دنیای مامان بابادنیای مامان بابا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

دنیا فرشته مامان بابا

فرشته کوچولوی خونه ما**

1393/11/17 14:03
نویسنده : مامان افسانه
681 بازدید
اشتراک گذاری

این پستت فقط عکسه گلممممممحبتبوسمحبتبوس

 

دنیای ما در ددربوسمحبت

نانازمممممممممممم این لباس رو مامانی برات از مسافرت اورده چقدر بهت میاددددبوس

اینم یه دست لباس دیگه که مامانی برات اورده یه لحظه نمی ایستادی تا ازت عکس بگیرم

عکست این شکلی شد شرمندهزیبا

اینم بوت هایی که خیلی دوستشون داریمحبتبوس

داری اشاره میکنی مامانی هم بیاد پیشتبغل

نی نی و عشق دنیای مامان , عاشق این عروسکی نازم داری بهش غذا میدی فداتمحبت

جیگری در حال تماشای تی ویآرام

دنیای من در حال مطالعهدرسخوان چه با دقتم داری می خونیخندونک

تنقلات مورد علاقه ات : پاپ کورن و کشمش نووووووووووووش جونبوس

صورت نازت فدایی دارهبغلبغل

همین طوری یهوییخندونک

قربونت برم اینجا ساعت 3 نصفه شبه بی خواب شدی و فرار میکردی تا نخوابونمتهیپنوتیزم

فدای چشات بعضی صبحها تا بیدار میشی یکراست میری سراغ تاب خوشگلت محبت

خدا جونم عاشقتممممم******

پسندها (9)

نظرات (20)

