسمت خودتم میشه سمانه جونمممم