نگین
17 بهمن 93 14:41
وااااااااااااااااااااااااااااااااای چه عکسای خوسجلی چقد ناز شده این دخمل عسلی.جونمی بوسسسسسسسسس
مامان افسانه
پاسخ
ممنونممممممممممممممممممم عزییییییییییییزم
نازدونه
17 بهمن 93 14:43
دوست عزیزم ممنون وبم سر زدید .خوشحال شدم .من شما رو لینک زدم . عکسای جدید هم خیلی نازن
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم دوست خوبم چشم با افتخار لینک شدی
دنیا
17 بهمن 93 20:27
fadat besham khoshkelam
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم گلممممممممم
مامان مهدیه
18 بهمن 93 7:56
ای جوووووووووووووووونم دنیا جونم چه ناز شده خدایاااااااااااااافسانه جوووووونم سلام دوست جونی خودم دلم ی ریزه شده بود براتون دوستوووووووووون دارمممممممممم عشقولیای من دنیا جووونمو هزار و شونصدتا بووووووس کن خواهری جونم
مامان افسانه
پاسخ
سلااااااااااااام دارم درست میبینم دوست گلم مهدیه جونم اومدههههههههههههههچقدر دلتنگت بودم خوبی همسری خوبه دریا و امیرحسین گلم خوبن خیلی خیلی خوشحالم کردی بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان دیانا
18 بهمن 93 8:34
دست مامان جون درد نکنه با این هدایای خوشگلشون.چقدر دنیا جونی با کاپشن و کلاه ناز شده.هزار ماشالله.خاله جون!به قیافه آروم و خانمت شیطنت نمیاد که نصف شبی از تختت فرار کردی خوردنیهای خوشمزه ات هم بخور نوش جونت
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم وایی نگو خدا نکنه دنیا از خواب شب بیدار بشه دیگه هیچی تا صبح بیداری داریم ممنونم عزیزم خیلی لطف داری
مامی آتریسا جون
18 بهمن 93 15:12
فدای شما بشم من چه عکس های نازی گرفتی افسانه جون واااای چه لباس خوشگلی داری شما، دست مامانی درد نکنه
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست همیشه مهربونم خوبی اتریسایی خوبه فداشممنونم همیشه زنده باشی عزیزم خواهش میکنم کلا کار من شکار لحظه هاست
مامان هستیا
19 بهمن 93 8:58
وووووووووووی بیام بخورمت خیلی خیلی ناز شدی عزیزم لباسات همشون خوشگلن البته خودت خوشگلی که اون لباسها هم به تنت خوشگل شده
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گلم ممنونمممممخیلی مهربونی خاله ماهمممممممممممممممممم
حمیده
19 بهمن 93 10:30
سلام افسانه عزیزم ...ببخشید خیلی خیلی ببخشید گلم دیگه حسابی سنگین شدم .... وااای افسانه خیلی سخت شده واسم ...تو خوبی گلم ... دنیا رو ببوس ماشاءالله هزارالله اکبر ناز شدهالبته ناز بود نازترشده
مامان افسانه
پاسخ
سلام حمیده عزیزم خوبی خدا رو شکر که خوبید و روزهای قشنگت دارن خوب سپری میشن روی ماه خودتو دو تا فرشته نازتو میبیوسممممممم
مامانی شهرزاد
19 بهمن 93 18:59
الهی که من قوربون اون چشا و مژه های خوشگلت برم دورت بگردم خووووووووووودم تنهایی با اون لباسای خوشگلتو و بوت خوشگلت و با این مامان با سلیقه ات که دوست جووووون خودمه و ی عالمه دوستش دارمممممممممممم
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست خیلی خیلی خیلی مهربونم میدونی خیلی عاشقتممممممم؟؟ ممنونم گلممممم خیلی لطف داری چشمات قشنگ میبینه خیلی ماهی بووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان سمانه
20 بهمن 93 0:14
وااااای چه عکسای توپی ، افسانه جون عکسا خیلی قشنگ بودن خلی نازه دنیاجونم قربووووون مطالعه کردنت عژیژم بوتت هم خیلی خوشگله عزیزم مبارکت باشه جوجو خوش تیپ کردیااااا دنیا جونم افسانه جونم یه عالمه دنیا جونمو ببوس
مامان افسانه
پاسخ
سلام سمانه جونم خوبی خانمی ممنونتم خیلی لطف داری اگه بدونی پقدر برای عکسا تلاش کردم مگه دنی ثابت یه جا وایمیسته که من بخوام یه عکس درست و درمون بگیرم چشمات قشنگ میبینه عیزیییییییییییییییییییزم یه دنیا بوووووووووووس برای خودت و فرشته ماهت
هلا
20 بهمن 93 14:16
سلاااااااااام یعنی من عاشق دختربجه هام چه دخمل خوشگلی هستی تو عزیزم واااااااااااااااااااااای مامی جونش خوش به حالت که خدا اینقته شما رو دوس داره که بهتون یه دخمل ناز و مامانی داده خدا واستون حفظش کنه بووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووس ماشاالله دوس داشتین به وب منم سر بزنین خوشحال میشم بابای خوشتل خانوم
مامان افسانه
پاسخ
سلام هلا جونم از اینکه به وب دخملی من اومدی خیلی خیلی ممنونمم بله و من خیلی بی نهایت خدا رو بابابت داشتن دنیا شاکرممممم ان شاالله اگر دخمل نداری صاحب یه دخمل ناز و عسل بشی حتما پیش شما هم میاییم عزیییییییییییزم
♥ مامان مهیلا ♥
20 بهمن 93 16:02
ماشالله چه نازه
مامان افسانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونممممممممم خیلی لطف داری
مامان هستی
21 بهمن 93 23:51
خاله جونی عکسات مثل همیشه قشنگن کادوهات مبارکت باشه عزیزدلم. این لباس اولیت خیلی بهت میاد جوجویی پرنسس شدی
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست گل و مهربونم خیلی خیلی ممنونتمممممم خیلی لطف داری بوووووووووووووووووووووس برای دوست گلمممم و هستی ماهمممممممممم
نازدونه
22 بهمن 93 8:54
عکس اولی ماهه خیلی نازه یعنی میخوام اون لپهاشو بکشم بخورم گاز بزنم البته با اجازه مامیش؟!!!!!!
مامان افسانه
پاسخ
سلام نازدونه جونم خواهش میکنم صاحب اختیاری
مامان دلنیا
23 بهمن 93 11:27
فدای صورت ماهت که مث فرشته ها شدی عزیزمممممممممممممممممممم هزار ماشالله خوشکلم چه لباسای نازی مبارکههههههههههههههههه چقدم بهت میاد ماشالله. هزار تا بوس واسه این دخمل طلا بوووووووووووووووووووووووووووووس خوشکل خانم ددرییییییییییییییییییییی اره خاله جونم حسابی خوش بگذرون دوستت دارم یه عالمهههههههههههههههه هر چی بگم بازم کمههههههههههههههه
مامان افسانه
پاسخ
سلااااااااااااااااام به دوست گل و ماهمممم خیلی ممنون عزیزمممممم ما هم خیلی دوستت داریم روی ماه خودتو دلنیای نازمو میبوسیم بوووووووووووووووووووووووووووس
مامان لیلی
23 بهمن 93 16:21
عزیزم چقدر ناز ماشاا... دخترت... خداحفظش کنه....
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم عزیزم خیلی لطف داری
مامان فاطمه سادات
23 بهمن 93 18:59
نازنینـــــــــــــــــــــــــــــــــــی
مامان افسانه
پاسخ
ملسییییییییییییییییی
نگین
25 بهمن 93 13:23
زندگی عشق است افسانه نيست آنکه عشق راآفريد ديوانه نيست ولنتاینتون مبارک افسانه جون
مامان افسانه
پاسخ
ممنونم دوست ماهم ولن شماهم مبارک
محمد
25 بهمن 93 17:48
سلام بروزم با وسایل جدید "آماده سازی کیک، دسر" بروزم. به منم سربزن.
مهزاد مامان عرفان
28 بهمن 93 23:01
سلام. اخی عزیزم چه ناز شده. اسفند دود کن و وان یکاد براش بخون گلم
مامان افسانه
پاسخ
سلام دوست عزیزم بعد مدتها اومدی و خیلی خوشحالم کردی چشات قشنگ میبینن خیلی لطف کردی روی ماه عرفان جون رو هم ببوس